• Ooit, in een ver geleden, heb ik een story gemaakt over Quizlet. The war of Quizlet, voor de mensen die er benieuwd naar zijn hij staat op mijn profiel. Nu leek het mij leuk om weer zoiets te maken en daarom heb besloten om een soort soap serie van Q te gaan schrijven. Hiervoor heb ik natuurlijk wel mensen nodig voor in het verhaal en daarvoor heb ik jullie nodig!
    Ik raad wel aan om eerst even alles onder de spoiler te lezen om onhandigheden te voorkomen.

    - Ten eerste wil ik zeggen dat iedereen die een rol invult sowieso in het verhaal komt, sommige zullen er echter vaker in voorkomen dan andere. Dit is omdat ik niet 30 verhaallijnen door elkaar kan gaan lopen. Voel je dus alsjeblieft niet beledigd als je op sommige momenten niet vaak in het verhaal voorkomt, later zul je er hoogstwaarschijnlijk wel in voorkomen.
    - Ik wil jullie vragen of jullie je rollen zo eerlijk mogelijk willen invullen. Ik snap dat niet iedereen zijn achternaam wilt zetten op internet maar ik wil jullie wel vragen of jullie je echte voornaam willen gebruiken en jullie eigen karakters. Verzonnen karakters worden niet geaccepteerd.
    - Wanneer het verhaal online komt weer ik niet, dat ligt eraan hoeveel tijd ik heb.
    - Als jullie leuke ideeen hebben voor jullie eigen verhaallijn mogen jullie die altijd doorsturen naar mij. Alles is welkom. Misschien wil je wel een moord plegen ofzo.
    - Ook mag er opgegeven worden welk verhaallijn je niet wilt. Ik snap namelijk best dat als je gay bent je niet als hetero omschreven wilt worden of anders om. Of dat je liever niet dood wilt gaan.
    - Omdat de gemiddelde leeftijd van Q redelijk jong is studeert iedereen boven de 16 en is iedereen boven de 18 volwassen.


    Invullen.
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Welke studie/baan:
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag):
    Uiterlijk:
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:
    Wat wil je niet in je verhaallijn:
    Vrienden op Q:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 22:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Boettgeri schreef:
    Vrienden op Q: De crew, mensen in het algemeen? Ik heb geen idee, zo veel D:


    Ik voel me wel beledigd. Ik dacht dat we een band hadden (vriendschap genaamd) :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Ik voel me wel beledigd. Ik dacht dat we een band hadden (vriendschap genaamd) :c


    Oke, Qing is inderdaad wel mijn bestie. c: Sorry Qing!


    What would Emma do?

    Naam: Melissa
    Bijnaam: Melis, Evans (door mijn RPG maatje Froukje), Josiah.
    Leeftijd: 13
    Welke studie/baan: Nederlands
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): Ik heb heel erg last van uitstelgedrag, waardoor ik soms heel veel doe aan [wat dan ook] en er dan weer maandenlang niet naar kijk. Ik ben een vrolijk persoon die vaak als positief en onschuldig wordt beschouwd (maar stiekem heb ik een dirty-mind ^^). Ook ben ik enorm vergeetachtig.
    Uiterlijk: Lang, goudblond haar, groen/blauwe ogen, 1.65m
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Mij lijkt het wel leuk als ik de irritante journaliste was in het dorpje. Iemand als Rita Skeeter van Harry Potter ofzo. Zo ben ik wel ^^
    Wat wil je niet in je verhaallijn: 16+
    Vrienden op Q: Mijn Quizlet Games-squad: Froukje (ProngsPotter), Amber (WolfsChild), Daphne (Drakenoog), Esra (Esra22Erbay) en Sanne (rocksanne). En nog een aantal mensen die ik heel aardig vind, maar die mij waarschijnlijk niet echt kennen ^^
    Extra: Don't make me a stalker (even though I am)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 22:26 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Naam: Jack
    Bijnaam: Jackie, Jackiespekkie, IntenseJiminGek
    Leeftijd:15
    Geslacht: Man
    Welke studie/baan: Ik doe Vwo en werk momenteel in een snackbar en ga later geneeskunde doen
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): Goed: Sportief, Muzikaal.
    Slecht: Snel afgeleid, Moeite met wiskunde in alle manieren, Agressie problemen.
    Uiterlijk: Zwart/bruin haar, Groene ogen met blauw en bruin ik heb zo'n prachtig ding wat we een bril noemen, 1,71 lang.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:Een relatie met Jimin
    Wat wil je niet in je verhaallijn: -
    Vrienden op Q: Lovely, NoodleMonster, Blades, Girlicious, illaoi, SmaII
    Kapiteinkoek.
    Extra: Ik heb een ernstige obsessie voor K-pop en BTS en Jimin
    Met de nadruk op Ernstig, Ik kan heel snel Koreaans rappen
    HEEL snel. :') . Oh ja, en ik kan een beetje Koreaans. duh xD

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 12:56 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!


    Naam:
    Kelly
    Bijnaam:
    Kell, Kells, Kellybelly, draak.
    Leeftijd:
    Negentien | 22/09/1996
    Geslacht:
    Ik kenmerk mezelf niet met een geslacht.
    Welke studie/baan:
    Ik studeer als kok | MBO | Jaar 1
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag):
    + Behulpzaam
    + Leergierig
    + Vriendelijk
    + Betrouwbaar
    + Loyaal
    + Goed in talen (Nederlands, Engels en een beetje Japans en Iers).
    - Sarcastisch
    - Snel boos / moeite met woede te controleren
    - Snel afgeleid
    - Stap niet snel op mensen af
    - Moeite met plannen
    - Doemdenker / Negatieve gedachtengang
    - Ik kan totaal niet rekenen
    - Moeite met andere vertrouwen
    Uiterlijk:
    - Geverfd rood haar
    - Groene ogen, waarvan rechts iets afwijkt van kleur
    - Hele bleke huid
    - 1.83 lang
    - Stevig gebouwd, brede schouders
    - Vaak fan-kleding
    - Overal moedervlekken (armen, benen, nek)
    - Lippiercing
    - No make-up
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:
    Weet je, ik zou graag wel de geek zijn :Y)
    Ik luister vooral heel veel muziek (doe dit zo'n 8 uur per dag als het niet meer is). Ik kijk ook veel series en praat hier ook veel over (ik kan bijvoorbeeld de seriefaunaat zijn, haha. Deze series zijn overigens vooral: Teen wolf, The 100, Merlin, Nowhere boys). Gamen doe ik ook, maar daar word ik nogal agressief van.
    Wat wil je niet in je verhaallijn:
    Nou, ik val dan wel op alles, maar ik heb liever niet dat ik een relatie ga krijgen in het verhaal.
    Vrienden op Q:
    Ninuturu,
    Extra:
    Allergie voor varkensvlees en blauwe kleurstof. Ook kan ik geen koude chocolademelk en fristi drinken.
    Ik word helemaal gek als ik naalden zie. Ik heb daar een erg grote angst voor. Spinnen ook trouwens.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 17:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk idee tho! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 22:33 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Naam: Wolfram.
    Bijnaam:Wolfie.
    Leeftijd: 15.
    Geslacht: Transgender Voelt zich geen geslacht.
    Welke studie/baan: Richting zorg maar wil later cartoonist worden.
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag):
    -Beetje ruig
    -brutaal
    -lui
    +creatief
    -snel boos
    +niet snel bang
    +staat klaar voor mensen
    -sarcastishe humor
    +beetje raar
    +loyaal
    Uiterlijk:
    Zwart haar
    Zwart ringetje door linkerneusgat
    Ronde babyface
    Grijze ogen
    1.60 M
    Erg slank
    Draagt zwarte hoodies en cargo broeken met kisten


    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Dat ik een ontzettend groot probleem oplos.
    Wat wil je niet in je verhaallijn:Ik wil niet doodgaan of gehaten worden ;_;
    Vrienden op Q: Geen.
    Extra:
    Is heel erg geekerig
    Kijkt Anime
    Speelt games
    Computer verslaafd
    Coca Cola verslaafd
    Social Media geek
    Houd heel veel van Pokémon
    Interesse in Japan
    Houd van katten
    Luisterd metal
    Houd van horror
    Perfectionist
    Pansexueel
    Gebruikt ook veel scheldwoorden tussen het praten door Zoals ''Wat een fucking kut weer.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 18:00 ]

    Superleuk!

    Naam: Laura
    Bijnaam: Ik heb geen gekke bijnamen :"D
    Leeftijd: 21
    Welke studie/baan: Sinds een dag werkloos (kledingwinkel) en start in augustus opleiding toerisme
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): Opmerkzaam, zorgzaam (zowel als goede en slechte eigenschap, door mezelf bijvoorbeeld weg te cijferen), zeer introvert, vriendelijk, afstandelijk, niet altijd even snel (':
    Uiterlijk: Lang bruin en vooral dik haar, blauwgrijze ogen, donkerblauw/zwarte bril, ontzettend bleke en niet zuivere huid, 1.73, normaal postuur en lang leve de comfi kleding!
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Ik zou het niet weten, eigenlijk, haha. Maakt me niet zo gek veel uit.
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Same as above. Ik geef je de vrijheid.
    Vrienden op Q: Een hoop 'kennissen', maar de vriendschappen zijn al een poosje vertrokken D:
    Extra: Die-hard Game of Thrones fan? Hahahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik was vergeten het geslacht te vragen in het lijstje, oeps.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gandhi schreef:
    Ik ga dat deze week invullen! Echt super leuk haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Froyo schreef:
    Ik was vergeten het geslacht te vragen in het lijstje, oeps.


    Heb 't toegevoegd. Niet dat je er heel veel aan hebt, maar goed ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    (...)

    Heb 't toegevoegd. Niet dat je er heel veel aan hebt, maar goed ;')


    Die van jou wist ik al en zulke dingen zijn juist belangrijk voor mijn verhaal, dan kan ik daar rekening mee houden en het echte geslacht gewoon vermijden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    (...)

    Die van jou wist ik al en zulke dingen zijn juist belangrijk voor mijn verhaal, dan kan ik daar rekening mee houden en het echte geslacht gewoon vermijden.


    Okee ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit verhaal idee brengt mij helemaal in mijn nopjes x)

    Sorry hea, da's toch zo'n lekker woord.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 22:52 ]