• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:49 ]


    What would Emma do?

    AAAAHHHHH IK HEB EEN ANTWOORD GEKREGEN AAAHHH DYING

    I can't breathe. Wie heeft Clyde op z'n hoofd getekend? Help.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 20:17 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    DIT WAS ZIJN ANTWOORD IM SO HAPPY AHGGG

    That's it. That's fucking it. I can't help it anymore. I am in loveee.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zweedse uitspraak is echt raaaaaar.
    Ske wordt als Chree ofzo uitgesproken, als ik het goed hoor, haha.


    Stenenlikker

    oke, pretty sure dat ik je leuk vind soooooooooooo is het wederzijds? waaant ik heb tbh geen zin om drie eeuw te wachten op een: 'je bent als een broer voor me.'

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 20:31 ]


    Heaven is a place that we all have

    Nahwie I got his hug. Again. C: virtueel maar boeiend.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Nahwie I got his hug. Again. C: virtueel maar boeiend.

    Ik begrijp het niet meer. Ik heb mezelf altijd verteld dat je "gewoon een goede vriend was" (want, in alle eerlijkheid, zo heb ik er wel een paar. En dan niet sarcastisch, maar dan echt van die mensen die echt leuk zijn als vriend, maar met wie ik in mijn leven niets zou willen hebben), maar ik weet het écht niet meer. En ik heb het gevoel dat jij misschien ook ... ik weet het niet. Als ik het zelf al niet weet, hoe verwacht ik het van jou te weten? Zelfs mijn vrienden beginnen het door te krijgen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik hou van mijn username, because Jake <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waar ik heb ik dit aan verdiend? :C


    26 - 02 - '16

    En toen was het hopen dat mijn cadeautje voor mijn zusje voor de 16e wordt bezorgd c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Het zou fijn zijn als mijn gedachten niet alleen een stand "omg ik mis je je bent everything" en "jemig wat voel ik me sad" zouden hebben elke keer als je er niet meer bent


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Regenboogvis schreef:
    Het zou fijn zijn als mijn gedachten niet alleen een stand "omg ik mis je je bent everything" en "jemig wat voel ik me sad" zouden hebben elke keer als je er niet meer bent


    Ik ken dit gevoel. :C


    26 - 02 - '16