• Maar wanneer ik dat wel doe, dan doe ik het goed. :Y)



    Maar ja, goed, meestal eet ik dus wat Cruesli, want dat is gemakkelijker. Hoe ziet jullie ontbijt eruit? Doen jullie er ook stomme dingen mee om het feit dat het voor twaalven is en je niet meer in bed ligt dragelijker te maken? :'D

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 19:49 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik eet altijd uitgebreid, ik snap niet hoe sommigen de dag doorkomen zonder ontbijt ;)

    Eerst een kiwi (zonder schil dan :) ), dan een paar boterhammen, 2 of 3, en dan granola.
    Vroeger at ik cornflakes, maar toen leerde ik granola kennen, das echt de moeite waard :D

    Ook eet ik tegenwoordig speltbrood, maar dat komt dan weer door mama die een boek heeft gelezen over hoe ongezond tarwebrood is :)


    If nature calls, you answer

    Square schreef:
    (...)

    Krabsla? D: Dat klinkt niet als iets wat ik graag zou eten, haha. Dit is selleriesalade van de Jumbo. (nerd)


    Wacht? Je kent het broodbeleg 'krabsla/krabsalade' niet?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Wacht? Je kent het broodbeleg 'krabsla/krabsalade' niet?


    Is het iets bijzonders dan? Het klinkt alsof het een salade met krab erin is, maar als dat niet zo is, dan ken ik het inderdaad niet, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Is het iets bijzonders dan? Het klinkt alsof het een salade met krab erin is, maar als dat niet zo is, dan ken ik het inderdaad niet, haha. :'D



    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het klinkt alsof het een salade met krab erin is,


    Jaa! Klopt, en het is heer-lijk.

    Ik at vroeger altijd cruesli met yoghurt (ook al weet ik dat yoghurt met cruesli beter is), maar nu doe ik het volgens Sonja Bakker. Bijvoorbeeld 250 gram kwark met een snee ontbijtkoek, of twee crackers met kaas en pindakaas. Soms een krentenbol of een mueslibol. Maar yoghurt met cruesli blijft toch wel errrrug lekker!


    Slightly drunk.

    Wasikowska schreef:
    (...)



    Dus dan is het wel gewoon een soort saladebeleg met krab? Ik bedoel, ik ben niet echt verbaasd dat dat bestaat of zo, maar ik heb het nog nooit gegeten. Ik geloof niet dat iemand bij ons thuis daar echt fan van zou zijn. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dus dan is het wel gewoon een soort saladebeleg met krab? Ik bedoel, ik ben niet echt verbaasd dat dat bestaat of zo, maar ik heb het nog nooit gegeten. Ik geloof niet dat iemand bij ons thuis daar echt fan van zou zijn. (krul)


    Wij hebben dat werkelijk altijd in huis. :'D
    (En bij ons zijn 't tassn koffie.)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Probeer het eens, 't is echt lekker.


    Slightly drunk.

    Geweldig c:

    Ik eet het liefst niet in de ochtend. Daar kan ik niet tegen, maar als ik iets binnenkrijg is het zo'n ontbijtdrank.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)

    Dus dan is het wel gewoon een soort saladebeleg met krab? Ik bedoel, ik ben niet echt verbaasd dat dat bestaat of zo, maar ik heb het nog nooit gegeten. Ik geloof niet dat iemand bij ons thuis daar echt fan van zou zijn. (krul)


    Sorry, maar ik ben echt even verbaasd. Bij mij thuis is het ook af en toe op tafel te vinden (niet dat ik het eet), misschien dat ik er daarom van uit ging dat iedereen het kent.

    Nu vraag ik mij dus af wat voor mij nog meer "normaal" is en voor anderen bijzonder kan zijn.


    Physics is awesome