• Ooit, in een ver geleden, heb ik een story gemaakt over Quizlet. The war of Quizlet, voor de mensen die er benieuwd naar zijn hij staat op mijn profiel. Nu leek het mij leuk om weer zoiets te maken en daarom heb besloten om een soort soap serie van Q te gaan schrijven. Hiervoor heb ik natuurlijk wel mensen nodig voor in het verhaal en daarvoor heb ik jullie nodig!
    Ik raad wel aan om eerst even alles onder de spoiler te lezen om onhandigheden te voorkomen.

    - Ten eerste wil ik zeggen dat iedereen die een rol invult sowieso in het verhaal komt, sommige zullen er echter vaker in voorkomen dan andere. Dit is omdat ik niet 30 verhaallijnen door elkaar kan gaan lopen. Voel je dus alsjeblieft niet beledigd als je op sommige momenten niet vaak in het verhaal voorkomt, later zul je er hoogstwaarschijnlijk wel in voorkomen.
    - Ik wil jullie vragen of jullie je rollen zo eerlijk mogelijk willen invullen. Ik snap dat niet iedereen zijn achternaam wilt zetten op internet maar ik wil jullie wel vragen of jullie je echte voornaam willen gebruiken en jullie eigen karakters. Verzonnen karakters worden niet geaccepteerd.
    - Wanneer het verhaal online komt weer ik niet, dat ligt eraan hoeveel tijd ik heb.
    - Als jullie leuke ideeen hebben voor jullie eigen verhaallijn mogen jullie die altijd doorsturen naar mij. Alles is welkom. Misschien wil je wel een moord plegen ofzo.
    - Ook mag er opgegeven worden welk verhaallijn je niet wilt. Ik snap namelijk best dat als je gay bent je niet als hetero omschreven wilt worden of anders om. Of dat je liever niet dood wilt gaan.
    - Omdat de gemiddelde leeftijd van Q redelijk jong is studeert iedereen boven de 16 en is iedereen boven de 18 volwassen.


    Invullen.
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Welke studie/baan:
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag):
    Uiterlijk:
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:
    Wat wil je niet in je verhaallijn:
    Vrienden op Q:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 22:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Sanne.
    Bijnaam: Soms San, verder geen originele bijnaam.
    Leeftijd: 16.
    Geslacht: Vrouw.
    Welke studie/baan: Ik zit nog op de middelbare maar ga hierna logopedie of verpleegkunde studeren.
    Karakter: Ik hou van omgaan met mensen en heb er dan ook een hekel aan om alleen te zijn. Als ik een nieuwe groep mensen ontmoet ben ik vaak eerst een beetje teruggetrokken en kijk ik eerst de kat uit de boom maar daarna kom ik wel los. Dan praat ik wel meteen veel te veel (en veel te hard).


    Ik ben een zorgzaam type. Mensen helpen doe ik graag. Als iemand ergens mee zit of een probleem heeft kan diegene gerust naar me toekomen. Zelf vindt ik het wel lastig om over mijn eigen problemen te praten. Ik vertrouw mensen niet zo heel snel, en er zijn ook maar een paar mensen die mij voor mijn gevoel echt goed kennen.
    Uiterlijk: Ik ben vrij lang, ongeveer 1,83. Ik heb middellang blond haar en blauwe ogen. Ik hou van kleding en make-up en ben hier ook best veel mee bezig. Winkelen is zo ongeveer mijn grootste hobby en ik denk dat ik een beetje koopverslaafd ben. Als ik een rotdag heb en ik koop nieuwe schoenen of een leuk shirt is mijn dag weer goed.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Het maakt me niet veel uit, maar als het in je verhaal past zou ik wel een mean girl willen zijn. Zo'n Regina George type. Het past niet echt bij me, maar het is weer eens wat anders haha.
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Please don't kill me.
    Vrienden op Q: Niemand met wie ik heel veel om ga.
    Extra: Ik heb jarenlang op dansles gezeten dus misschien kan mijn rol daar iets mee doen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 16:48 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naam: Relinde
    Bijnaam: Lynn, Linnie, Lin, Ness,
    Leeftijd: 19, 6 September 1996
    Geslacht: Vrouwelijk
    Welke studie/baan: Werkt bij gerbil fokkerij en webshop Queenies en Voordeeltrends.nl in Nieuwland park/ Rotterdam, doet vrijwilligers werk bij vogel en zoogdier hospitaal de Toevlucht in de bijlmerweide
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): Verlegen, moeite met het maken van vrienden, kan raar doen als ze iemand al lang kent of als ze zich aangetrokken voelt naar diegene. Vriendelijk maar erg in zich zelf gericht. Behulpzaam maar kijkt wel eerst de kat uit de boom. Leergierig, vooral bij onderwerpen die mij interesseren. Betrouwbaar en loyaal, vergeet geheimen als je deze vertelt, tenzij het belangrijk is, maar ze zal ze nooit doorvertellen. Houd van dieren en zou ook alles doen om ze te helpen.
    Uiterlijk:


    1.75 lang, blond haar dat ik het liefst kort hou/ nooit langer dan mijn schouders. Ben het tegenover gestelde van zwaar maar eet als een olifant, ben absoluut niet sterk en kom niet voor mezelf op, daarom ben ik vaak te vinden bij Kelly. Draag altijd hoodies en vesten, dit omdat ik het vaak koud heb, maar ook omdat ik een kut cup heb, letterlijk kut, ik zeg ook elke keer als mijn maat bh weer groter is 'ik snij ze eraf'
    Kleding zitten vaak gaten in, vanwege mijn huisdieren, meestal maakt mijn moeder het weer heel waardoor er overal sterretjes zitten, maar gerbils blijven gerbils.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:Het hebben van mijn huisdieren, namelijk gerbils, maakt verder niet uit hoe of wat bij ze. Vriendschap met Kelly en omgang met dieren, beetje het stille en achtergelaten meisje, ik word namelijk zelfs vergeten door de leraren...
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Eigenlijk wil ik wel weten wat er zou gebeuren in het verhaal als ik de teugels los laat xD
    Vrienden op Q: Triskele
    Extra: Ben Hetero, allergisch voor kokos, kijk graag series of films, hou van tekenen en doe dit ook vaak, speel graag games, altijd wel te vinden waar de dieren zijn, word elke ochtend wakker moet of bloed dat loopt uit het oor of bloed op het kussen

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 14:20 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam: Erieka
    Bijnaam: Eer, Erie, Eriepeer
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouw
    Welke studie/baan: Ik heb bijna mijn studie voor horeca assistent afgerond en ik ben werkzaam bij een cafetaria.
    Karakter: (Ik ga hier later even een mooi stukje van maken)

    × Ongeduldig
    × Lief
    × Terughoudend / verlegen
    × Autistisch
    × Humoristisch
    × Perfectionistisch

    Uiterlijk:


    Heeft een lengte van ongeveer 171 cm. Slank figuur, groen/blauwe ogen, lichtblond/zilverachtig haar, draagt vaak kleding met grappige teksten of afbeeldingen erop. Draagt zo'n beetje altijd zwarte dr. martens.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Ik wil sowieso ergens in een af ander leuk restaurantje / andere horeca gelegenheid werkzaam zijn. Ook wil ik in bezit zijn van een kat.
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Ik wil niet doodgaan oid.
    Vrienden op Q: Pontmercy, Wasikowska, Triskele, Geardon, NoodleMonster, SmaII, Wiarda en nog een hele hoop anderen
    Extra: Ik ben geobsedeerd door katten


    26 - 02 - '16

    Naam: Savannah
    Bijnaam: Sav, Savje, Savan, Little Red/blue/pink one, Maria (this is a 'de heilige maagd Maria' joke)
    Leeftijd: 18, geboren op 11 maart.
    Geslacht: Vrouw.
    Welke studie/baan: (Echt: VWO, 5th form), studie die ik later het liefst wil gaan doen; Creative and media writing of film production and creative writing at porthsmouth university.
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag):
    Ik ben de perfecte combinatie van iemand die graag omringd is door vrienden en afspreekt, maar eigenlijk vooral in het begin veel te Awkward is om vrienden te maken. Ik haat alleen zijn, maar houdt ook niet van veel te grote groepen, omdat ik er niet goed tegen kan als mensen in kleine groepjes over elkaar gaan staan praten waar iedereen bij is, wat meestal wel gebeurt.
    Ik houd ook van spontaniteit op het moment, maar van te voren wil ik wel een goede planning, zodat er geen kans is dat we in zeven sloten tegelijk lopen, maar op het moment zelf, moet je dingen gewoon laten denk ik.
    Ik ben altijd overal voor in en ben vrij avontuurlijk ingesteld. Alles wat nieuw is, is over het algemeen ook wel interessant.
    Ik ben opletend ingesteld en let goed op mijn opgeving, wat misschien duidt op een slecht geweten, al ben ik niet schrikkerig of snel bang. Ik ben bijna atijd superenthousiast, maar geen goede luisteraar als ik je niet echt mag. Ik ben heel slecht in doen alsof ik je aardig vindt en ook kan ik niet doen alsof ik je interessant vindt als ik je eenmaal niet mag. Ik kan vrij vergeetachtig zijn. Soms loop ik iets te hard van stapel, maar dat komt meestal wel goed. Ik stress niet veel en heb maar weinig slaap nodig. Ik ben van nature een beetje een flirt en daar kan ik denk ik niet heel veel aan doen. Ik kan vaak een enorme bitch , zodra je me ook maar lichtelijk irriteert en vreselijk recht doorzee zijn. Maar ik kan ook uren praten over helemaal niks.
    Uiterlijk:


    Ik ben 1,64, mijn originele haarkleur is donkerblond en ik heb blauwe ogen.
    Ik ben volslank gebouwd. Ik heb een neuspiercing. Ik draag het liefste rock en punk kleding, al steel ik ook wel heel graag hoodies van de jongens die ik leuk vindt - niet met de intensie om ze terug te geven tot ze niet meer naar de desbetreffende jongen ruiken. Ik draag zo'n beetje altijd fake zwarte dr. Martens verder vooral zwarte kleren.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Emh, ik weet het eigenlijk niet, misschien wil ik mijn eigen hond en ik zou graag schrijfster willen proberen te worden.
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Nja, het zou zoals andere zeggen inderdaad fijn zijn als je me niet dood zou laten gaan...
    Vrienden op Q: Nja, ik ken op zich veel mensen, maar echt vrienden zijn allemaal een tijdje geleden vertrokken (Sorry, als je me als een vriend beschouwd en ik je nu niet opnoem, maar straks noem ik mensen op die zoiets hebben van 'emh, nee, eigenlijk niet.')
    Extra: Likes; honden, kampvuur, astrologie en astronomie, mythologie, geschiedenis, talen, reizen, educatie, alcohol, feesten, ongebruikelijke haarkleuren, lezen, schrijven. tekenen, schilderen, bakken, koken, Punk en rock muziek, maar pop is ook echt wel leuk hoor, kip, ijs, pizza, roti, zwarte rozen, kleding ontwerpen, fotografie en filmen, bloggen, tumblr.
    Dislikes; Drugs, gierige mensen, mensen die op het laatste moment afzeggen, mensen die niet reageren als het nodig is, onrust, temparaturen boven de 25 graden, taart (vanwege die vreselijke jam), tompouzen, berliner bollen, roombroodjes, spruitjes.
    extra info; Ik ben echt super slecht in wiskunde en op tijd komen. Ik ben biseksueel en ik ben allergisch voor de zon.

    Ik denk dat die zo wel uitgebreid genoeg is.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik vond the war of Quizlet toen leuk om te volgen. Wil je me misschien ook op de hoogte houden als je deze start? =)

    Als je nog een mod nodig zou hebben voor je verhaallijn, wil ik mezelf wel opgeven, maar ik denk dat er al meer dan genoeg (toffe) modjes zijn voor een leuk verhaal. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Klopp schreef:
    Naam: Sarah
    Bijnaam: Saartje als je me wilt pesten
    Leeftijd: 15 (16 op 5 mei)
    Geslacht: vrouw
    Welke studie/baan: 4de jaar wetenschappen (ik weet niet wat dit in Nederland is), ik weet nog niet wat ik later wil studeren, ik heb chemie, geneeskunde of iets met computers in mijn hoofd, dus...
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): Ik ben niet zo sociaal, zeer introvert, ben veel te sacrastisch (cat) en maak tegenover mijn vriendinnen nogal vaak gemene opmerkingen. Ik toon moeilijk hoeveel ik mensen appricieer.... en ik zou uitstellen kunnen uitstellen... Ik denk dat ik best wel slim ben, alleen wordt dat soms gehinderd door mijn luiheid waardoor ik dingen minder goed doe dan dat ik ze zou kunnen doen,
    Uiterlijk: Ongeveer 1,60m, bruin haar, bruine ogen, ik draag meestal jeans en all-stars en een zwart t-shirt met een gekleurd vestje of omgekeerd
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Schrijf wat je wilt
    Vrienden op Q: Melissa (Ledecky) voor normale dingen, Lieke(Bergan) voor fandingen (op het moment voetbal) en Lisanne (Pontmercy) voor de vage gesprekken die je met niemand anders kan houden (cat)
    Extra: Ik supporter voor Liverpool en ik heb al letterlijk in totaal al meer dan 2000 uur van mijn leven in Football Manager gestopt(serieus), dus als je zoekt wat ik doe dan is het dat...


    Hahaha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Naam: Dong Fang Yu (of gewoon Yu)

    Bijnaam: Paraplu, Yubby, Yuutje, Yugene, Yunicorn

    Leeftijd: 15

    Geslacht: Vrouw

    Welke studie/baan: Momenteel 3 VWO/Gymnasium. Ik zit op dit moment te denken aan rechten, onderzoeksjournalistiek of iets economisch als studie.

    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): Enthousiast, behulpzaam, sociaal, vrolijk, onhandig, impulsief, koppig, creatief, inventief, nieuwsgierig, sensatiezoeker, piekert héél veel, kan niet heel goed geheimen bewaren, spontaan (soms iets te), trouw, onsubtiel (meer qua daden, ik weet wel goed in te schatten wanneer ik iets beter niet kan zeggen), sarcastisch, droge humor en ik heb heel veel de slappe lach.

    Uiterlijk: Ik heb gemiddeld lang (tot over mijn schouders), stijl, zwarte haren, donkere ogen, licht getinte huid, ben redelijk klein (1.63 of iets) en ben redelijk dun. Ik draag heel veel donkere kleuren, het liefst broeken en ik heb heel veel Vans.

    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Nou ik heb niet echt voorkeuren maar ik ben geadopteerd dus misschien kan je daar iets mee?

    Wat wil je niet in je verhaallijn: Niets met depressies of iets voor de rest maakt het me vrij weinig uit.

    Vrienden op Q: Uhm Sonorous (Jente), Ursa (Xanthe), Dirtyd (Xantha), Millard (Floor), Dumbledore (Sanne), Pads (Lisa), Sycia (Demi), Xanthopoulos (Anne), Herondale (Anais), Sociopaths (Marie), watahmaloehn (Anouk), Falahee (Denize), narcissus (Sven), Bigsleep (Dore) – geen idee of ik nu mensen vergeet

    Extra: Ik speel gitaar, piano, dwarsfluit en piccolo, ik teken graag, doe aan fotografie, ben dus geadopteerd en hou veel van indie-rock.

    [ bericht aangepast op 19 april 2016 - 22:03 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Naam
    Floor

    Bijnaam
    Flo, Floortje, Flurry

    Leeftijd
    veertien jaar, geboren op 5 mei

    Geslacht
    vrouwelijk

    Welke studie/baan
    Zelf doe ik drie gymnasium, maar later lijkt me iets met organiseren, geld, reclame of ICT leuk.

    Karakter
    Over het algemeen ben ik volgens mij maar weinig in een slechte bui, of tenminste van de buitenkant. Wanneer ik me slecht voel, merk je dat niet snel aan me omdat ik nog steeds veel (slechte) grapjes zal maken en zal lachen om dingen die eigenlijk helemaal niet grappig zijn (maar dat doe ik altijd).
    Ik heb een breed gevoel voor humor. Daarmee bedoel ik dat mijn grappen soms best wel goed zijn (dat mag je wel van jezelf zeggen toch?), maar dat ze meestal echt de brakste grappen zijn die je ooit gehoord hebt.
    Toch ben ik ook best slim en bedachtzaam. Heel snel zal ik iets niet spontaan doen, al duurt het ook geen eeuwen voordat ik iets ga doen. Ik ben best in voor een verandering, ook als ik er niet uren over nagedacht heb en alle voor en nadelen bedacht heb.
    Ik doe veel voor geld. Ik ben best zuinig op mijn geld en let erop dat ik niet teveel uitgeef. Andersom wil ik ook veel verdienen.
    Ik kan soms best stil zijn. Dit is bij mensen die ik nog niet zo goed ken. Hoe beter je me leert kennen, hoe meer ik praat (en hoe minder graag je me wil kennen ^^)
    Ik kan op bepaalde momenten heel erg onzeker zijn, terwijl ik op andere momenten bij wijze van spreke mijn broek naar beneden kan trekken, terwijl ik me ook maar geen halve seconde zorgen maak over de blikken die vol afschuw op me geworpen worden.
    Dit geld ook voor dingen die ik wil zeggen. Op het ene moment heb ik gewoon absoluut geen idee waar ik over moet praten, terwijl ik het andere moment geen adem meer lijk te halen omdat ik zoveel te zeggen heb (oké, dat is misschien overdreven).
    Oh ja, ik ben best wel awkward met jongens (ook met meisjes eigenlijk heh).
    Een doorzetter kun je me noemen als het gaat over dingen die ik zelf echt graag wil bereiken. Anders wil ik eigenlijk zo snel mogelijk stoppen.
    Ik ben bestwel down to earth en zal geen heel drama maken over iets (al houd ik wel van drama), zeg iets of gewoon niet of gewoon wel, ga niet lopen liegen of moeilijk doen door er omheen te draaien.
    Verder ben ik ook een trouwe vriend. Ik ben niet bepaald zo'n fladderend huppelkutje dat bevriend is met iedereen en iedere week een andere jongen aflebbert en daar ben ik best blij mee. Ik heb snel veel vertrouwen in iemand, wat later vervolgens negatief uit kan pakken.
    Als ik op Hogwarts zat zou ik in Slytherin zijn.

    Uiterlijk
    Ik ben nogal kort, namelijk 1.60. Ik ben best dun, maar niet mager. Mijn haren komen tot mijn borsten en hebben een goudblonde kleur. Verder zijn ze nogal heel erg steil. Mijn ogen hebben een blauw-groen-grijze kleur, die als je moet kiezen groen genoemd wordt. Mijn kledingstijl is wel een beetje als basic en hipster te beschrijven. Niet dat ik nou zo'n hipster ben - stiekem wel (wat is het eigenlijk precies) - volgens mij kun je mijn kleding zo wel beschrijven. Mijn favoriete winkels zijn de pull & bear en brandy melville al kan bij de tweede de kleding soms wel een beetje te groot zijn.

    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn
    Eigenlijk vind ik heel veel leuk. Ik vind het prima als ik een dramaqueen ben, een player, een moordenaar, een dief, psygisch gestoord (jeetje wat een moeilijk woord)

    Wat wil je niet in je verhaallijn
    Dat ik heel saai ben.

    Vrienden op Q Yu (Incroyable), Xantha (Dirtyd), Leonie (Remarkayable), Anouk (watahmaloehn), Denize (Falahee) Marie (Sociopaths), Anaïs (Herondale), Demi (Sycia), Lisa (Pads), Sanne (Dumbledore), Linde (Solemnly)

    Extra
    hobbies: hockey, dansen, keyboard spelen, toneel spelen, rpg'en, lezen, series kijken, sociaal zijn (ja hoe beschrijf je dat anders), lezen, muziek luisteren, fotograferen, shoppen, sims spelen (heh)


    Sorry dat het zo lang is geworden. Ik wist niet dat ik zolang over mezelf kon lullen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 12:21 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Naam: Leah

    Bijnaam: Leo, Lele (maar die haat ik echt voor dood), Leetn en dat allemaal op z'n plat-Vlaams uitgesproken.

    Leeftijd: 15, 30 september 2000

    Geslacht: vrouwelijk

    Welke studie/baan: ASO Moderne Talen - Wetenschappen (da's iets in de trant van VWO atheneum met één of ander profiel). Wat ik later wil doen: Conservatorium of geschiedenis, om met dat eerste de acteerwereld in te gaan en met dat tweede de politiek in te gaan.

    Karakter:
    x Koppig
    x Snel op m'n teentjes getrapt
    x Flapuit
    x Geduld
    x Ziet het beste in anderen
    x Open en eerlijk
    x Perfectionisme bij dingen die ik graag doe
    x Absoluut géén perfectionisme bij dingen die ik niet graag doe
    x Zeer ambitieus
    x Snel jaloers

    Uiterlijk: Ik heb een normale lengte voor iemand van mijn leeftijd, ongeveer 1.67/1.68. Ik ben absoluut niet mager. Ik ben ook niet echt dik-dik, als je begrijpt wat ik bedoel, maar wel molliger dan goed is voor me. Mijn haren zijn onlangs geknipt en komen tot een drietal centimeter boven mijn schouders. Mijn ogen zijn grijsblauw, afhankelijk van wat ik draag zijn ze blauwer of grauwer (en dat rijmt nog ook!). Mijn kleding is vrij standaard, ik doe dingen aan die ik leuk vind, maar in winkels als Pull&Bear, Springfield of Forever 21 vind ik jammer genoeg nooit iets dat me past, tot mijn grote frustratie, want die kleren vind ik leuk.

    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Het doet er niet toe, eigenlijk. Of ik nu een Uma Thurman in Kill Bill-persoon wordt of een Hermelien Griffel in Harry Potter, het doet me er niet zoveel toe. ^^ Ik ben wel ambitieus, dus misschien iets dat iets dat je erin kan steken?

    Wat wil je niet in je verhaallijn: Liefst geen personage zoals je ziet in chicklits, van die vlakke vrouwen die verliefde worden op hun baas en er dan mee naar bed gaan omdat ze uiteindelijk toch dé vrouw voor hem blijken te zijn. Da's het enige wat ik écht niet wil, haha.

    Vrienden op Q: Ik vind dat heel moeilijk te zeggen, want ik heb met heel veel mensen heel vaak fijne gesprekken. Er zijn mensen zoals Xanthe (Ajin), Lotta (Offensive), Jarne (Debbaut), Qing (Troje)of Noa (Asla) met wie ik echt al heel lang bevriend ben hier op Q, maar ook mensen waar ik recentelijk mee aan de praat ben geraakt, of mensen die ik één of twee keer gesproken heb en die ik heel lief/leuk vond, zoals Mehri (Blades), SmaII en Annemarije (Charbonneau), en dan weer mensen die ik wel vaker spreek, maar met grote tijdspannes ertussen, zoals Felicia (Boetterigi) en Melissa (Ledecky), maar wat dan weer niet betekent dat ik hen minder als vrienden beschouw. En mensen met wie ik vroeger contact had en nu niet meer en dat ik dat wel jammer vind, zoals de mensen van het Kletscafé/de Nightclub destijds, of mensen waar ik heel erg naar opkijk maar nog nooit een woord mee gewisseld heb (of slechts enkele) puur omdat ik niet durf. Ik denk dat ik zo heel Q wel kan opnoemen, want ik waardeer het om met iedereen hier te praten, maakt niet uit wie.

    Extra: Ik speel toneel, piano, doe muziekschool en repertoirestudie en houd ervan te schrijven.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 11:30 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MT


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik kan niet beloven dat ik iets invul, maar ik ben erg benieuwd!c:


    Queer zijn is gewoon alles

    [ bericht aangepast op 16 maart 2020 - 19:04 ]


    Just Smile, Peace & Love

    Naam: Claudia
    Bijnaam: Clau
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouw
    Welke studie/baan: Verpleegkundige -studie en baan-
    Karakter: Goed: Zorgzaam, creatief, vrolijk, houdt van dieren, charismatisch en trouw.
    Slecht: Snel jaloers, ontzettend lui
    Uiterlijk: Ik ben 178 centimeter lang en weeg rond de 60 en 65 kilo. Ik heb een zandloper figuur, maar tegenwoordig zijn mijn schouders net zo breed als mijn heupen. Mijn donkerblonde haar valt tot net boven mijn schouder en is vaak stijl, tenzij is het krul. Ik heb blauw/grijze ogen met helderblauwe spikkels er in. Mijn lippen zijn onder erg vol, maar boven ongelijk. De ene kant is voller dan de andere kant, wat ik erg vervelend vind.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Dat ik als verpleegkundige werk, dat lijkt me erg leuk!
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Oh, ik denk een mannenverslinder zijn.
    Vrienden op Q: Ik ben loner :(
    Extra: -


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Naam: Rachel
    Bijnaam: Ras, Shell, Rachellotje
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouw
    Welke studie/baan: ik studeer SPH aan het HvA, Hogeschool van Amsterdam. Ik wil later of in de jeugdzorg of verslavingszorg werken.
    Karakter: Goed: grappig, steunt altijd mijn vrienden altijd, betrouwbaar, zorgzaam.
    Slecht: Ik kan erg fel in mijn mening zijn, wat ik vaak niet door hebt en ik ben vrij lui ondanks dat ik aan handbal doe.
    Uiterlijk: ik heb donkerblond stijl haar met highlights wat tot onder mijn borst uit komt, ik heb een mengeling grijs/blauwe ogen, maar het lijkt meer blauw, ik ben 1.62 m lang (dus eigenlijk klein haha), ik weeg ongeveer 64 kilo en ik heb een peren figuur.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: dat ik werk in de jeugdzorg of verslavingszorg, maar jij mag daar tussen kiezen haha.
    Wat wil je niet in je verhaallijn: dat ik als de grootste bitch overkom door mijn felheid.
    Vrienden op Q: nulkommanul
    Extra: /

    Naam: Kimberley (heel veel mensen schrijven het zonder de e en daar irriteer ik me soms echt aan hahah)
    Bijnaam: Kim, Kimmie
    Leeftijd: 18
    Geslacht: vrouw
    Welke studie/baan: Ik doe de opleiding MBO Niveau 3 Dierverzorging, ik zit nu in het examen jaar en daarna wil ik Trimmen of dierenarts assistent (die mee gaat met veeartsen naar boeren enzo, die opleiding komt volgend jaar nieuw op mijn school) en als baantje doe ik de afwas in een restaurant
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): als je me eerst ontmoet kan ik erg awkward en verlegen zijn maar als ik je beter ken word dat wel minder en ben ik gewoon gek, ik ben ook vrij rustig, maar ook onzeker, ik doe alles om anderen mensen op te vrolijken maar vergeet daardoor ook wel eens aan mezelf te denken
    Uiterlijk:


    1,69 lang, donkerblond haar, groen grijze ogen, m'n kleding is bijna altijd broek + Tshirt en in de winter komt er een vest bij, soms draag ik alleen zwart (of zoals ik en m'n vrienden het noemen Dan) en soms wat lichtere kleuren maar vaak wel met een zwarte broek (of zoals ik en m'n vrienden het noemen Phil)
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: m'n border collies Ziva (2jaar) Baya(3jaar) en Sven (9jaar) ze hebben me heel veel geholpen en maken me altijd vrolijk en ik wil zowiezo dat m'n fandoms ook wel een beetje voorkomen want zonder fandoms weet ik niet wie ik ben hahah
    Wat wil je niet in je verhaallijn: -
    Vrienden op Q: deze is lastig hahah ik zit wel in een paar groepsgesprekken met mensen van Q maar ik weet niet bij iedereen de naam op Q en die groepsgesprekken zijn ook een beetje dood :( maar zowiezo Rianne (Rianbows) zit er in Quinty Sterre Tamara (I'm so sorry i forgot your quizlet names, en ik zat ook in een andere met LittleSmile (manilla ) Rachel kaoutar en nog wat mensen (I'm so sorry I forgot your names) maar dat is best wel lang geleden en ook wel lang geleden dat ik met ze heb gepraat, en Rianne (SlytherinRian) door mij heeft ze quizlet gemaakt hahah
    Extra: Ik zit in te veel fandoms maar de belangrijkste zijn: One Direction, 5SOS, The Vamps, Harry Potter, Dan and Phil, Sherlock, Teen wolf (voor een complete lijst kijk maar op m'n profiel hahah)
    I'm a Ravenclaw with a bit of Hufflepuff and Slytherin but no Gryffindor because I'm not brave at all hahah I'm also Pukwudgie
    ik zit op voltige en ik woon op een boerderij (melkvee) ik praat vaak Engels maar dat komt omdat ik in Internationale WhatsApp groepen zit en Engels klinkt soms beter als Nederlands, ik hou van Lezen en ook in het bos wandelen met m'n honden


    The best part of the day is comming home to a wagging tail <3