• Maar wanneer ik dat wel doe, dan doe ik het goed. :Y)



    Maar ja, goed, meestal eet ik dus wat Cruesli, want dat is gemakkelijker. Hoe ziet jullie ontbijt eruit? Doen jullie er ook stomme dingen mee om het feit dat het voor twaalven is en je niet meer in bed ligt dragelijker te maken? :'D

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 19:49 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, geweldig ;D
    Ik eet meestal gewoon toast, zo simpel mogelijk XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Omg Inge :'D dat is zo grappig en stiekem dacht ik dat enkel zevenjarige kindjes dat nog deden c:

    Aangezien ik een strak schema heb aka opsta om tien minuten voordat ik naar school moet vertrekken, is het altijd een hele drukte :') dus uiteindelijk is het een gewone boterham met een kwak choco of confituur.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haha, dat is best wek geweldig! :'D
    Ik heb nogal vreemde eetgewoonten, dus ik ga geen lijstje beginnen. :W


    What would Emma do?

    Ik eet altijd brood als ontbijt, s'morgens ga ik iets voor wat ik echt op mijn brood wil en ben ik niet zo bezig met er verder iets mee doen. Daar is soms echt nog te vroeg voor.


    Physics is awesome

    Ik moest echt heel lang naar de boterham staren voordat ik het door had. Ik zat al te denken: wat is dat, en waarom doet ze haar beleg zo raar op haar brood?

    Ik ontbijt zelf nooit! Brunch heel af en toe, ik ben groot fan van crackers.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Genius. :'D En ja, ik smijt soms nesquik in mijn yoghurt als er geen chocoladeyoghurt meer is, ik eet chocoladekoeken laag per laag op en ik doe er praktisch alles mee wat niemand wil, haha.:') Like kiwi's met schil op eten, maar dat is niet iets dat ik af en toe doe, da's gewoon gewoonte. En nee, het is niet "eeeeh". Het is zelfs pittig lekker. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik eet echt graag brood en zeker toast met wat boter hmmmmmmmmmm


    The soul needs autumn.

    Squareham!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Troje schreef:
    Omg Inge :'D dat is zo grappig en stiekem dacht ik dat enkel zevenjarige kindjes dat nog deden c:

    Aangezien ik een strak schema heb aka opsta om tien minuten voordat ik naar school moet vertrekken, is het altijd een hele drukte :') dus uiteindelijk is het een gewone boterham met een kwak choco of confituur.


    Pff, er is geen enkele reden om alleen zevenjarigen leuke dingen te laten doen. (nerd)

    Al kan ik me wel voorstellen dat je 's ochtends in die tien minuten geen tijd hebt om jouw profielfoto op een plakje brood te tekenen. Dat zou iets complexer zijn.



    Schuyler schreef:
    Ik moest echt heel lang naar de boterham staren voordat ik het door had. Ik zat al te denken: wat is dat, en waarom doet ze haar beleg zo raar op haar brood?

    Ik ontbijt zelf nooit! Brunch heel af en toe, ik ben groot fan van crackers.


    Haha, sorry, ik merkte wat te laat dat de foto was gedraaid en het was me te veel gedoe om er iets aan te doen. Bovendien lijkt hij zo heel mooi op die ene smiley. : ]

    Maar ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag! Of dat werd op mijn basisschool tenminste steeds geroepen. :'D Voor mij is het deels ook gewoonte, eigenlijk, want ik zou echt de eerste uren niet doorkomen zonder iets in mijn maag. Dat is waarschijnlijk anders als je eraan gewend bent.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, sorry, ik merkte wat te laat dat de foto was gedraaid en het was me te veel gedoe om er iets aan te doen. Bovendien lijkt hij zo heel mooi op die ene smiley. : ]

    Maar ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag! Of dat werd op mijn basisschool tenminste steeds geroepen. :'D Voor mij is het deels ook gewoonte, eigenlijk, want ik zou echt de eerste uren niet doorkomen zonder iets in mijn maag. Dat is waarschijnlijk anders als je eraan gewend bent.


    Tut tut Inge! (N) Zo weinig moeite nochtans.


    What would Emma do?

    Gandhi schreef:
    Genius. :'D En ja, ik smijt soms nesquik in mijn yoghurt als er geen chocoladeyoghurt meer is, ik eet chocoladekoeken laag per laag op en ik doe er praktisch alles mee wat niemand wil, haha.:') Like kiwi's met schil op eten, maar dat is niet iets dat ik af en toe doe, da's gewoon gewoonte. En nee, het is niet "eeeeh". Het is zelfs pittig lekker. :Y)


    Kiwi's met schil? (no_chears) Die andere dingen vind ik vrij begrijpelijk, maar huh, dat is iets wat ik nog niet eerder heb gehoord.
    Mijn eerste gedachte is niet eens eeeh, maar of dat niet heel ongezond is, eigenlijk. Je schijnt iemand te kunnen vermoorden door langere tijd haartjes van een kokosnoot door zijn eten te mengen, en kiwi's hebben daar wel iets van weg. Ik bedoel, ik neem aan dat iemand je ooit wel had gestopt als het echt gevaarlijk was, maar toch. :'D



    Debbaut schreef:
    Squareham!*O*


    Neeee, geen ham. Ik houd niet van ham op brood. Botersquare, of zo, dat klinkt fijner. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Tut tut Inge! (N) Zo weinig moeite nochtans.



    Ach, een beetje gepuzzel erbij leek ook wel leuk, maar dit is waarschijnlijk duidelijker. Je bent een engel, Felicia. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Kiwi's met schil? (no_chears) Die andere dingen vind ik vrij begrijpelijk, maar huh, dat is iets wat ik nog niet eerder heb gehoord.
    Mijn eerste gedachte is niet eens eeeh, maar of dat niet heel ongezond is, eigenlijk. Je schijnt iemand te kunnen vermoorden door langere tijd haartjes van een kokosnoot door zijn eten te mengen, en kiwi's hebben daar wel iets van weg. Ik bedoel, ik neem aan dat iemand je ooit wel had gestopt als het echt gevaarlijk was, maar toch. :'D


    Het is eigenlijk gezonder (tenzij die haartjes echt slecht zijn, maar dan was ik al lang dood geweest want ik eet mijn kiwi's al zo sinds ik kiwi's eet. :Y)), want het grootste deel van de vitamines van een kiwi zitten vlak onder de schil zitten en je die dus niet mee krijgt als je 'm uitlepelt. :Y) Maar ik ben er al aan gewend dat mensen het raar vinden, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    (...)

    Ach, een beetje gepuzzel erbij leek ook wel leuk, maar dit is waarschijnlijk duidelijker. Je bent een engel, Felicia. (nerd)


    Haha, geen probleem. ^^ Ik vind dat dit je nieuwe profielfoto wel kan worden.


    What would Emma do?

    Ik eet cornflakes 's ochtends. Kijk er iedere ochtend weer naar uit. (krul)


    Pretty is just a pretty word.