• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:49 ]


    What would Emma do?

    Gibbs schreef:
    (...)

    Shoow! C:


    Tja, het hangt er wel van af, hoe graag zie je de binnenkant van een stengel? ;D


    What would Emma do?

    iemand, aub pls leidt me af ofzo please of ik ga weer falen pls ppspls

    Ok genoeg gewacht

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 19:57 ]


    Ik blijf dit een... mooi? nummer vinden. Ik weet niet of ik het mooi kan noemen, maar bijzonder en inspirerend vind ik het zeker.


    Stenenlikker

    Blades schreef:
    iemand, aub pls leidt me af ofzo please of ik ga weer falen pls ppspls

    Ok genoeg gewacht


    Ik weet niet wat je van plan bent maar *gaat aan je been hangen*.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    IK STUURDE HEM BIG HUGS OMG

    Blades schreef:
    IK STUURDE HEM BIG HUGS OMG


    Lol. Too late.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat je van plan bent maar *gaat aan je been hangen*.

    HAHHA. Nou ik reageer altijd heel snel terug wanneer mijn crush mij een berichtje stuurt. En ik kon ff niet lang genoeg wachten want hij laat me op 5 minuten wachten vandaar. AND I JUST SENT HIM BIG HUGS BUT IM PRETTY SURE HES GONNA IGNORE IT

    Ik hoop echt vurig dat de rest van mijn toetsen net zo goed is gegaan als mijn mondeling. En ik hoop al helemaal dat natuurkunde morgen net zo goed zal gaan.
    Spoiler: dat laatste is slechts ijdele hoop.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blades schreef:
    (...)
    HAHHA. Nou ik reageer altijd heel snel terug wanneer mijn crush mij een berichtje stuurt. En ik kon ff niet lang genoeg wachten want hij laat me op 5 minuten wachten vandaar. AND I JUST SENT HIM BIG HUGS BUT IM PRETTY SURE HES GONNA IGNORE IT


    Ik kan echt nooit wachten ik reageer altijd meteen. Helaaslijk heb ik een jongen getroffen die altijd pas na minstens een halfuur of soms zelfs uren reageert


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom volgen al deze mensen me ineens op instagram I'm really not that interesting >:


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik voel me lichtelijk dood *.*

    Hahahahhaa de mascotte van onze sportschool is geweldig <3


    Slightly drunk.

    Ik denk vriendelijke dingen in een sassy toontje. Ik ben in de war, ben ik nu vriendelijk over deze persoon of niet? (cat)


    What would Emma do?

    Oke beter dat hij niet leest dan op blauwe vinkjes laten.

    Blijf wachten pls reageer

    Wow, it seems I'm really really really bad at friendships :')
    Ik word kluizenaar, dan kan ik ook geen vriendschappen zorgvuldig opbouwen en vervolgens weer kapot knallen yay

    Ik had er helemaal nog niet over nagedacht dat hij in nette kleding moet met het conceRT HALP


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.