• Heyaa iedereen!

    EEN APRIL, KIKKER IN JE BIL!
    Whoaa, jullie hebben het ook vast wel al gezien dat de mods en blijkbaar ook de beta's en bemiddelaars crew weer hun best hebben gedaan ons beet te nemen zoals elk jaar ;D, like ik bedoel je kan er niet echt naast kijken? :'D Wie kan er alvast wennen aan dat nieuwe lettertype en die wallpaper van vissen? :Y)

    VIRAL VAN DE DAG KLIK

    Oh nee! Ik vind het vreselijk!
    — Zwem dan maar lekker weg (fish)

    Wat gaan jullie trouwens om anderen lekker beet te nemen? ;D

    Onder de spoiler heb ik wat memes in thema gezet












    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 12:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nu ik het forum eens goed heb bekeken en alle crewnamen, kan ik oprecht zeggen: ik zag dit niet aankomen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind dit zo geweldig my god. De 1 april van vorig jaar heb ik toen niet meegemaakt, was toen zowaar de hele dag niet op Quizlet, maar dit is een waar kunstwerk. De namen, de achtergrond, de puns!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ik vind dit zo geweldig my god. De 1 april van vorig jaar heb ik toen niet meegemaakt, was toen zowaar de hele dag niet op Quizlet, maar dit is een waar kunstwerk. De namen, de achtergrond, de puns!


    Did you mean: Fins?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Nu ik het forum eens goed heb bekeken en alle crewnamen, kan ik oprecht zeggen: ik zag dit niet aankomen.


    Ik denk dat men wel blij is dat de beta verkiezingen geen grap zijn. Dat werd namelijk ook al gezegd. I was like, waar vissen ze nu weer vandaan dat we zo gemeen zouden zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Ik denk dat men wel blij is dat de beta verkiezingen geen grap zijn. Dat werd namelijk ook al gezegd. I was like, waar vissen ze nu weer vandaan dat we zo gemeen zouden zijn.


    Inderdaad! Maar het mooie is nog dat jullie die usernaam voor twee weken moeten houden. :'D Hehe.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh godNeptunus, de subfora zijn hilarisch :'D

    Ik apprecieer het echt dat jullie hier zoveel tijd in hebben gestoken!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind het lettertype echt extreem storend, no joke.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Patholoog schreef:
    (...)

    Inderdaad! Maar het mooie is nog dat jullie die usernaam voor twee weken moeten houden. :'D Hehe.

    He, zo vissig is het ook weer niet. Loebas is mijn grote held, samen met zijn vriendin Freddi (fish)


    Deep inside, I've never felt alive


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Loebas schreef:
    (...)
    He, zo vissig is het ook weer niet. Loebas is mijn grote held, samen met zijn vriendin Freddi (fish)

    VriendIN? Altijd gedacht dat dat een manneke was c:


    Slightly drunk.

    Dit is echt opvallend dat de profiel foto's van de mods verandert zijn in vissen.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik bedenk me net iets, dark mark went dark shark.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervis schreef:
    Ik bedenk me net iets, dark mark went dark shark.:'D


    Meen je dit nu serieus? Had Voldie nog niet genoeg volgers zonder ook nog eens een leger vissen erbij?
    Ik hoop serieus dat dit een grap van Fred&George is...

    (fish)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Peccata schreef:
    (...)
    VriendIN? Altijd gedacht dat dat een manneke was c:

    Ik vervis je even door naar Wikipedia ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Lang leve Q mobiel! Super verwarrend trouwens, die nieuwe namen, maar wel echt ontzettend leuk!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen