• Maar wanneer ik dat wel doe, dan doe ik het goed. :Y)



    Maar ja, goed, meestal eet ik dus wat Cruesli, want dat is gemakkelijker. Hoe ziet jullie ontbijt eruit? Doen jullie er ook stomme dingen mee om het feit dat het voor twaalven is en je niet meer in bed ligt dragelijker te maken? :'D

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 19:49 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gandhi schreef:
    (...)

    Het is eigenlijk gezonder (tenzij die haartjes echt slecht zijn, maar dan was ik al lang dood geweest want ik eet mijn kiwi's al zo sinds ik kiwi's eet. :Y)), want het grootste deel van de vitamines van een kiwi zitten vlak onder de schil zitten en je die dus niet mee krijgt als je 'm uitlepelt. :Y) Maar ik ben er al aan gewend dat mensen het raar vinden, haha.


    Ja, dat is met de meeste soort fruit zo. Op zich klinkt het ook niet heel onlogisch om het mee te eten als ik er langer over nadenk, maar ik kan het me niet echt voorstellen. Het blijft een beetje voelen als het eten van een mueslireep met verpakking en al. :'D
    Maar grappig om te horen! Ik wist niet dat dat kon.



    Boettgeri schreef:
    (...)

    Haha, geen probleem. ^^ Ik vind dat dit je nieuwe profielfoto wel kan worden.


    Haha, dat zei Yolanda ook al, maar ik zou het bizarre knalgeel te erg missen. Profielfoto's waar ik honger van krijg klinken sowieso als iets om te ontwijken. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahaha Square!

    Ik begin mijn dag met een shake


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tadaa!



    Ik ben een natuurtalent.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Tadaa!



    Ik ben een natuurtalent.


    Bedankt voor de nachtmerries:')

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 20:14 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Bedankt voor de nachtmerries:')


    You're welcome! :Y)


    What would Emma do?

    Twee boterhammetjes met choco. Met een kop thee en een half glas water.

    En als er chocolade ligt, een reep cote d'or double lait of dessert ()
    En als er cornflakes ligt, dan eet ik 1 boterham + 2 koppen cornflakes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Boettgeri schreef:
    Tadaa!



    Ik ben een natuurtalent.


    Yeah, een profielfoto voor Halloween! :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boettgeri schreef:
    Tadaa!



    Ik ben een natuurtalent.


    Monsterlijk goed :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Square schreef:
    (...)

    Yeah, een profielfoto voor Halloween! :Y)


    Die gaat een aantal mensen bang maken. :'D


    What would Emma do?

    Ooooh, dat is je profielfoto... Moest er even op staren voor ik het door had. Leuk!
    Ik eet zelf nooit ontbijt, tenzij je m'n tasje koffie als ontbijt rekent.


    Ex astris, sciencia


    Dit is mijn standaardontbijt nu al een 6 maanden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mulford schreef:
    Ooooh, dat is je profielfoto... Moest er even op staren voor ik het door had. Leuk!
    Ik eet zelf nooit ontbijt, tenzij je m'n tasje koffie als ontbijt rekent.


    Tasje koffie, dat blijft mijn favoriete verwarrende Belgische uitdrukking. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Tasje koffie, dat blijft mijn favoriete verwarrende Belgische uitdrukking. (bloos)


    Ik vind bakje koffie juist verwarrend.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik vind bakje koffie juist verwarrend.



    Dat is logischer dan een rugzak vol koffie! Een bak houdt de vloeistof tenminste vast. :'D

    Ik moet zeggen dat ik dat hier ook niet zoveel hoor, trouwens. Meestal gaat het gewoon om een kop koffie, heel saai.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik vind bakje koffie juist verwarrend.


    Maar een bak koffie is tenminste nog hard, of zo. Een tas koffie klinkt alsof je Starbucks in je dure handtas flikkert en het op wonderbaarlijke wijze nog een goed plan vindt ook. :'D

    Mijn ontbijt is meestal van dat ontbijtdrinkspul dat geen fatsoenlijk ontbijt te noemen valt, maar iets voedzamers krijg ik meestal niet door mijn strot, 's ochtends. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.