• Heyaa iedereen!

    EEN APRIL, KIKKER IN JE BIL!
    Whoaa, jullie hebben het ook vast wel al gezien dat de mods en blijkbaar ook de beta's en bemiddelaars crew weer hun best hebben gedaan ons beet te nemen zoals elk jaar ;D, like ik bedoel je kan er niet echt naast kijken? :'D Wie kan er alvast wennen aan dat nieuwe lettertype en die wallpaper van vissen? :Y)

    VIRAL VAN DE DAG KLIK

    Oh nee! Ik vind het vreselijk!
    — Zwem dan maar lekker weg (fish)

    Wat gaan jullie trouwens om anderen lekker beet te nemen? ;D

    Onder de spoiler heb ik wat memes in thema gezet












    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 12:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Peccata schreef:
    (...)
    Bovendien snap ik de link 1 april-vissen niet.


    de aprilvis.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervis schreef:
    (...)

    de aprilvis.(;


    Ik kende het ook niet, maar vond het best geniaal. Het is meer Belgisch dan Nederlands. Maar we zijn natuurlijk een Nederlands/Belgische site.


    Happy Birthday my Potter!

    dooddoenervis schreef:
    (...)

    de aprilvis.(;

    Is dat een bestaande vis?


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Is dat een bestaande vis?


    Aprilvis is (blijkbaar, volgens wiki) een synoniem voor 1 aprilgrap. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    (...)

    Aprilvis is (blijkbaar, volgens wiki) een synoniem voor 1 aprilgrap. (:

    Jongens ik vind het niet leuk dat ik naar jullie profiel moet gaan om te weten wie je bent >< *huilt zachtjes*


    Slightly drunk.

    Geni-aal dit :') Help, hier beginnen de vis-grappen ook al


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Peccata schreef:
    (...)
    Jongens ik vind het niet leuk dat ik naar jullie profiel moet gaan om te weten wie je bent >< *huilt zachtjes*


    Bij mij is het makkelijk, gewoon op m'n naam gaan staan, je ziet man staan en je weet wie ik ben. Jongens zijn duizendmaal makkelijker dan meisjes, heb ik altijd gezegd.(joehoe)


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervis schreef:
    (...)

    Bij mij is het makkelijk, gewoon op m'n naam gaan staan, je ziet man staan en je weet wie ik ben. Jongens zijn duizendmaal makkelijker dan meisjes, heb ik altijd gezegd.(joehoe)

    Jij bent makkelijk te herkennen, I know. Maar sommige andere crewleden.... Heeeeelp!

    Was er niet zo'n regel die zei dat je geen verwarring mocht zaaien met een nieuwe username? XD


    Slightly drunk.

    dooddoenervis schreef:
    (...)

    Bij mij is het makkelijk, gewoon op m'n naam gaan staan, je ziet man staan en je weet wie ik ben. Jongens zijn duizendmaal makkelijker dan meisjes, heb ik altijd gezegd.(joehoe)


    Seksvisme. (joehoe)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    dooddoenervis schreef:
    (...)

    Bij mij is het makkelijk, gewoon op m'n naam gaan staan, je ziet man staan en je weet wie ik ben. Jongens zijn duizendmaal makkelijker dan meisjes, heb ik altijd gezegd.(joehoe)

    Hehehe, jij bent dan ook de enigste man van de moderators, maar ik herkende je zo. Trying not to say your name. En misschien is dat ook wel zo.

    En wat een partypoopers hier zeg. What the fish.

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 10:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OK. WIENS idee was dit? Ik vind dit echt fantastisch. :'D Behalve het lettertype dat doet echt pijn aan mijn ogen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha dat lettertype is zo vervelend :') Maar ik waardeer de grap en ik vind de achtergrond leuk :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    En mag ik even zeggen dat ik de naam Dumbledory oprecht briljant vind? xD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    En mag ik even zeggen dat ik de naam Dumbledory oprecht briljant vind? xD


    Dank u (bloos) ten points to Catan for being extremely nice.


    Happy Birthday my Potter!

    Nu kan ik mijn templates niet zien.


    Slightly drunk.