• Ooit, in een ver geleden, heb ik een story gemaakt over Quizlet. The war of Quizlet, voor de mensen die er benieuwd naar zijn hij staat op mijn profiel. Nu leek het mij leuk om weer zoiets te maken en daarom heb besloten om een soort soap serie van Q te gaan schrijven. Hiervoor heb ik natuurlijk wel mensen nodig voor in het verhaal en daarvoor heb ik jullie nodig!
    Ik raad wel aan om eerst even alles onder de spoiler te lezen om onhandigheden te voorkomen.

    - Ten eerste wil ik zeggen dat iedereen die een rol invult sowieso in het verhaal komt, sommige zullen er echter vaker in voorkomen dan andere. Dit is omdat ik niet 30 verhaallijnen door elkaar kan gaan lopen. Voel je dus alsjeblieft niet beledigd als je op sommige momenten niet vaak in het verhaal voorkomt, later zul je er hoogstwaarschijnlijk wel in voorkomen.
    - Ik wil jullie vragen of jullie je rollen zo eerlijk mogelijk willen invullen. Ik snap dat niet iedereen zijn achternaam wilt zetten op internet maar ik wil jullie wel vragen of jullie je echte voornaam willen gebruiken en jullie eigen karakters. Verzonnen karakters worden niet geaccepteerd.
    - Wanneer het verhaal online komt weer ik niet, dat ligt eraan hoeveel tijd ik heb.
    - Als jullie leuke ideeen hebben voor jullie eigen verhaallijn mogen jullie die altijd doorsturen naar mij. Alles is welkom. Misschien wil je wel een moord plegen ofzo.
    - Ook mag er opgegeven worden welk verhaallijn je niet wilt. Ik snap namelijk best dat als je gay bent je niet als hetero omschreven wilt worden of anders om. Of dat je liever niet dood wilt gaan.
    - Omdat de gemiddelde leeftijd van Q redelijk jong is studeert iedereen boven de 16 en is iedereen boven de 18 volwassen.


    Invullen.
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Welke studie/baan:
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag):
    Uiterlijk:
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:
    Wat wil je niet in je verhaallijn:
    Vrienden op Q:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 22:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik krijg mijn innerlijk maar bijvullen. Wel met slechte dingen, whoops.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Sofie
    Bijnaam: Softijs
    Leeftijd: 11
    Geslacht: vrouwelijk
    Welke studie/baan: Is van plan Latijn te doen, laar het kan altijd veranderen naar Modern (BE schoolsysteem)
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): Bij sommige mensen stil, bij andere, weer gewoon zichzelf. Kan soms irritant zijn, ... (Ik zou eigenlijk zeggen: contacteer Lucens of _Shinx voor mijn eigenschappen XD)
    Uiterlijk: Blond haar tot op mijn schouders, een scheve neus, bruine ogen, klein!
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: dat mag je zelf kiezen :)
    Wat wil je niet in je verhaallijn: -
    Vrienden op Q: _Shinx, Lucens, Meride, Zandkit, Thuria, tinkerbell1, Coatlicue, tzijn er zoveel, etc.
    Extra: ik hou van bananen en katten :)


    You are my piece of paradise.

    Naam: Sarah
    Bijnaam: Saartje als je me wilt pesten
    Leeftijd: 15 (16 op 5 mei)
    Geslacht: vrouw
    Welke studie/baan: 4de jaar wetenschappen (ik weet niet wat dit in Nederland is), ik weet nog niet wat ik later wil studeren, ik heb chemie, geneeskunde of iets met computers in mijn hoofd, dus...
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): Ik ben niet zo sociaal, zeer introvert, ben veel te sacrastisch (cat) en maak tegenover mijn vriendinnen nogal vaak gemene opmerkingen. Ik toon moeilijk hoeveel ik mensen appricieer.... en ik zou uitstellen kunnen uitstellen... Ik denk dat ik best wel slim ben, alleen wordt dat soms gehinderd door mijn luiheid waardoor ik dingen minder goed doe dan dat ik ze zou kunnen doen,
    Uiterlijk: Ongeveer 1,60m, bruin haar, bruine ogen, ik draag meestal jeans en all-stars en een zwart t-shirt met een gekleurd vestje of omgekeerd
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Schrijf wat je wilt
    Vrienden op Q: Melissa (Ledecky) voor normale dingen, Lieke(Bergan) voor fandingen (op het moment voetbal) en Lisanne (Pontmercy) voor de vage gesprekken die je met niemand anders kan houden (cat)
    Extra: Ik supporter voor Liverpool en ik heb al letterlijk in totaal al meer dan 2000 uur van mijn leven in Football Manager gestopt(serieus), dus als je zoekt wat ik doe dan is het dat...

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 23:29 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Oh leuk idee :'D


    Naam: Loïs
    Bijnaam: Low
    Leeftijd: 18 (bijna 19)
    Geslacht: Vrouw
    Welke studie/baan: Gezondheidszorg Technologie, ik hoop later in een academies ziekenhuis te werken of door te studeren.
    Karakter : Ik heb een ochtend- en avond humeur, eigenlijk altijd wanneer ik moe ben. Leergierig, nieuwsgierig, creatief, verlegen en eigenwijs.
    Uiterlijk: Lang licht bruin haar, 160 cm, blauwe ogen, donkerblauwe ronden bril. Ik draag bijna altijd eyeliner, soms nog wel eens rode lippenstift. Ik ben slank (als je mijn heupen niet meetelt).
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Ik heb niets specifieks c:
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Stereotype
    Vrienden op Q: Uhm, niemand specifiek met wie ik altijd om ga.
    Extra: Grote metal fan :Y)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 23:28 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Troje schreef:
    Vrienden op Q: Boettgeri nope het is niet wederzijds, Wasikowska, Ariel, Pompei, Gandhi, Shazi, Poncho, Usa


    Qing. Wij zijn wel vrienden. D:


    What would Emma do?

    Ik vul hem morgen verder in (:

    Naam: Sanne.
    Bijnaam: San, verder heb ik geen originele bijnaam.
    Leeftijd: 16.
    Geslacht: vrouw.
    Welke studie/baan: Ik zit nog op de middelbare maar ga hierna waarschijnlijk logopedie of verpleegkunde studeren.
    Karakter: Ik hou van omgaan met mensen en heb er dan ook een hekel aan om alleen te zijn. Als ik een nieuwe groep mensen ontmoet ben ik vaak eerst een beetje teruggetrokken en kijk ik eerst de kat uit de boom maar daarna kom ik wel los. Dan praat ik wel meteen veel te veel (en veel te hard).
    Uiterlijk: Ik ben vrij lang, ongeveer 1,83. Ik heb middellang blond haar en blauwe ogen. Ik hou van kleding en make-up en ben hier ook best veel mee bezig.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:
    Wat wil je niet in je verhaallijn:
    Vrienden op Q: Niemand met wie ik heel veel om ga.
    Extra:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Qing. Wij zijn wel vrienden. D:


    Ja? (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Ja? (cat)


    Ja. Wij zijn vrienden. Nah.


    What would Emma do?

    Omg ik doe mee, wait


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Naam: Jacco
    Bijnaam: Jacq, zo sexy
    Leeftijd:20 | 27-06-1995
    Geslacht: Man
    Welke studie/baan: Tweedejaar student aan Technische Commerciele Textielkunde aan Saxion Enschede. Werkend bij Primark in Enschede.
    Karakter:
    + Altijd eerlijk
    + Humor
    + Beschermend over de personen die ik mag
    + Humor
    + Ik ben nooit boos
    + Ik ben grappig
    + Betrouwbaar
    + Ik zeg wat ik denk
    - Ik ben best lui
    - Koppig
    - Ben net iets te perfectionistisch
    - Ik zeg wat ik denk
    - Zwaaaaar sarcastisch
    Uiterlijk: Zie foto
    185 cm lang. Donkerblond haar en groene ogen.
    Draagt (bijna) altijd zwart of alles wat 'in' is.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Dat ik eindelijk een liefdesleven krijg, een grote auto heb, elke dag Moët drink, Beyonce mn beste vriendin is, een eenhoorn heb als huisdier, een schoonmaakster, iemand die voor me kookt, genoeg geld op mn bankrekening en iedere dag shop in de PC :Y)
    Ohja, ik wil ook wel trouwen met een rijke kerel
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Ik wil niet dood, snap je.
    Vrienden op Q: Heb geen vrienden doi
    Extra: Ik ben gay en super grappig

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 20:51 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Haha awesome dit, ik vul heel misschien de lijst nog in ^^
    Ik ga sowieso het verhaal lezen hehe :Y)
    Ahh fuck it why not :')

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 10:07 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Naam: Famke
    Bijnaam: Fapke, FapFap (cat)
    Leeftijd: 14
    Geslacht: Vrouw
    Welke studie/baan: Ik zit in klas 2 op de middelbare
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag):
    × Ik ben lui.
    × Ik zeg wat ik denk
    × Ik kan heel goed zeuren :')
    × Soms kan ik best grappig zijn
    × Betrouwbaar
    × Sarcastisch (dat is een goede eigenschap oké (cat) )
    Uiterlijk:


    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Dat ik heel veel geld heb
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Ik wil geen zwerver zijn of zoiets dergelijks :')
    Vrienden op Q: Geardon, Lovely, Blades, SmaII, girlicious en natuurlijk nog wel meer haha ^^
    Extra: Ik ben fantastich

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 20:39 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hier is nog zo'n foto ding, beste editingskills i know.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 11:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Netflixandchill schreef:


    Naam: Jacco
    Bijnaam: Jacq, zo sexy
    Leeftijd:20 | 27-06-1995
    Geslacht: Man
    Welke studie/baan: Tweedejaar student aan Technische Commerciele Textielkunde aan Saxion Enschede. Werkend bij Primark in Enschede.
    Karakter:
    + Altijd eerlijk
    + Humor
    + Beschermend over de personen die ik mag
    + Humor
    + Ik ben nooit boos
    + Ik ben grappig
    + Betrouwbaar
    + Ik zeg wat ik denk
    - Ik ben best lui
    - Koppig
    - Ben net iets te perfectionistisch
    - Ik zeg wat ik denk
    - Zwaaaaar sarcastisch
    Uiterlijk: Zie foto
    185 cm lang. Donkerblond haar en groene ogen.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Dat ik eindelijk een liefdesleven krijg, een grote auto heb, elke dag Moët drink, Beyonce mn beste vriendin is, een eenhoorn heb als huisdier, een schoonmaakster, iemand die voor me kookt, genoeg geld op mn bankrekening en iedere dag shop in de PC :Y)
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Ik wil niet dood, snap je.
    Vrienden op Q: Heb geen vrienden doi
    Extra: Ik ben gay en super grappig


    Wij zijn toch vrienden? (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Troje schreef:
(...)[/spoiler]

Wij zijn toch vrienden? (cat)
Ik wilde onze 'friends with benefits' niet openbaar maken


"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf