Scarlett Rose River
17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ Great hall~ Sirius & Blake

{ Dress}
Terwijl ik geknield zit naast Sirius en hem probeer te helpen zie ik een switch ontstaan. De tranen in zijn ogen zijn gestopt en in plaats daarvan kijkt hij heel boos. Hij staat op en geeft me een duw waardoor ik bijna mijn evenwicht verliest. Al zou het daar niet alleen aan liggen. De torenhoge hakken en vele shotjes helpen daar ook niet echt bij.' Ga naar je stomme vriendje, Scarlett. Ga over Caleb of Regulus lopen geilen of wie je vriendje ook is,', hoor ik Sirius mompelen. Een zucht verlaat mijn mond als ik hem verder door de zaal zie schuifelen. Nu is James aan de beurt, ook hij krijgt wat scheldwoorden en geduw naar zich toe. Daarna is Remus aan de beurt, maar in plaats van een duw eindigt Sirius dit keer met een kus. Voor even ben ik heel trots op Sirius. Waarschijnlijk zal hij er morgen wel spijt van hebben, maar het is al een hele stap voor hem wat hij net gedaan heeft. Sirius stormt de Great hall uit en ik stuur hem een whatsapp je waar die heengaat. Als antwoord krijg ik terug dat ik nu naar Blake opzoek moet gaan en hij ons zo vindt. Ik zucht even bij het eerste, begrijp me niet verkeert, Blake is echt mijn beste vriendin en ik zou zo iemand voor haar kunnen omleggen, bij wijze van spreken dan. Maar de laatste tijd heb ik het gevoel alsof ze me buiten sluit. Blake is nooit echt van het geheimen delen geweest, maar ik heb altijd veel van haar geweten. Tot nu, een gevoel van schaamte bekruipt me. Mijn beste vriendin heeft me nodig en ik ben al die tijd alleen maar met mezelf bezig geweest. Ik stuur haar een Appje met de vraag of ze wilt afspreken.
> hey girl, you want to get together right now? ~ S
>did I do something wrong? It feels like you are shutting me out more than normal. I want to be there for you, but you have to Let me. We don't have to talk if you don't want to, I Just miss my best friend ~ S
>I'll Never judge you, not in a million years. I've made my own mistakes like you know. So I would be a hypocrit if I did that ~ S
>maybe I can help. You don't have to face this all by yourself. That's what you have friends for, that's what you have me for. So where are you, so I can Come and give you a hug ~ S
< A hug won't solve the shit I'm in right now - B
> I know it wont. But it's better to be with someone Who cares about you, than being alone right ~ S
>it is pretty ugly yeah. But I'm on my Way (: ~ S
Hoewel ze een tijdje me probeert te ontwijken naar mijn idee vertelt ze uiteindelijk waar ze is. Blake is bang dat ik haar zou afrekenen op iets, niet dat ik zo iets ergs kan bedenken. Dat zou ik bij haar nooit doen, in al die jaren heeft ze het ook nooit bij mij gedaan. Het word tijd dat ik weer een goede vriendin ga zijn. Onderweg naar Blake grits ik nog snel een fles whiskey van de bar en loop richting het schilderij met de paarden. Daar zie ik Blake zitten op een bankje. Ik loop ernaar toe en ga naast haar zitten. Niks zeggend trek ik haar in een dikke knuffel. 'It's all going to be okay,babe.'
[ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 13:46 ]
Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead