• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Topic 2: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [2]
    Topic 3: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [3]
    Topic 4: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [4]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 17:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 20:28 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Geardon schreef:
    DIT VOELT ALS VERSTOPPERTJE IN EEN GROOT ZWART HOL. ;-;

    retweet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Voor mijn gevoel heb ik elk tabblad, elk hoekje en alle subfora etc gehad, maar alsnog hebben sommige mensen er tig meer ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit nu op 44 en ik heb echt overal gezocht. Mehh.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mods, kunnen jullie me even bannen tot vanavond. Ik moet leren voor mijn examens. Greets. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dorchadais schreef:
    Voor mijn gevoel heb ik elk tabblad, elk hoekje en alle subfora etc gehad, maar alsnog hebben sommige mensen er tig meer ;'D

    JAA DIT!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hahaha ik wist dit nog niet tot ik die pop-up zag. Zo tof!!!


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Mag er wel gezegd worden hoeveel er zijn verstopt of niet? Anders blijft men alles doorzoeken, terwijl ze eigenlijk alles al hebben.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 13:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gelukkig is er nog een hele week om achter al die eieren aan te gaan. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Asher schreef:
    Ik zit nu op 44 en ik heb echt overal gezocht. Mehh.

    ik heb er 37 en heb overal gezocht damnit :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Iets van 36 of 38 eieren


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik zit op 34, anderen op 44 :'D
    Waar halen jullie die eiersen vandaaaaaan


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dodeka schreef:
    (...)

    Ik heb expres op uitloggen gedrukt en vervolgens ingelogd. Ik dacht misschien krijg ik dan een paasei. :') nee hoor haha


    Hahaha, same x)
    Ik zit op 32 geloof ik.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 13:27 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik op 39 en ik heb ook overal gezocht heeeeeelp. Of nu ja, misschien zit er nog een in die link achter die link achter die link zoals er wel een paar zijn, maar daar ben ik atm te tam voor. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ProngsPotter schreef:
    Ik zit op 34, anderen op 44 :'D
    Waar halen jullie die eiersen vandaaaaaan


    Eiersen is echt een prachtig woord hahahaha. Doet me denken aan Gollem met zijn "Hobbitses". :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Laatste post = Paasei? (cat)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys