• Ooit, in een ver geleden, heb ik een story gemaakt over Quizlet. The war of Quizlet, voor de mensen die er benieuwd naar zijn hij staat op mijn profiel. Nu leek het mij leuk om weer zoiets te maken en daarom heb besloten om een soort soap serie van Q te gaan schrijven. Hiervoor heb ik natuurlijk wel mensen nodig voor in het verhaal en daarvoor heb ik jullie nodig!
    Ik raad wel aan om eerst even alles onder de spoiler te lezen om onhandigheden te voorkomen.

    - Ten eerste wil ik zeggen dat iedereen die een rol invult sowieso in het verhaal komt, sommige zullen er echter vaker in voorkomen dan andere. Dit is omdat ik niet 30 verhaallijnen door elkaar kan gaan lopen. Voel je dus alsjeblieft niet beledigd als je op sommige momenten niet vaak in het verhaal voorkomt, later zul je er hoogstwaarschijnlijk wel in voorkomen.
    - Ik wil jullie vragen of jullie je rollen zo eerlijk mogelijk willen invullen. Ik snap dat niet iedereen zijn achternaam wilt zetten op internet maar ik wil jullie wel vragen of jullie je echte voornaam willen gebruiken en jullie eigen karakters. Verzonnen karakters worden niet geaccepteerd.
    - Wanneer het verhaal online komt weer ik niet, dat ligt eraan hoeveel tijd ik heb.
    - Als jullie leuke ideeen hebben voor jullie eigen verhaallijn mogen jullie die altijd doorsturen naar mij. Alles is welkom. Misschien wil je wel een moord plegen ofzo.
    - Ook mag er opgegeven worden welk verhaallijn je niet wilt. Ik snap namelijk best dat als je gay bent je niet als hetero omschreven wilt worden of anders om. Of dat je liever niet dood wilt gaan.
    - Omdat de gemiddelde leeftijd van Q redelijk jong is studeert iedereen boven de 16 en is iedereen boven de 18 volwassen.


    Invullen.
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Welke studie/baan:
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag):
    Uiterlijk:
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:
    Wat wil je niet in je verhaallijn:
    Vrienden op Q:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 22:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Netflixandchill schreef:
    (...)Ik wilde onze 'friends with benefits' niet openbaar maken


    dude, nu is het openbaar (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh, wat leuk. Ik ga hem later invullen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Troje schreef:
    (...)

    dude, nu is het openbaar (cat)
    Oh, ohja


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben benieuwd naar het plot. :') Ik zie mezelf bijvoorbeeld niet als gemene 'mod', zoals in het vorige verhaal.


    What would Emma do?

    Geardon schreef:
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:Een relatie met Jimin

    Ja natuurlijk joh :')
    Stiekem verwachtte ik dit antwoord wel bij jou hahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ooh c: Ik ga dit vanavond even invullen, denk ik ^^


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik wil meedoen!! (Stiekeme mt) ik vul hem nog in!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    NoodleMonster schreef:
    (...)
    Ja natuurlijk joh :')
    Stiekem verwachtte ik dit antwoord wel bij jou hahaha


    Ja toch?

    Jimin NHNGNNGGDDF


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    SmaII schreef:
    Hier is nog zo'n foto ding, beste editingskills i know.



    Prachtige edit.(cat)

    Malec schreef:


    Naam: Noa
    Bijnaam: No, Nootje.
    Leeftijd: 15 jaar. 12|02|2001
    Geslacht: Vrouw
    Welke studie/baan: Middelbare school; VMBO-TL, Als je me wilt laten studeren, mag het wel Rechten of Geschiedenis of Engels zijn.
    Karakter: Druk, sarcastisch, loyaal en snel boos.
    Uiterlijk: Half lange blonde haren, met slag wat soms in eens steil of krullend is. Blauw, groene ogen. 1 meter 75 lang. Ik draag foundation, mascara en vaak rode lippenstift. Niet de dunste..
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Het liefste iets dat er in de stad/dorp wat rond speelt om een moord, vermissing of groot feest of zo.
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Niet té veel romantische gedoe.
    Vrienden op Q: Ik heb niet echt vrienden hier, ik praat enkel op het forum veel qua RPG.
    Extra: x


    Ik heb er een foto bijgevoegd :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Count me in! :Y)

    Naam:
    Thalita

    Bijnaam:
    DQ (Drama-Queen), Thal, Thallie(JJ), Thalliewalliepingpongballie (DON'T ASK)

    Leeftijd:
    21 jaar oud

    Geslacht:
    Vrouw

    Welke studie/baan:
    Paraveterinair (examen jaar), hiervoor Dierverzorging, hierna Diergedrag.

    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag):
    Goede eigenschappen
    perfectionistisch, daredevil, harde werker, gemotiveerd, ik schaam me (bijna) nergens voor, leergierig, zeer trouw/loyaal aan vrienden, begripvol, geduldig.

    Minder goede eigenschappen
    temperamentvol, vaak snel op mijn teentjes getrapt (beetje afhankelijk van het gespreksonderwerp) sarcastisch, een tikkeltje (?) sadistisch, pessimistisch, wantrouwend, zeg wat ik denk.


    Uiterlijk:
    1.80 m, normaal postuur. Grote bruine ogen, grote bos krullen tot over mijn schouders (aubergine van kleur). Alternatieve kledingstijl, extreme winged eye-liner.

    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:
    Maak me de ultieme slechterik, ofzo. Als het maar lekker dramatisch is! Grote handgebaren, theatrale gezichten - that's me.
    O, trouwens. Overal waar enigszins een film/serie quote of lyric(s) in past, zal ik ook zeker gebruiken. Dus zou leuk zijn als ook in het verhaal zou gebeuren, that is just so typically me! (ya, see what I did there?!)

    Wat wil je niet in je verhaallijn:
    Leef je lekker uit. I don't care.

    Vrienden op Q:
    Somnus. Al mijn andere Q-vrienden hebben de oorlog der tijd niet overleefd, vrees is :c

    Extra:
    Ik heb een zware obsessie voor bovennatuurlijke wezens/krachten (c.q. series over bovennatuurlijke wezens).
    And I LOVE, LOVE, LOVE True Blood.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Naam: Kiki
    Bijnaam: Kiwi
    Leeftijd: 10
    Geslacht: Meisje
    Welke studie/baan: Geen, ik zit op de basisschool XD
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): Eigenwijs, irritant, grappig, vriendelijk, vergeeft mensen niet snel, sarcastisch, loyaal
    Uiterlijk: Lang donkerblond haar, bril, T-Shirt met vest, spijkerbroek en gympen
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Iets met wolven
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Hm, doodgaan?
    Vrienden op Q: Lucens en Chocoladekoekje
    Extra: Niks XD


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    Naam: Kim
    Bijnaam: /
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouw
    Welke studie/baan: Werkzoekende, al maak ik kans om te beginnen aan een havenbedrijf.
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): Het is geen geheim dat ik een heel koppig iemand ben. Ik geef niet snel op omdat ik me niet graag gewonnen geef. Ook heb ik een enorme grote drang om te winnen, ik ben vrij competitief ingesteld. Volgens vrienden ben ik een vrij rustig iemand die veel kan verdragen, je krijgt me niet snel boos maar als ik boos ben, dan zal iedereen dit horen. Als ik kwaad ben, kan ik vloeken als een ketter en brullen tot mijn stem er aan ten onder gaat. Van kleins af aan ben ik een hele grote dierenvriend, het is zelfs zo dat als ik hier een spin zie, ik geneigd ben om te vragen om dat rotbeest buiten te zetten in plaats van dood te doen ondanks ik er bang van ben. Ik ben ook iemand dat niet tegen onrecht kan, ik voel me genoodzaakt om in te grijpen bij onrecht waardoor ik zelf altijd in de problemen kom. Ondanks ik zelf zwaar gepest ben als 13 jarige, neem ik het altijd op voor de zwakkeren. Dit doordat ik weet hoe het voelt om er alleen voor te staan.
    Ik ben iemand die heel graag lacht en absoluut niet stil kan zitten. Ik heb een vrij donkere en sarcastische humor en ben er niet vies van om vuile moppen te tappen of ranzige uitspraken te doen. Ook ben ik iemand die vrij snel afgeleid is in het dagelijkse leven. Je kan iets tegen me vertellen, ik zal antwoorden maar enkele seconden later heb ik echt geen idee wat je net zei.
    Ook neem ik niet graag hulp aan van anderen, tenzij het niet anders kan. Dit komt omdat ik mijn trots heb en niet graag wil dat ik onder moet doen voor anderen.
    Uiterlijk: Erg bleke huid, met lichte sproeten op mijn neus en vlak onder mijn ogen, zo tot aan mijn slapen. Ik heb vrij grote, donkergroene ogen en mijn linkeroog is lichter doordat er minder bruin rond de pupil zit. Met mijn 1m60, ben ik ook niet heel groot. Ik heb heel lang en dik haar dat tot aan mijn zitvlak komt. Dat is het zowat lol.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Ga je gang, mij maakt het niet echt uit wat je over me zou schrijven.
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Ik zou niet zo graag sterven.
    Vrienden op Q: Heu, ik hoop niet dat ik iemand beledig maar ik heb eigenlijk geen vrienden op Q. Het zijn eerder kennissen.
    Extra: Ik ben enorm bang voor spinnen en naalden. Maar écht doodsbang.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ah screw it I'm waiting for people now anyway c:

    Naam: Dee
    Bijnaam: Bun (al noemt alleen Caitlyn me zo, verder zegt iedereen gewoon Dee)
    Leeftijd: 05081996, therefore I am nineteen.
    Geslacht: Genderfluid
    Welke studie/baan: Ik studeer Koreaans, dus use your imagination job-wise. Maak me een noord-korea ambassador of zo, iunno :']
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag):
    + Observerend, scherp, eerlijk, intelligent, fuckin' hilarious.
    - Very much socially awkward, loner, bot, koppig, soms ietwat aggressief.
    Uiterlijk: click | click | verder ben ik zo'n 1.70 hoog, chubby en is mijn kledingstijl meer boyish dan wat anders. (also yes that is a septum piercing, also yes I also have my right tragus pierced but that's hidden by my hair)
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: I trust your creativity to make something great out of it ^-^
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Je kan alle artistieke vrijheid nemen die je wil c:
    Vrienden op Q: Ik ben best een beetje koos vriendloos
    Extra: I'm very EGGsited (ja dat mag nog het is 2e paasdag :c) also heb ik een hekel aan bestek (chopsticks are the way to go) en praat ik half engels zelfs als ik nederlands praat. Ik kan trouwens niet tegen mensen die in detail wonden bespreken, dan ga ik van m'n stokje. Dit terwijl ik obsessed ben met serie moordenaars en dergelijke en makkelijk naar series kan kijken waarin dit gebeurd.


    because i knew you, i have been changed for good

    Dit sluit zo erg aan op mijn jarenlange headcanon dat het LJH-topic de digitale versie is van een dieptrieste bar waar alle stamgasten iedere dag klagen over hun leven en eens in de zoveel tijd iemand blij op de tafels danst en iemand eens in de zoveel tijd dronken van de tafel valt en idk, dat moest ik even kwijt. Enthousiasme. :')

    Naam: Jip
    Bijnaam: Ik geloof dat ik vrijwel iedere variatie op die naam wel eens ben genoemd, dus go wild, je kan hierbij eigenlijk niet de mist in gaan
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Welke studie/baan: Nu nog vwo, maar hierna ben ik van plan om Creative Writing te studeren, dus ik denk dat dat 'm dan wordt?
    Karakter: Ik ben een vrij aanwezig persoon en praat een hoop. Over het algemeen zijn dat allemaal positieve dingen, maar sommige mensen vinden dat na een tijdje nogal vervelend worden. :') O, en ik ben redelijk goed in out-of-the-box denken en ben daarom zelden echt veroordelend, maar dat heeft wel weer als gevolg dat ik vrijwel nul sociale grenzen heb en soms onderwerpen aansnijd die je normaal niet hoort aan te snijden, of te close wordt met mensen waar je niet close mee hoort te worden, of gewoon heel veel scheld terwijl je niet hoort te schelden (vooral dat laatste is een probleem, ik scheld een boel)
    Uiterlijk: 1.80 M, aan de zware kant, draagt zelden dezelfde sokken, vrij kromme neus met een enkele sproet/moedervlek op het puntje, blauwe ogen, donkerblond haar
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Go wild, met mij mag je eigenlijk alles wel doen
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Serieus, alles wat je wil
    Vrienden op Q: Een boel mensen mag ik graag, maar van de mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven, denk ik dat ik het meest omga met/het best zou klikken met Fren, Qing en Froukje (en Natas, als ze besluit toch mee te doen?), maar vast ook wel een hoop andere mensen, als ik ze echt eens zou leren kennen. :'D
    Extra: Geen idee of het iets toevoegt voor je, maar ik ben bi, dus wat eventuele romantische plotlijnen kan je alle kanten op. O, en ik haat sport met een passie. (cat)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 15:11 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.