• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    Inspiratie


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Lizor [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Lizor
    James Potter • ? || ? [?]
    Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || Millard [1.2]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]
    Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Alice Prewett • Rosie Tupper || Dumbledore [1.6]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Adephagia [1.7]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Lizor [1.7]

    SLYTHERIN
    Daniël Cillin Rogers • Dylan Sprayberry || Transmissions [1.7]
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.4]
    Regulus Arcturus Black • ? || ? [?]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Lizor [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Mulisch [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Lizor [1.6]
    Edward Nathaniel Mulciber • FC || Liber [1.7]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Bigsleep [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Frenchcore [1.1]
    Mavi Fallyn Rogers • Willa Holland || Transmissions [1.7]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || AlecLightwood [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Kathryn Newton || Sociopaths [1.3]
    Ailis Juliet Sutherland • Nastya Kusakina || Adephagia [1.3]
    Alexis Pascal Rutherford • Caitlin Stasey || Mulisch [1.6]
    Alcina Pyralis • Janel Parrisch || TheseWords [1.8]

    RAVENCLAW
    Caspian Foxx Zachariah • Josh Duhamel || SiriuslyBlack [1.7]
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Frenchcore [1.1]
    Axel James Sutherland • Paul Craddock || Adephagia [1.3]
    Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || Dumbledore [1.6]
    Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Mulisch [1.2]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Bigsleep [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || AlecLightwood [1.2]
    Harper Coralie Lukasiak • Gigi Hadid || Dumbledore [1.4]
    Emily Lucy Matthews • Barbara Palvin || Liber [1.5]
    Wiktoria Harmion • Angelica Blick || Polovina [1.5]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || AlecLightwood [1.2]
    Max Adrian Sanderson • Misha Collins || SiriuslyBlack [1.7]
    Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Mulisch [1.2]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Bigsleep [1.3]
    Ashley Joseph Diggory • Ash Stymist || calice [1.6]
    Freya Brennan • Cora Keegan || WillNotLearn [1.8]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Millard [1.2]
    Dove Elisabeth Sparrow • Alexis Ren || SiriuslyBlack
    Chava Hailey Stirling • Brittany Robertson || Altaria [1.5]
    Elise Anna Matthews • Barbara Palvin || Saiph [1.4]


    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW

    Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • ? || Captain

    Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    Beaters
    Sirius Orion Black • Lizor
    Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    Scarlett Rose River • Frenchcore
    Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Unknown
    Chasers
    Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore

    Beaters
    Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    Ashley Joseph Diggory • calice
    Unknown
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 15:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    Severus "Sev" Snape

    "The only thing I actually want to do is kissing you, maybe making love but mostly I want to kiss you"



    Het wachten was letterlijk zenuwslopend. Vanalles ging door me heen. Zag mijn pak gestreken genoeg uit? Zaten mijn haren goed? Waren ze niet te vet door de wax in mijn haren? Zou ze mijn aftershave ruiken in plaats van mijn angstzweet? En zo ging het wel een tijdje door. Opeens hoorde ik het getik van hakken. Toen ik me omdraaide om te zien wie het was, viel mijn mond open. Pixie had een wonderschone jurk aan die nauw aansloot op haar lichaam. Haar vrouwelijke vormen werden op een positieve manier benadrukt. Ze kon zo uit een fairytale gestapt kunnen zijn. Wanneer ze in mijn richting liep, schonk ze mij een schitterende glimlach. Nog even en je kon mij opdweilen.

     "Is die voor mij, Severus? Hij is werkelijk prachtig!" Ik kreeg geen kans om antwoord te geven omdat er een kus werd geplaatst net naast mijn mondhoek. Ze stak de bloem in haar haren en pakte mijn hand vast.

     "Zullen we gaan?" Ondanks dat ze het vroeg, trok ze mij al mee richting de Great Hall. We stonden even stil bij de ingang van de zaal. Terwijl Pixie het uitzicht bewonderde, gaf ik mijn ogen de kost van haar mooi en gave gezicht. Ik wist het honderd procent zeker. Ik zou mijn best doen om deze jonge vrouw een prettige avond te bezorgen anders was ik echt een domkop om dit te verprutsen.

     "Wil je eerst dansen of eerst drinken?" Ik bedankte mijn moeder vurig voor de uren stijldansen die ik vroeger had gevolgd. Op de achtergrond werd Ed Sheeran gespeeld met Thinking Out Loud en het was perfect voor een rustige wals. Voorzichtig pakte ik haar hand en ik drukte er een kus op. Haar zekerheid over zichzelf haalde de romanticus in mij naar boven.
    ”Helaas kan ik niet dansen zoals de normale tieners maar ik zou je graag willen begeleiden op een wals?” Voorzichtig trok ik haar dichterbij maar ik liet net genoeg ruimte tussen ons zodat Pixie nog altijd kon weigeren als ze dat wilde.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Peter "Wormtail" Pettigrew


    16 • Year 6 • Halfblood • Gryffindor • Hallways • Jil

    ‘Ik wist het al, Peter...,’ verzucht ze en voor even val ik stil. What? ‘Daarbij, het is niet alsof ik boos had mogen worden op jou. Je bent immers mijn... vriendje niet meer.’ Ik sla mijn ogen neer en bijt mijn lip. Auch.
          ‘Hoe… hoe wist je dat?’ vraag ik zachtjes. ‘W-Wat heb je gehoord?’ Ik durf haar niet aan te kijken en blijf net zoals haar naar mijn schoenen. Wat zijn we toch een stelletje. Als ik uiteindelijk vraag of ze dan misschien toch mee naar het bal wil, blijft het even stil, maar uiteindelijk opent ze toch haar mond.
          ‘Ik zou niets liever willen,‘ antwoordt ze. Ik ben eerst compleet verrast dat ze ja zegt, omdat ik op het ergste gerekend had. Ze komt op mij af gelopen en slaat haar armen om mij heen. Ik glimlach zwakjes en knuffel haar terug. Ik leg mijn kin op haar hoofd en zucht zachtjes en opgelucht. Ik was er eigenlijk van overtuigd dat we zeker weten compleet over waren. Hoe erg ik het ook vond, ik vond dat ik haar niet kon storen en vragen of ze mij niet toevallig terug kon nemen en nu? Nu heb ik haar zowaar in een knuffel.
          ‘Ik heb je zo gemist...,’ fluistert ze. Het gehele bal is uit mijn gedachten verdwenen.
          ‘Ik jou ook,’ mompel ik. ‘Oh en je ziet er trouwens geweldig uit. Dat had ik nog niet gezegd, maar het is echt zo… wauw,’ zeg ik met een zacht lachje. ‘Ik ben een geluksvogel met jou.’ Ik kijk haar aan en bloos. Ik haal een hand door mijn krullen en bijt mijn lip. 'Zullen we maar eens gaan?'


    "Mr Wormtail bids Professor Snape good day, and advises him to wash his hair, the slime-ball."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Great Hall • Caleb

    ‘Verbaasd dat ik heus een gentleman kan zijn?’ vraagt hij. Hij kantelt zijn hoofd een beetje en ik grijns schaapachtig.
          ‘Misschien. Iek had wel verwacht dat je je kans zou pakken. Je verbaasd me, Hughes.’ Hij legt zijn handen op mijn heupen en de muziek verandert. Natuurlijk moeten we stijldansen, want wat voor een bal zou het zijn als dit niet gebeurt. Ik wil mijn ogen rollen om de clichéheid — even tho that isn’t even a word.
          ‘Kun je een beetje dansen?’ vraagt hij. Ik haal mijn schouders op.
          ‘Redelijk. Iek ‘eb vroeger ballet gedaan en op school kreeg iek altijd danslessen, maar ‘et ies nou niet bepaald een grote ‘obby van me. Het meeste vind ik leuk om te doen, maar stijldansen? Daar ben ik te ongeduldig voor over het algemeen.’ Ik zie hem naar Scarlett kijken en haal een hand door mijn haar. Zou dat op dit moment het enige in zijn gedachten zijn? Ergens vraag ik mij af of ik hier niet gewoon alleen maar ben om Scarlett jaloers te maken. Ik kijk op naar Caleb en zie dat hij net weer terug kijkt, waarschijnlijk met de veronderstelling dat ik niks gezien heb.
          ‘Ik hoop dat je-je tot nu een beetje vermaakt hier?’ vraagt hij met een glimlach. Ik knik langzaam en blijf hem aankijken. Hij veegt een bruine pluk uit mijn gezicht en een rilling gaat over mijn rug heen. Ik zie hem kijken en dit keer is het mijn beurt om mijn hoofd lichtjes te kantelen. Hij leunt iets naar voren waardoor ik zijn adem tegen mijn gezicht voel botsen. Ga ik dit toelaten? Ook al weet ik vrijwel zeker dat dit niks te maken heeft met mij, maar alleen met Scarlett, maar wat als het dat wel heeft?
          ‘Mag ik?’ fluistert hij zachtjes. De woorden moeten even tot mij doordringen. Mag hij? Ik kijk op naar hem en besluit er maar voor te gaan. Het kan zijn dat het de alcohol is die een rol speelt in deze beslissing, maar je leeft maar een keer… of zoiets. Ik haal mijn schouders op en knik. Zonder te wachten of hij de eerste move maakt, ga ik op mijn tenen staan en druk ik mijn lippen zachtjes op die van hem.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Franciszka 'Frankie' Malia Rogers
    Slytherin || Christmas is what you make of it, right? || with Regulus || dress
    Niet lang nadat ik op een van de banken van de Common Room was gaan zitten, zag ik Regulus uit de jongensgang komen. Ik kon zeker niet zeggen dat hij er slecht uitzag. Hiermee had ik wel geluk gehad, want mijn ouders hadden ook een vies oud mannetje voor me kunnen kiezen. Ik stond met een soepel sprongetje op van de bank en glimlachte bij zijn compliment. "Dank je. Zelf mag je er ook zeker wezen." Voorzichtig haakte ik mijn arm in die van hem. Het voelde raar, vooral erg ongemakkelijk, maar toch ergens kon ik er wel aan wennen. Ik was nooit degene geweest om te settelen, dat was Mavi. Mijn zus had alles uitgevogeld en het was maar een kwestie van tijd en middelen voor die met een huisje boompje beestje baby met haar muggle vriendje zou leven. Zelf had ik altijd de wereld over willen reizen, verder willen werken aan mijn dans, vooral niet vastgeketend zitten aan een huis met een man en een aantal kleine gedrochten, maar nu werd het toch steeds duidelijker dat ik juist degene zou zijn die zo snel mogelijk een ring om haar vinger zou hebben en koters over de vloer zou hebben rennen. Ik keek er niet naar uit, en Regulus volgens mij ook helemaal niet, maar dat mocht ik deze avond niet laten verpesten. We zaten nu eenmaal met elkaar opgescheept, dus we konden er maar beter het beste van maken. Ik liet me door hem naar de Great Hall leiden, waar al enkele koppels aanwezig waren, maar een echte feeststemming hing er niet. Misschien was het maar beter ook, dan konden we misschien eerst nog even praten, al wist ik ook wel dat het er waarschijnlijk weinig in zou zitten vanavond. "Fishy Green Ale, no eyeballs" Ik dronk zelf geen alcohol, maar Regulus duidelijk wel, iets wat niet erg was, zolang hij straks maar niet lam tegen een muur hing. Ik hield echt niet van dronken mensen. Ik pakte mijn drankje aan van de bartender en nam een klein slokje, voor ik naar de zwartharige jongen keek, wiens grote broer zichzelf nu al voor schut zette. "Kunnen we ergens praten? Ik bedoel, sinds we toch met elkaar opgescheept zitten kunnen we elkaar maar beter wat meer leren kennen, toch?" Ik haalde een hand door mijn haren en nam nog een slokje drinken. Ik hield wel van dansen, maar gezien hij me direct naar de bar had geleid had ik zo het gevoel dat ik daarmee beter kon wachten tot hij zijn drankje op had.


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Apperantly I have a date to the ball || dress
    Normaal was Severus geen jongen waarmee ik veel omging. Onze vrienden waren anders en hij zag er altijd uit alsof hij zijn haren was vergeten te wassen. Toch moest ik toegeven dat hij er goed uitzag, al was hij misschien niet even comfortabel als ik in deze situatie. Ik trok hem voorzichtig mee naar de Great Hall, waar het bal zou plaatsvinden. Het was prachtig versierd met sneeuw en ijs, kerstbomen, en fonkelende lichtjes en kaarsen, terwijl het er toch lekker warm was. Ik werd een beetje uit mijn trans van verwondering getrokken door de stem van de jongen die mijn date hoorde te zijn. "Dansen klinkt goed." Het nummer wat draaide was op dit moment vrij langzaam, maar we zouden er vast wel iets op kunnen vinden. Dat wist ik zeker toen hij een kus op mijn handrug drukte, waardoor ik een kleine giechel niet kon onderdrukken. Voor een jongen die eruit zag als een creep, wist hij wel zeker hoe hij met meisjes om moest gaan. Bij zijn woorden legde ik een hand voorzichtig op zijn bovenarm en hield met mijn andere hand de van hem licht vast. "Zolang jij leid is het helemaal prima." Meestal had ik graag de touwtjes in handen, maar hij leek duidelijk te weten waar hij mee bezig was, en ik had alleen maar een vaag idee van hoe een wals eruit moest zien. Onder het dansen, wat toch nog redelijk ging ondanks ons lengteverschil, wat zelfs met mijn hakken nog altijd zeer wezenlijk was, raakten we toch een beetje aan de praat. Het raakte op het onderwerp van bloedstatus, door een naar berichtje van Celebran, iets waar ik het meestal niet over had, maar ik kwam er toch wel voor uit. Toch leek Severus er geen problemen mee te hebben, wat ik voor een Slytherin niet direct had verwacht, zeker niet omdat hij meestal met mensen als Celebran omging. Gelukkig sloeg het onderwerp om naar het feit dat we er een leuke avond van zouden maken, wat eindigde in een aantal innuendos die mij toch wel hoop geven dat dit zou leiden tot meer dan alleen een dansavond. Ik deed een stapje dichter naar hem toe, zodat ik net met mijn lippen bij zijn oor kon. "Je bent een goede danser, Sev. Ik ben benieuwd of je later ook gelijke moves hebt." Ik plantte mijn lippen net onder zijn oor en schonk hem weer een glimlach toen ik weer terug op mijn normale pek in de dans was beland. De muziek veranderde naar iets waar ik ook niet zo goed op wist wat ik moest doen, zeker omdat het voor wat minder nette dansen toch echt te vroeg was. "Zullen we een drankje gaan halen?" vroeg ik aan hem, terwijl ik met een draai mezelf deels uit zijn greep bevrijdde. Het was wel fijn om dicht bij elkaar te staan, zeker omdat hij eigenlijk best lekker rook en warm aanvoelde, maar het was niet praktisch om in die houding drinken te halen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 14:14 ]


    Bowties were never Cooler

    Jason Axel O'Donnell
    'Baby, all I want for Christmas is you.’
    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie, Scarlett, Sirius and James • Suit

    Gedwee laat ik me meevoeren door Blake, die opmerkt dat dit ons eerste feestje zal zijn als stelletje. Trots kijk ik haar aan en knik enthousiast.
          ‘I was born ready, baby,’ zeg ik en knipoog naar haar. Ik wikkel een arm om haar middel heen, en kijk een paar jongens waarschuwend aan, die Blake bijna kwijlend nakijken. Afblijven, this girl is taken. ‘Vind je het trouwens raar? Ons bedoel ik.’ Het kom er twijfelend en tegelijk nieuwsgierig uit. Ik kan het niet helpen dat ik het wil weten, we hebben er namelijk nooit echt over gepraat hoe we het nou vinden als stelletje. Niet dat je mij ooit zult horen klagen, maar wat Blake van dit alles vindt, weet ik eigenlijk niet.
    Als we eenmaal in de Great Hall staan, neem ik kort alle pracht en praal in mij op, alles ziet er prachtig uit. Bijna net zo mooi als mijn date – laat me cheesy zijn. Over haar gesproken, ze sleurt me al mee naar de bar, waar Sirius, James en Scarlett staan.
          ‘Zolang je maar weet dat je mij minstens één dans verschuldigd bent,’ zeg ik en knipoog naar haar. Ik druk vlug mijn lippen op haar mondhoek en begroet iedereen.
          ‘Hey guys, gelukkige Kerstmis!’, zeg ik vrolijk en trek Blake wat dichter tegen mij aan. Onderzoekend glijden mijn ogen over Scarlett heen, die niet zo heel subtiel staat te staren naar Caleb. ‘Hey Scarlett... Hoe is het?’ Ik kijk haar iet wat spijtig aan en blik snel naar Blake. Dit is waarschijnlijk de eerste keer dat wij eens geen drama hebben.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 18:12 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Caleb Brody Hughes
    'It's crazy how we used to have it all.’
    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Great Hall, Lana • Suit

    Het blijft even stil aan haar kant, en ik bereid me alvast voor op een afwijzing. Dat zou wel heel gênant zijn, en de goede stemming voor de rest van de avond verpesten. Slimme zet Caleb. Ik wil net wat zeggen, zowaar mijn excuses aanbieden, als ik plotseling haar zijde zachte lippen op de mijne voel. Voor een tel verstrak ik en sta als door de bliksem getroffen stil, pas na een tijdje besef ik me dat een prachtig meisje mij staat te zoenen en onmiddelijk zoen ik haar terug. Anders dan ik bij Scarlett zou doen, doe ik het wat rustiger aan, gezien ik Lana's grenzen nog niet goed weet. Meteen geef ik mezelf een mentale klap voor mijn kop, ga haar nu niet lopen vergelijken met Scarlett, verdomme. Ik verplaats mijn andere hand ondertussen naar Lana's heup, waarna ik haar lichaam vervolgens dicht tegen die van mij aantrek. Mijn ogen zijn automatisch dichtgevallen terwijl ik al mijn problemen aan de kant duw en mij focus op het meisje voor mij.

    Glimlachend heb ik me inmiddels teruggetrokken, en kijk Lana met een jongensachtige grijns aan. Net wanneer ik wat wil zeggen, begint mijn telefoon te trillen. Echter niet één keer, maar non-stop en gearchiteerd haal ik hem uit mijn broekzak. Ik kijk Lana met een onschuldige blik aan, voordat ik het gesprek begin bij te lezen. Bam. Van het ene op het andere moment heb ik ruzie met het meisje die ooit mijn beste vriendin was. Waarom? Ze loopt de bitch uit te hangen tegenover mijn date, en dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Dat ze boos is op mij – oké, maar dat ze Lana zo onredelijk behandeld? Dat laat ik niet over mijn kant gaan. Voordat ik het weet heb ik op het blokkeer knopje gedrukt en kijk ik op naar Lana.
          ‘Hey... Gaat het? Negeer haar maar, ze doet de hele avond al zo...,’ zeg ik tegen Lana met een spijtige blik en trek haar in een knuffel. ‘Ze heeft gewoon niet zo'n leuke date als jij,’ voeg ik er nog grappend aan toe. Mijn ogen glijden door de zaal en stoppen bij een zeker meisje met blonde haren. Onze blikken kruizen, en ik doe mijn best haar neutraal aan te kijken, of te negeren – maar in plaats daarvan gun ik haar enkel een koude blik, terwijl ik Lana nog steeds dicht tegen mij aangetrokken heb.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 20:00 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Lajila Vinaya Lancaster
    'I'm a little bit lost without you, and I'm a bloody big mess inside.’
    17 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Beater • Hallway, Peter • Dress

    Met Peter's armen om mij heen, is mijn kerst Compleet. Oh God wat klink ik toch weer heerlijk cheesy en hopeloos, maar kerst vieren met de mensen waarom ik het meeste geef? Voor mij is dat de ideale manier om het te vieren.
          ‘Ik jou ook,’ hoor ik hem mompelen, waardoor ik een tevreden zucht slaak. ‘Oh en je ziet er trouwens geweldig uit. Dat had ik nog niet gezegd, maar het is echt zo… wauw.’ Mijn wangen worden knalrood, en het is maar goed dat hij mijn gezicht niet kan zien. ‘Ik ben een geluksvogel met jou. Zullen we maar eens gaan.’ Met tegenzin trek ik me terug uit zijn knuffel, en ril een beetje. Niet dat het koud is – het vriest buiten, maar hier binnen is het bijzonder warm – maar hij straalt een ander soort warmte uit.
          ‘Ja is goed, kom op.’ Ik neem zijn hand voorzichtig vast en loop met hem richting de Great Hall. ‘Dankje trouwens, jij ziet er trouwens ook goed uit, trek vaker een pak aan alsjeblieft.’ Ik sta even stil bij de ingang van de Great Hall. ‘Hij staat je enorm goed.’ Ik druk een kus op zijn wang, en deels op zijn mondhoek. ‘Oh trouwens, Sirius had het me verteld. Maak je geen zorgen, hij heeft niets raars vereld en ik vertrouw jullie allebei. Ik kan niet ontkennen dat het pijn doet, maar ik vind het ontzettend lief dat je-je... schuldig voelde.’ Ik kijk hem blozend aan en wikkel mijn armen losjes rond zijn nek. ‘Je bent de liefste... Ik hoop dat het nog niet te laat is?’ Ik kijk hem hoopval en afwachtend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    James "Prongs" Potter

    16 years old — Year 6 — Pureblood — Gryffindor — the dance — Sirius/Scarlett/Jason/Blake

    Until the very end.

    'Tja... wat moet ik anders doen. Hoe is het, Prongs? Heb je een date? Of probeer je nog steeds een date met Evans te regelen? Misschien moet je dat maar eens opgeven gast. Sommige... koppels zijn gewoon niet voorbestemd,' zegt Sirius me en mijn mond vertrekt tot een dunne streep. We kunnen elkaar pas twee dagen weer normaal aankijken, maar hij is alweer aardig dicht in de buurt om het weer eens grondig te verkloten.
          'Kan allemaal nog veel erger,' voegt Scarlett eraan toe en ik schud mijn hoofd slechts even.
          'Evans en ik zijn voorbestemd, Padfoot, ik geef het niet zo makkelijk op,' snuif ik even naar mijn beste vriend. Of ik hem die titel al weer durf te geven, weet ik zo net nog niet, maar het is wel het makkelijkst. Het wordt wat ongemakkelijk als ik hem mijn ex-beste-vriend-die-wel-bij-me-woont-maar-die-mijn-andere-beste-vriend-zo-erg-heeft-gekwetst-dat-ik-hem-twee-maanden-heb-gemeden ga noemen. Ik word uit mijn gedachtestroom getrokken door Blake en Jason, die bij ons komen staan en ons allemaal begroeten en ons een prettige kerst wensen. Ik knik ze toe en neem nog een slok uit van mijn boterbier waarna ik Scarletts blik volg, die uitkomt bij Lana en Caleb. Ik schud mijn hoofd weer en kijk naar Scar. We kennen elkaar wel, maar zijn niet per se heel goede vrienden, dus ik bemoei me maar niet met haar liefdesleven. Misschien zijn Scarlett en Caleb gewoon niet voorbestemd, niet zoals Lily Evans en ik dat wel zijn. Duh.
          Tevreden leun ik tegen de bar aan en ik laat mijn vingers door de warrige zwarte haren op mijn hoofd glijden. Voor de verandering heb ik mijn bril weer eens niet op. Ik vind het niet leuk om die te dragen, al zie ik wel veel beter met een bril. Het kan me ook niet zo heel veel schelen, ik ben toch knapper zonder dat mijn ogen achter een stel glazen zitten. Dat zal Evans vast me me eens zijn.
          'Hebben jullie Evans al gezien?' vraag ik het groepje.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Great Hall • With Scarlett, James, Blake and Jase

    ‘Hey guys, gelukkige Kerstmis!’ zegt Jase die zojuist met Blake bij ons is komen staan. Ik leun tegen de bar en rol mijn ogen ‘Hey Scarlett... Hoe is het?’ vervolgt Jase. Het is niet dat ik niet blij ben voor Blake, maar ergens vind ik het toch een beetje apart dat ze ineens een relatie heeft en vooral met zo iemand als Jase. Oh well, het zal wel aan mij liggen. Zolang als zij gelukkig is. Ik bestel nog een shot en leuk half tegen de bar en half tegen Scarlett aan terwijl ik nog steeds rond kijk om te zien of ik Remus ergens kan vinden. Hij zou hier nu al moeten zijn, toch? Of is hij nu bij Fabian? Mijn gezicht vertrekt bij de gedachten.
          'Evans en ik zijn voorbestemd, Padfoot, ik geef het niet zo makkelijk op,’ reageert James op mij. Ik kijk hem aan. Auch. Ik frons lichtjes en open mijn mond om iets terug te zeggen, maar zie er uiteindelijk toch vanaf. James en ik heb lang genoeg ruzie gehad en die is net weer voorbij. Ik ga het niet weer verpesten.
          ‘Oké,’ mompel ik uiteindelijk. Ik speel een beetje met mijn telefoon en richt me tot Scarlett. ‘Stop met staren, het ziet er niet uit. Sinds wanneer ben je zo desperate?’ vraag ik. ‘Hij probeert jou jaloers te maken, dus dan doe je dat gewoon terug.’ Ik sla krul een arm om haar middel en trek haar naar mij toe. Zonder waarschuwing druk ik mijn lippen op de hare. Niet voor heel lang, maar net lang genoeg zodat Caleb de show kan meekrijgen. Als ik haar los laat bestel ik nog een firewhiskey en leun ik tegen de bar terwijl ik iedereens blik ontwijk.


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ Great hall~ Sirius, James, Blake, Jase

    { Dress}


    Even later komen ook Jase en Blake erbij staan. Hoewel ik het heel raar vind om Blake met een vriendje te hebben, vind ik Jason wel een goede keuze. Hij is tenminste niet zo'n erge fuck boy als dat de meeste jongens zijn. 'Hey Guys, gelukkig kerstfeest.', hoor ik Jase. 'Jij oook.', zeg ik lachend terwijl ik mijn volgende shotje bestel. Gelukkig ben ik niet alleen aan het drinken, Sirius is een aardig goeie shot partner. Omdat ons doel, zo dronken worden als het maar kan, hetzelfde is. In mijn ooghoek hou ik, hoe kan het ook anders, Caleb en Lana in de gaten. Ik dacht dat de drank zou helpen, maar helaas is dat niet het geval. En dan zie ik het, Caleb en Lana zoenend. Een zucht verlaat mijn mond en ik bestel nog maar een volgend shotje. 'Hey Scarlett, hoe is het?', vraagt Jase. 'Jaa, wel oke, i guess, hoe gaat het met jou? Met jullie eigenlijk, tortelduifjes.', zeg ik lachend waarna ik een shotje neem. Op whatsapp is een hele ruzie ontstaan om een opmerking die ik maakte. Dan krijg ik een privébericht, van Caleb.

    you really should stop talking. You're being rude, annoying and childish - Cal
    ,
    I will, but stop talking to me than. 95% of what I am today is what you made me, think about that, darling ~ Scar

    , stuur ik terug. Hoewel ik het nuchter nooit zou toegeven, is het wel zo. Mijn telefoon trilt opnieuw en weer een berichtje van Caleb:

    well goodluck with your life, merry Christmas and leave us alone thanks *blocks* - Cal,

    dus dat was het? Ook rude. Ondertussen app ik ook met Sirius. Wat ik toch zonder hem zou moeten, 'big monkey, ik bestel nog een shotje voor onsss.', zeg ik terwijl ik me omdraai naar de bar. De blikken van mij en Caleb kruisen. En in plaats van die lieve blik die ik altijd zag, zie ik kou en leegte. . 'Ja, Stop met staren, het ziet er niet uit. Sinds wanneer ben je zo desperate?.', hoor ik Sirius. 'Ik weet het, ik weet het, moet me er gewoon helemaal vanaf zetten. Of ergens anders opzetten.', ik neem het volgende shotje ook. ‘Hij probeert jou jaloers te maken, dus dan doe je dat gewoon terug.’ Sirius slaat zijn arm om mijn middel en ik weet al precies waar dit heengaat. Ik grijns voordat hij zijn lippen op die van mij drukt en zoen mee. Maar voor eventjes, al zou ik het niet erg vinden als het langer zou doorgaan. Want eerlijk is eerlijk, hij kan zeker wel goed zoenen. De kus vrolijkt me ook op en er zijn twee dingen waar ik zin in krijg. Alcohol en dansen. Ik pak nog een shotje van de bar en trek zowel Blake als Sirius mee de dansvloer op. 'Let's dance bitches!'

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 16:03 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [face=times]



    Severus "Sev" Snape

    "Ten points for Severus for being a gentleman"



    Pixie giggled which was absolutely cute. I was lucky to have her though. Though I wondered how many people were gossiping already.

     "Zolang jij leid is het helemaal prima." I realised how small she was but I didn't care. Pixie was beautiful and her height wasn't a problem for me at all. It made her adorable in the most beautiful way. Pixie carefully laid her hand in mine and the other hand on my shoulder. I laid my other hand carefully on her hip and pulled her a bit closer. I expected a bitch slap but that wasn't the case at all. She gave me the impression she liked it and I smiled.

    The conversation on  whatsapp changed the course of our talk towards bloodstatus. Pixie admitted she was muggleborn and I said I didn't care about it. For me it was just a status and it doesn't say something about your abilities. We both agreed to have a good night and it resulted for me in a few uncomfortable moments. Don't get me wrong. What Pixie intended was way more than I expected from the night but I certainly would like it even though I had zero experience with that.

    Pixie came closer and whispered into my ear.  "Je bent een goede danser, Sev. Ik ben benieuwd of je later ook gelijke moves hebt." She placed a kiss on my cheek and smiled again. The music changed and we both agreed to get a drink and she made a magnificent twist to end the dance. At the bar I took the lead and laid my arm around her waist.

    "And what does this beautiful lady want to drink?"


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Apperantly my date is a true gentleman || dress
    It was really nice to have someone like Severus as a date, eventhough most people wouldn't believe that. He was quite a skilled dancer and a true gentleman, which was quite rare. I did however really enjoy it. I stopped the dance, when the song finally came to an end, and asked him if we could get a drink. He agreed and lead me to the bar with one arm around my waist. I didn't mind it at all, although I could feel people staring at us. I didn't mind and I knew I'd start rumours no matter what, though it was quite annoying people did it so clearly. What ahppened to sneakily catching glimps of things and mumbling about it amongst one another? I was just ready to say something about it, when I was asked what I wanted to drink. "Something sweet with alcohol in it." I had always been more of a cocktail person, just because I didn't like the bitter taste of beer, and I still had no clue what they served here in the wizarding world, or at least not what it was all called. Hopefully Severus knew, although I wasn't sure what he would come up with. I did however know that just a couple of people too many were watching us for my liking. I liked being the center of attention, but not with gazes like this. I turned to Severus and softly placed my hand on his cheek, making sure he wasn't holding anything, before I planted my bright red lips on his. If they wanted a show, they could just as well get it. I carefully wrapped my arms around his neck and went with my fingers thrugh his hair. I knew this was more or less using him to make others uncomfortable, but his breath was fresh and I doubt he minded. I heard the mumbling get a bit louder, before quieting down again. This was hopefully a good enough little show to give us a nice eventful evening without too many interested bystanders.


    Bowties were never Cooler

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Great Hall • Caleb

    Zodra we onze lippen van elkaar afhalen, barst het geroddel los. Mijn mobiel begint te trillen en zodra ik het groepsgesprek open, zie ik gelijk dat er voluit over Caleb en mij gepraat wordt en dan vooral over hoe vreselijk het is dat Caleb met een "mudblood" gezoend heeft. Ik slik en bijt mijn lip, maar besluit dan om dit niet mijn avond te laten verpesten. Ik heb al vaak genoeg zoiets meegemaakt en ze kunnen me niks maken. Ik stap uit het groepsgesprek en stop mijn mobiel weg. Met wat moeite tover ik een glimlach op mijn gezicht en kijk ik op naar Caleb, maar die lijkt te druk met iets anders. Een zucht rolt over mijn lippen.
          ‘Hey... Gaat het? Negeer haar maar, ze doet de hele avond al zo...,’ zegt Caleb na een tijdje. Ik heb ondertussen naar de andere kant van de zaal gestaard en alle negatieve gedachten uit mijn hoofd proberen te verbannen. Caleb trekt mij in een knuffel en ik glimlach zwakjes. Ik sla mijn armen om hem heen en leun tegen hem aan. ‘Ze heeft gewoon niet zo'n leuke date als jij.'
          'Caleb?' vraag ik zachtjes. 'Iek weet dat je ruzie met 'aar 'ebt, maar iek weet ook dat jij 'aar leuk vindt,' fluister ik. 'Iek weet dat je verliefd op 'aar bent en zij op jou, maar als iek alleen maar 'ier ben om 'aar jaloers te maken... iek wil niet dat dat gebeurt. Iek neem 'et je niet kwalijk, maar iek wil gewoon een gezellige avond met jou... zonder dat iek alleen maar dien als afleiding.' Ik kijk omhoog en ga op mijn tenen staan. 'Iek vind je 'eel erg leuk Caleb,' zeg ik met een zwakke glimlach. 'Je bent lief en charmant en... speciaal.' Ik kijk hem aan en druk een zachte kus op zijn lippen. 'Iek ben niet 'ier om 'aar jaloers te maken, toch?' vraag ik twijfelend.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Peter "Wormtail" Pettigrew


    16 • Year 6 • Halfblood • Gryffindor • Hallways • Jil

    ‘Ja is goed, kom op.’ Ze pakt mijn hand vast en samen lopen we in de richting van de Great Hall waar het feest al in volle gang is. ‘Dankje trouwens, jij ziet er trouwens ook goed uit, trek vaker een pak aan alsjeblieft.’ Ik kijk naar binnen en zucht zachtjes om haar vervolgens weer aan te kijken. ‘Hij staat je enorm goed.’ Ik voel haar zachte lippen op mijn wang en glimlach zwakjes. Mijn wangen gloeien rood onder haar aanraking. ‘Oh trouwens, Sirius had het me verteld. Maak je geen zorgen, hij heeft niets raars verteld en ik vertrouw jullie allebei. Ik kan niet ontkennen dat het pijn doet, maar ik vind het ontzettend lief dat je-je... schuldig voelde.’ Ik kijk haar aan als ze haar armen rond mijn nek wikkelt. Voorzichtig plaats ik mijn handen op haar heupen en trek ik haar wat dichter bij. ‘Je bent de liefste... Ik hoop dat het nog niet te laat is?’
          Ik glimlach zwakjes en schud mijn hoofd. 'Nee, het is nog niet te laat,' zeg ik zachtjes. 'Kan je het mij vergeven met wat er met Scarlett is gebeurt?' vraag ik. Ik bijt mijn lip en kijk haar aan. Heel zachtjes druk ik een kus op haar voorhoofd. 'Ik wilde je geen pijn doen.' Ik streel zachtjes door haar haar heen en kijk haar aan. Heel voorzichtig leun ik naar voren en druk ik mijn lippen op die van haar. Heel voorzichtig plaats ik mijn hand op haar wang. Ik trek haar wat dichter naar mij toe en heb even schijt aan de plek waar we ons op dit moment bevinden.


    "Mr Wormtail bids Professor Snape good day, and advises him to wash his hair, the slime-ball."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [face=times]



    Severus "Sev" Snape

    "I am currently in heaven, standby please."



    When we walked towards the bar, I noticed alot of eyes staring at us and people mumbling when we passed them. I didn’t care at all about that. The only thing I cared about was to have an awesome evening and making sure that Pixie has a nice evening to enjoy.

     "Something sweet with alcohol in it." Pixie answered. I turned to the bar keeper and ordered two Sweet Honey Twiglets. I wanted to start the conversation again but suddenly Pixie laid her hand on my cheek. I was sure that, against my white colored skin, I was blushing like a red tomato. Her arms gently wrapped themselfs around my neck and she played with my hair. Surprisingly, I was completely comfortable with. Pixie’s eyes were stunning up close and I noticed she was coming closer.WAIT! CAN I GET A TIME-OUT, PLEASE?!

    There was absolutely no time out. The moment Pixie’s lips touched mine, I was in heaven and I forgot completely about the fact that we were standing at the Christmas school ball, kissing where everyone could see us. Her lips were sweet and tasted a bit like sweet cherries. The kiss stopped as quick as it started and I was disappointed. About one thing I was certain: I wanted more then just a kiss.

    I grabbed the two shots and offered one to Pixie. “Cheers! We will have an awesome night, I promise you that. I will do my best for that.” I winked at her and drank the shot in one time.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."