• Maar wanneer ik dat wel doe, dan doe ik het goed. :Y)



    Maar ja, goed, meestal eet ik dus wat Cruesli, want dat is gemakkelijker. Hoe ziet jullie ontbijt eruit? Doen jullie er ook stomme dingen mee om het feit dat het voor twaalven is en je niet meer in bed ligt dragelijker te maken? :'D

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 19:49 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Maar een bak koffie is tenminste nog hard, of zo. Een tas koffie klinkt alsof je Starbucks in je dure handtas flikkert en het op wonderbaarlijke wijze nog een goed plan vindt ook. :'D

    Mijn ontbijt is meestal van dat ontbijtdrinkspul dat geen fatsoenlijk ontbijt te noemen valt, maar iets voedzamers krijg ik meestal niet door mijn strot, 's ochtends. :x


    Haha, dat is wel een mooie beschrijving. :'D Ik stel me bij een bakje koffie altijd een vierkant tas (ik weet niets anders om te zeggen D:) voor.

    Die is een kopje:


    Dit is een tas:



    Voor ons toch in ieder geval. x) Een bakje klinkt te vierkant (perfect voor Inge dus!^^).


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Haha, dat is wel een mooie beschrijving. :'D Ik stel me bij een bakje koffie altijd een vierkant tas (ik weet niets anders om te zeggen D:) voor.

    Die is een kopje:
    -foto-
    Dit is een tas:
    -foto-

    Voor ons toch in ieder geval. x) Een bakje klinkt te vierkant (perfect voor Inge dus!^^).

    Bij ons thuis hangt het er vanaf met wie je praat. Bij mijn oma zijn allebei de kopjes gewoon kopjes, maar hier thuis heet dat bovenste een bakkie en het onderste een flink bakkie. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 21:30 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hehehe it looks epic and artistic :D.
    Ik krijg alles weg 's ochtends. Da's één van de redenen dat ik in 3 jaar tijd 15 kilo was aangekomen, maar die zijn er ook weer af *O*.
    Maar anyway, lasagne, rijst, pizza, vla, ijs, gebak.. van alles kan ik dus opvreten. Meestal neem ik nu uit luiheid cruesli met melk en heb op brinta met sojamelk geleefd toen ik nog lijnde. Het liefst eet ik zelfgemaakte soep 's ochtends, maar helaas... dat hebben wij hier niet dagelijks.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 21:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wiarda schreef:
    (...)
    Bij ons thuis hangt het er vanaf met wie je praat. Bij mijn oma zijn allebei de kopjes gewoon kopjes, maar hier thuis heet dat bovenste een bakkie en het onderste een flink bakkie. :Y)


    Haha, dat is wel geweldig. :') Wij hebben eigenlijk alleen tassen (n.v.d.r.: flink bakkie) voor 'gewone' dagen, en de kopjes zijn voor als er bezoek zijn, om de een of andere reden die me niet helemaal helder is.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Haha, dat is wel een mooie beschrijving. :'D Ik stel me bij een bakje koffie altijd een vierkant tas (ik weet niets anders om te zeggen D:) voor.

    Die is een kopje:
    [img]
    Dit is een tas:
    [img]

    Voor ons toch in ieder geval. x) Een bakje klinkt te vierkant (perfect voor Inge dus!^^).


    Ik geloof dat wij het thuis gewoon grote en kleine kopjes noemen, haha. Maar mijn ouders drinken sowieso eigenlijk altijd uit die kleine, dus dan is er geen verwarring. Of we praten Duits en ontwijken dit Nederlandse dilemma gewoon helemaal, ha. :'D

    In het Duits is het trouwens eine Tasse Kaffee, dus dat komt weer heel dicht in de buurt van jullie tassen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb hetzelfde als HANAYA, maar alleen bij hotels etc eet ik dat soort dingen, omdat er s'morgens altijd al brood op tafel staat. Hoewel ik bijvoorbeeld witte bonen in tomatensaus toch iets minder als ontbijt vind, dat zie ik toch als avond eten.

    Maar fruit, ontbijtkoek, broodje vis of garnalen, pap (engeltjes het liefst) of iets in die trant gaat er met gemak in. Mijn moeder is nog altijd verbaasd dat ik s'morgens vis of garnalen naar binnen kan werken, ik vind het juist weer raar dat ze het wel als middag of avond eten kan eten. Het is en blijft hetzelfde de hele dag door.


    Physics is awesome

    Ik eet elke ochtend, Tresor roullete cornflakes ^^


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Square schreef:
    (...)

    Ik geloof dat wij het thuis gewoon grote en kleine kopjes noemen, haha. Maar mijn ouders drinken sowieso eigenlijk altijd uit die kleine, dus dan is er geen verwarring. Of we praten Duits en ontwijken dit Nederlandse dilemma gewoon helemaal, ha. :'D

    In het Duits is het trouwens eine Tasse Kaffee, dus dat komt weer heel dicht in de buurt van jullie tassen. :Y)


    Oh, dat is wel handig. En de Duitsers staan aan onze kant! :'D Dat is een vreemde zin om te zeggen.


    What would Emma do?

    Gandhi schreef:
    Genius. :'D En ja, ik smijt soms nesquik in mijn yoghurt als er geen chocoladeyoghurt meer is, ik eet chocoladekoeken laag per laag op en ik doe er praktisch alles mee wat niemand wil, haha.:') Like kiwi's met schil op eten, maar dat is niet iets dat ik af en toe doe, da's gewoon gewoonte. En nee, het is niet "eeeeh". Het is zelfs pittig lekker. :Y)


    Omg, dat is iets voor mij! Ik eet enkel mijn appels volledig op (inclusief 'takje', ik kom niet op het goede woord :'D).
    Kiwi's zijn mijn volgende probeersel!

    Ik eet bijna altijd yoghurt door de week en in het weekend koffiekoeken (met chocolade of crème, veel te ongezond). En heel af en toe cornflakes (meestal als de yoghurt op is). :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Omg, dat is iets voor mij! Ik eet enkel mijn appels volledig op (inclusief 'takje', ik kom niet op het goede woord :'D).
    Kiwi's zijn mijn volgende probeersel!

    Ik eet bijna altijd yoghurt door de week en in het weekend koffiekoeken (met chocolade of crème, veel te ongezond). En heel af en toe cornflakes (meestal als de yoghurt op is). :Y)


    Try it! Het is echt lekker, haha. :Y) Ik eet ze ook altijd helemaal op (niet de appels, de kiwi's), maar exclusief het plakkertje. Dat lust ik niet zo. :W


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik eet altijd cornflakes met melk.


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Haha wauw. Ik ben 's ochtends vroeg (aka half zes) altijd veel te chagrijnig/moe/gedreven om de trein te halen om echt iets leuks van mijn ontbijt te maken. Dat bestaat overigens uit een grote mok thee en twee broodjes met hetgeen waar ik trek in heb op dat moment óf een broodje en een banaan, als er verse nog vrij groene bananen zijn c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik eet de laatste tijd vooral weetabix met net te veel melk. En ik vind het lekker. :'D

    Edit: Inge, is dat krabsla, als ontbijt?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 9:49 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hahah, leuk c;
    Ik ontbijt vaak met tosti's, hahahah


    26 - 02 - '16

    Wasikowska schreef:
    Ik eet de laatste tijd vooral weetabix met net te veel melk. En ik vind het lekker. :'D

    Edit: Inge, is dat krabsla, als ontbijt?


    Krabsla? D: Dat klinkt niet als iets wat ik graag zou eten, haha. Dit is selleriesalade van de Jumbo. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan