• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Topic 2: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [2]
    Topic 3: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [3]
    Topic 4: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [4]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 17:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 20:28 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb er nu 39... Damn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ik heb er nu 39... Damn.


    Same. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    44


    Heaven is a place that we all have

    Einunddreizig. Of dat juist geschreven is ik betwijfel het maar goed lol. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Trikova schreef:
    Ik heb er nu 39... Damn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    7.
    (cat)
    Ik heb paasei #1 gevonden. En #2.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 13:28 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    SmaII schreef:
    44


    Wuuttt? HOE?
    Dit is echt te erg XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    En ik heb er 33, daaauym

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 12:57 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dit is een samenzwering van de mods om ons te martelen... *klikt obsessief door quizlet-pagina's*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    28 eitjes.
    Nu ga ik weer wat nuttigs doen. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahaha i love this!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 13:00 ]


    You are my piece of paradise.

    In 5 minuten er 23, in het begin dacht ik dat het een virus was. :')


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    31 en ik weet nu al niet meer waar ik moet zoeken :'D
    32 sneaky bastards (cat)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 12:59 ]


    El Diablo.

    Ik heb er nu 35 en ik vind er serieus gewoon geen meer - of zo lijkt het toch :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    Ik heb er nu 35 en ik vind er serieus gewoon geen meer - of zo lijkt het toch :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!