• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:49 ]


    What would Emma do?

    Oké, laat maar, ik kan dit niet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    Het is een stuk minder interessant dan het klinkt, haha. :'D Ik stel weer eens studiespul uit dat ik allang had moeten doen, dit keer om hopelijk nog wat te kunnen schrijven voordat ik over een half uurtje weg moet.


    Ah, dat gevoel ken ik. :') Ik ben nu wel flink aan het leren. Ik zal zo meteen eens foto'tjes nemen van mijn kleurrijke tekeningen, die ik op mijn examen moet kunnen maken.


    What would Emma do?

    Ik voel me dik met een fietsbroekje aan. Knelt als hell.


    Slightly drunk.

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Oké, laat maar, ik kan dit niet.


    Jawel dat kan je wel gooooo youuu


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oh god, wat klink ik eigenlijk vreselijk op video :/


    26 - 02 - '16

    Castellaization schreef:
    (...)

    Jawel dat kan je wel gooooo youuu


    Thanks, maar ik heb er even weinig vertrouwen in. Dit essay is zoo slecht, dat ik bij mijn eerste poging nog een 4,5 voor heb gekregen is een wonder.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Aaargh, je humeur is even op en af als de relatie tussen Bieber en Gomez en even wisselvallig als het weer in België/Nederland.


    Heaven is a place that we all have

    SmaII schreef:
    Aaargh, je humeur is even op en af als de relatie tussen Bieber en Gomez en even wisselvallig als het weer in België/Nederland.


    I lol'd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jullie zijn zulke vuile naaiers. Ik ben afhankelijk van jullie, want zonder jullie heb ik geen opleiding, maar jullie fucken wel met mijn privacy. Niet cool dit, niet cool.


    26 - 02 - '16

    Ik ga mijn tekeningen verkopen. Ik ben er echt trots op.


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    Ik ga mijn tekeningen verkopen. Ik ben er echt trots op.


    Shoow! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Feelings, stop met een crush te hebben om die vent. Really, 't is niet meer gezond. Nu weet ik wel hoe ik dat hoesje ga opleuken. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    God, hoe vloggers je emotioneel kunnen maken D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo moe. Wil slaap.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oke Mehri hij heeft gereageerd. Blijf een paar minuten wachten. Blijf wachten. Bliiiiiijf.