• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm still alive but I'm barely breathing
    Just prayed to a god that I don't believe in..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat een fucking kut buren heb ik toch. De ene kant laat hun kinderen janken tot ze vanzelf stoppen en de andere kant gaat fucking kerk muziek luisteren op vol volume op de pc/tv om deze tijd.

    You're the devil in disguise.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    You're the devil in disguise.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil niet naar school morgen maar ik mort dat examen maken en ugh maatschappij

    //

    Wie geeft een drie mavo klas sowieso een examen, alsof we het nog niet druk genoeg hebben

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 22:18 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Doei slaap.

    Sandberg schreef:
    hahahahha wel weer fucking typisch
    ben ik daar 22 uur en dan kom ik net als ik halfnaakt uit de douche stap die ene chick in zijn huis tegen die ook bij de studievereniging zit
    rip geheimhouding

    aaah and the fanfic plot develops further


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga denk ik aan mijn ouders vragen of ze me minder alleen thuis willen laten. Mijn angsten spelen weer heel erg op. :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)
    aaah and the fanfic plot develops further


    Hahaha mijn leven is een joke. Vooral omdat we net hadden besloten dat we het onze beste vriend asap moeten vertellen, want hij gaat het waarschijnlijk nul appreciëren en nog minder als we het hem niet zelf vertellen en toen dit


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb zo het idee dat ik in de zeik word genomen op pagina 9....

    O well, prob my own fault. :3


    Slightly drunk.

    Fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lelijk eendje.

    Wiarda schreef:
    (...)
    aaah and the fanfic plot develops further


    Jip, please write that fanfic. I need it.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Progression schreef:
    Ik heb zo het idee dat ik in de zeik word genomen op pagina 9....

    O well, prob my own fault. :3

    Oh kut nee sorry dat was niet passief agressief naar jou bedoeld of iets in die trant en sorry als je dat zo opvatte maar meer een suf "whoah de crew is zo mysterieus en cool" grap ding om ons tedere imago te redden


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh kut nee sorry dat was niet passief agressief naar jou bedoeld of iets in die trant en sorry als je dat zo opvatte maar meer een suf "whoah de crew is zo mysterieus en cool" grap ding om ons tedere imago te redden


    O wait, ik geloof dat ik me nu ook een beetje lullig opstelde naar jullie toe :3 het was als een grapje bedoeld, maar uhh vergeef me dat ik daar ruk in ben. ^^
    Het was geenszins lullig bedoeld XD


    Slightly drunk.