• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:49 ]


    What would Emma do?

    Wtf doet mijn internet opeens fucking traag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jullie zijn allemaal stenen. (cat)

    AmIdoningthisright?


    What would Emma do?

    Na al die keren dat ik heb geprobeerd tegen iedereen om wie ik geef iets liefs te zeggen lijkt niemand op het idee te komen om dat terug te doen. Ja, voorheen wel. Maar inmiddels heeft de wereld geleerd dat als je dit kind probeert te helpen, je alleen maar een sneer terug krijgt. Het is logisch dat ze hun pogingen hebben laten varen.
    Maar dat besef doet niks af aan het gevoel van eenzaamheid waarvan de mijn hele wereld zegt dat hij misplaatst is.

    Dat moment wanneer een fysio vraagt "mag ik even voelen?" en daarna je hele arm samen knijpt dank u


    Slightly drunk.

    Helicoprion schreef:
    Jullie zijn allemaal stenen. (cat)

    AmIdoningthisright?

    Je doet het steengoed (fish)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik had niet moeten gaan rijden. Had ik nu maar beter naar mn verstand geluisterd en aangegeven dat ik me niet goed voelde. Nu stond ik dus naast mijn paard. Is het gelukkig nog goed gegaan, maar het had ook behoorlijk fout kunnen gaan. Domdomdomdom.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kan wel janken. Fuck my life. Waarom kan ik niet gewoon mijn best doen op school? Ik had al lang op mijn 20e mijn eerste kind kunnen hebben. En nu moet ik wachten tot ik klaar ben met deze opleiding, als ik niet weer door mijn ziekte moet stoppen. Zoals de voorgaande 5 jaren.

    Salamon schreef:
    Ik kan wel janken. Fuck my life. Waarom kan ik niet gewoon mijn best doen op school? Ik had al lang op mijn 20e mijn eerste kind kunnen hebben. En nu moet ik wachten tot ik klaar ben met deze opleiding, als ik niet weer door mijn ziekte moet stoppen. Zoals de voorgaande 5 jaren.

    Had jij zo vroeg al een kind gewild? Als er iets is wat ik de komende 10000 jaar niet wil zijn het wel kinderen .-.


    Slightly drunk.

    Helicoprion schreef:
    Jullie zijn allemaal stenen. (cat)

    AmIdoningthisright?

    Tresna schreef:
    Na al die keren dat ik heb geprobeerd tegen iedereen om wie ik geef iets liefs te zeggen lijkt niemand op het idee te komen om dat terug te doen. Ja, voorheen wel. Maar inmiddels heeft de wereld geleerd dat als je dit kind probeert te helpen, je alleen maar een sneer terug krijgt. Het is logisch dat ze hun pogingen hebben laten varen.
    Maar dat besef doet niks af aan het gevoel van eenzaamheid waarvan de mijn hele wereld zegt dat hij misplaatst is.


    Hoi, jij bent lief.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Blades schreef:
    (...)

    Dit filmpje is het beste wat me vandaag is overkomen


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sable schreef:
    (...)

    Ik ken dit gevoel. :C


    It sucks


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Castellaization schreef:
    (...)

    Hoi, jij bent lief.


    I don't feel very sweet haha, but thanks c: Ik had even zoiets aardigs nodig denk ik.

    Ugh ugh geen hypocriet gedrag hoor nee hoor totaal niet

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 21:31 ]


    Slightly drunk.

    Haha vampires suck op sbs 9 ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.