Scarlett Rose River
17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ Great hall~ Sirius, James, Blake, Jase

{ Dress}
Voor zover ik weet zijn dit soort momenten zeldzaam, dansend met je twee beste vrienden. Metname nu ik dronken ben vind ik het geweldig. Ondertussen kijk ik op mijn telefoon, twee berichtjes van Regulus.
Kan nog wel even duren, heb een date die wil praten... en daarmee ook echt praten bedoelt. Hoe is jouw oh zo geweldige date? .... xx , was de eerste. De tweede niet veel later er achteraan gestuurd.
Weet je, nu ik er over nadenk, laat dat sigaretje maar zitten, sinds wanneer reageert hij zo bot. Ik kijk de hal rond en zie uiteindelijk Regulus staan. Hij is sowieso boos over de kus met Sirius, wat je niet eens een echte kus zou kunnen noemen.
Whut, oké rare vent. Dacht misschien is het wel gezellig, shotje erbij ~ S, stuur ik hem terug. Ik stop mijn telefoon weer weg en dans verder. Vanuit mijn ooghoek zie ik Caleb aankomen lopen, met alle moeite die het me kost probeer ik hem niet aan te kijken. Straks bespring ik hem ook ineens, net zoals Peter, die arme arme Peter. Dan kruisen onze blikken en voor even lijkt het alsof hij naar me toe komt, zou hij nou echt sorry gaan zeggen? Maar nee natuurlijk versnelt hij zijn pas en passeert mij. Blake gaat wat drinken halen en ik sta er alleen nog met Sirius. Het is niet meer hetzelfde sinds ze een vriend heeft, en Sirius is het daar duidelijk mee eens. In de groepsapp ontstaat een hele discussie, tussen metname Blake en Sirius. Een zucht verlaat mijn mond, waarom moet Sirius nou weer ruzie gaan zoeken. Voordat ik ook maar iets kan terugappen, zie ik Blake onze richting instormen. Eenmaal bij ons aangekomen begint ze op Sirius in te slaan. Ik sta ernaast en weet niet wat ik moet doen. Ik bedoel het zijn allebei mijn beste vrienden, het is veelste lastig voor mij om tussen hen te moeten kiezen. Sirius valt op de grond en nog nooit heb ik hem zo zwak en ellendig gezien. En bij Sirius heb ik echt al een hoop gezien, geloof mij. Ik knie naast hem neer en sla mijn arm om hem heen, terwijl ik hem in een knuffel trek. 'Wil je even naar buiten, frisse lucht, een sigaret roken misschien? Het komt goed, ook al heb je je als een klootzak gedragen.'
[ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 23:53 ]
Lindsay, forever in my heart Skaikru went Bughead