• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Lizor [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Lizor
    • James Potter • ? || ? [?]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || Millard [1.2]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Alice Prewett • Rosie Tupper || Dumbledore [1.6]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Adephagia [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Lizor [1.7]

    SLYTHERIN
    • Daniël Cillin Rogers • Dylan Sprayberry || Transmissions [1.7]
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • ? || ? [?]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Lizor [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Mulisch [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Lizor [1.6]
    • Edward Nathaniel Mulciber • FC || Liber [1.7]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Bigsleep [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Frenchcore [1.1]
    • Mavi Fallyn Rogers • Willa Holland || Transmissions [1.7]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || AlecLightwood [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Kathryn Newton || Sociopaths [1.3]
    • Ailis Juliet Sutherland • Nastya Kusakina || Adephagia [1.3]
    • Alexis Pascal Rutherford • Caitlin Stasey || Mulisch [1.6]
    • Alcina Pyralis • Janel Parrisch || TheseWords [1.8]

    RAVENCLAW
    • Caspian Foxx Zachariah • Josh Duhamel || SiriuslyBlack [1.7]
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Frenchcore [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Adephagia [1.3]
    • Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || Dumbledore [1.6]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Mulisch [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Bigsleep [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || AlecLightwood [1.2]
    • Harper Coralie Lukasiak • Gigi Hadid || Dumbledore [1.4]
    • Emily Lucy Matthews • Barbara Palvin || Liber [1.5]
    • Wiktoria Harmion • Angelica Blick || Polovina [1.5]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || AlecLightwood [1.2]
    • Max Adrian Sanderson • Misha Collins || SiriuslyBlack [1.7]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Mulisch [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Bigsleep [1.3]
    • Ashley Joseph Diggory • Ash Stymist || calice [1.6]
    • Freya Brennan • Cora Keegan || WillNotLearn [1.8]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Millard [1.2]
    • Dove Elisabeth Sparrow • Alexis Ren || SiriuslyBlack
    • Chava Hailey Stirling • Brittany Robertson || Altaria [1.5]
    • Elise Anna Matthews • Barbara Palvin || Saiph [1.4]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain

    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 15:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with Jase • Prefect Dress

    "Omdat...," mijn zin krijgt geen vervolg, omdat ik niet weet waarom. Toen het begon had ik misschien nog een reden, een doel, maar zo langzamerhand ben ik die kwijtgeraakt.
    Misschien is het omdat mijn moeder altijd bezig was met haar gewicht, misschien is het omdat ik altijd het gevoel kreeg dat ik niets goed kon doen, en misschien omdat ik mezelf wilde ontdoen van al mijn bagage, inclusief vet. In het begin had ik in ieder geval een duidelijk doel voor ogen, maar daar is nu niets meer van over. Het enige dat nu nog over is, is een hoopje ellende dat veel te ver doorgedraaid is in haar gewoontes. Die gedachte komt als een klap binnen.
    Ik weet het niet, ik kan oprecht niet meer verzinnen waarom. "Ik weet het niet."
    Wat het een waardeloos antwoord, Blake. Daar kan hij natuurlijk niets mee, en dat weet je dondersgoed.
    "Niet boos zijn, alsjeblieft." Mijn stem kraakt, maar ik weet mijn tranen onder controle te houden. Ik kan heel slecht tegen boosheid, iets dat Jase nog niet weet. Ik kan zelf heel goed boos zijn, dat heeft hij al meegekregen, maar als andere mensen boos zijn klap ik dicht. Ik heb veel te veel boosheid gezien in mijn leven. Te veel misbruik van macht, te veel haat en chagrijn. Zoveel dat ik er simpelweg ziek van word. "Het spijt me, echt waar, niet boos zijn."
    Het is bijna Stockholmsyndroom, dit. Ik ben zo gewend andermans' boosheid te rationaliseren, om mezelf de schuld te geven van alles.
    Ik wil geen ruzie maken, ik wil niet dat hij boos op me is. Ik wil gewoon dit onderwerp afsluiten en een fijne avond hebben, is dat nou zoveel gevraagd?



    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell
    'Baby, all I want for Christmas is you.’
    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit

    Gefrustreerd haal ik nogmaals mijn handen door mijn haren, om ze vervolgens in mijn nek te leggen. Met een diepe, dramatische zucht kijk ik omhoog naar het plafond, terwijl ik mezelf probeer te kalmeren en deze situatie van een zo nuchter mogelijk perspectief tracht te bekijken. Echter is mijn gedachtengang één grote warboel en word ik zelf gestoord van de chaos in mijn hoofd. Blake's vage antwoorden maken het er ook niet beter op.
          ‘Niet boos zijn, alsjeblieft.’ Het verbaasd me eigenlijk dat ze nog geen één traan heeft laten vloeien, of überhaupt geen enkele vorm van emotie heeft laat zien tot dusver. Iets wat, als je het mij vraagt, wel typisch iets voor Blake is. In de jaren dat ik haar heb leren kennen, ben ik er wel achter gekomen dat ze geen persoon is die erg open is over haar emoties. ‘Het spijt me, echt waar, niet boos zijn.’
          ‘Ik ben ook niet boos,’ breng ik uiteindelijk, na een stilte te laten vallen, uit. Mijn stem klinkt afstandelijk en een beetje kil. Opnieuw schraap ik mijn kil. ‘Eerder teleurgesteld.’ Ik weet niet of dit haar beter zal gaan laten voelen, mensen vinden iemand teleurstellen meestal erger dan wanneer ze iemand ontzettend kwaad maken. ‘Maar goed, het is Kerst, dus voor vanavond zal ik het lostlaten. Denk echter maar niet dat ik het hier bij zal laten zitten. We hebben het hier morgen nog zeker over, en dan kom je hopelijk met een betere verklaring, want hier heb ik maar bar weinig aan.’

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 19:44 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with Jase • Prefect Dress

    "Jemig, Jase. Je bent mijn vader niet." De woorden verlaten mijn lippen voor ik er erg in heb, en laten een bittere smaak achter in mijn mond.
    Ik voel misselijkheid opwellen en probeer het gevoel weg te slikken, maar het lukt niet. Zodra ik het woord 'vader' laat vallen is het onmogelijk rustig te blijven.
    De gedachten nemen mijn hoofd over, herinneringen vloeien beetje voor beetje binnen. Ik proef al gal, maar bal mijn handen tot vuisten om niet hier en nu over te geven.
    Het is lang geleden dat ik dit zo gevoeld heb, en het komt hard aan.
    Misschien is dat wel de uitleg die Jase wil - de uitleg die in mijn hoofd binnen druppelt. De enige manier waarin ik controle over mezelf heb is deze. De rest is allemaal van me afgenomen.
    "Ik..," de zoveelste vlaag misselijkheid komt over me heen en ik kan het niet meer bedwingen. "Ben zo terug."
    De wandeling naar het toilet gaat niet al te soepel, vooral omdat het extreem druk is en er overal mensen staan. Ik duw mijn weg door een groep eerstejaars jochies, langs meisjes van vijftien die naar een knappe zesdejaars staan te kijken en vind uiteindelijk de wc's.
    Er staat een rij, maar ik weet een van de eerste hokjes die vrijkomen in te schieten. Dat levert me een boel scheldwoorden op, en gebons op de deur, maar ik hoor het al niet meer als ik mijn vinger in mijn keel steek en het kleine beetje maaginhoud dat ik heb er uit gooi.
    Dat mensen dit kunnen horen interesseert me niet. Ik proef alcohol, gemengd met alleen maar bittere troep. Zodra ik het gevoel heb dat ik niet meer kan hef ik mezelf weer op mijn voeten, strijk ik mijn jurk recht en stap ik het hokje uit. Verschillende meisjes werpen me valse blikken toe, maar ik doe alsof ik ze niet zie. In de spiegel stift ik mijn lippen. Het meisje in de spiegel kijkt niet eens verdrietig, zoals ik me voel, eerder leeg. Er is geen enkele emotie op haar gezicht te zien.



    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Jase – Great Hall – Beater – Year 6


    Maia neuriede de liedjes die werden gespeeld zachtjes mee, terwijl ze de ruimte rondkeek. Ze hoopte stiekem dat ze haar neef zou zien - iets wat zeer onwaarschijnlijk was, maar goed. Ze speelde wat met het lege glas in haar handen, toen ze besloot om een wandeling te gaan maken. Door deze drukke ruimte ja. Met al die dansende en zwetende mensen, ja.
          Of het een goed idee was? Probably not. Maia weigerde echter op de dezelfde positie te blijven staan voor de rest van de avond.
          Ze begroette wat passerende vrienden en vriendinnen, die het allemaal heel gezellig met elkaar leken te hebben. Maia had ze heel makkelijk kunnen vergezellen, maar ze had er op dit moment geen zin in. Ze hield echt wel van feestjes hoor, maar in deze ruimte stonden meer mensen dan volgens Maia zou moeten. Er was bar weinig beweegruimte en het zou Maia niks verbazen als iemand per ongeluk de beker uit haar handen zou slaan. Of tegen haar gezicht.
          Maia verplaatste zich naar de zijkant van de zaal, waar het iets rustiger was dan in het midden. Nog steeds warm en benauwd, maar het was beter te houden dan in de mensenmenigte. Ze leunde tegen de muur aan en keek wat rond, waar ze al snel Jase spotte. Alleen.
          Maia fronste even, waarom was hij alleen? Hij had toch met Blake? Was ze wat te drinken halen anders? Of was het zonder dat Maia ervan wist uitgegaan? Maia duwde zich van de muur af en liep zijn kant op.
    ”Jason O’Donnell die alleen in een hoekje staat op een feest? Wat een once-in-a-lifetime moment,” zei Maia toen ze Jase aan de zijkant van de zaal spotte, alleen. Ze liep dichter naar hem toe om hem beter te kunnen zien.
          Jase leek niet echt happy, wat Maia wat zorgen baarde. “Alles goed Jase?” vroeg ze toen, met een bezorgde ondertoon. Maia pakte voorzichtig zijn hand vast.
          ”Wil je anders even naar buiten? Waar het rustiger is?” vroeg ze na een korte stilte.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 20:14 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Great Hall • Fae

    'D..,' zegt ze en ze trekt mij mee naar de zijkant van de zaal. 'Ik hou van je, en dat weet je. Ik weet alleen niet wat slim is.'
          'Ik weet wat slim is. Blijf bij mij uit te buurt dan. Ik hoef je niet te zien als het enige is wat je mij vertelt is hoe ik alles verpest heb en je niet meer samen met mij kan zijn.' Ze giet haar drankje achterover en ik kijk met een boze blik weg.
          'Elke keer als ik je zie wil ik je zoenen, maar ik wil niet dood, Dorian. En als je ouders achter je relatie met een mudblood komen, dan is dat wel wat er gebeurt.' Ze loopt weg en ik leun tegen de muur. Haar woorden raken me daadwerkelijk, maar ik probeer het zoveel mogelijk te negeren en kijk chagrijnig naar voren. Ik heb al lang genoeg gehuild, ik ben er helemaal klaar mee. Ik vouw mijn armen over elkaar en probeer te zijn wat mijn ouders zo graag willen. Een harteloze Deatheater. Jippie ja yay. Gwen heb ik al in geen tijden gesproken dus die zal ook wel klaar met mij zijn en hetzelfde geldt voor Danny. Caleb is veel te druk bezig met zijn stomme sletten en Fae wil alleen maar dronken woorden zodat ze kan vergeten hoe afschuwelijk haar beste vriend en ex is.
          Mijn gezicht staat nog steeds op onweer als Fae weer terug komt lopen. Ik rol mijn ogen en kijk weg, maar voordat ik mijzelf af kan zetten van de muur voel ik haar lippen op die van mij. Lichtelijk verbaasd laat ik mijn armen om haar lichaam glijden en trek ik haar dichter tegen mij aan. Vol passie en lust zoen ik haar terug en voor de eerste keer in mijn hele leven voel ik mij geen bang klein jongetje. Ik duw haar tegen de muur aan en verdiep de kus.


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sirius "Padfoot" Orion Black



    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Great Hall • With Blake, Scarlett, James, Jase

    Iedereen lijkt te geschokt door mijn plotseling uitbarsting. Jase neemt Blake van mij vandaan en Scarlett staat voor een moment compleet verstomd toe te kijken - net zoals James trouwens. Uiteindelijk knielt ze naast mij neer. Ik voel haar armen om mij heen.
          'Wil je even naar buiten, frisse lucht, een sigaret roken misschien? Het komt goed, ook al heb je je als een klootzak gedragen.' Ik kijk naar haar op. Mijn verdrietige uitdrukken wordt plotseling bozig. Nee. Ik ben geen klein kind. Ik kom overeind en duw haar weg.
          'Ga naar je stomme vriendje, Scarlett. Ga over Caleb of Regulus lopen geilen of wie je vriendje ook is,' mompel ik met een dubbele tong. Ik struikel half naar voren en op dat moment zie ik Remus en James dichterbij komen. Ik kijk ze aan. Waarschijnlijk zie ik er absoluut niet uit. Ik voel het bloed over mijn kin op mijn pak druipen. Ik strompel naar James toe.
          'Je zei dat ik altijd je beste vriend zou zijn.' Ik geef hem een duw. 'Je loog. Net zoals iedereen loog je. Je bent een eikel, Prongs.' Ik geef hem nog een duw voordat ik op kijk naar Remus en op hem af storm.
          'En jij. Ben je nu blij? Hm? Ik heb mijn hart bij jou uitgestort. Ik heb gehuild en gesmeekt. Ik heb zo vaak sorry gezegd. Ik heb ALLES voor je gedaan, maar nog steeds vergeef je het mij niet. Je haat me en ik haat jou!' schreeuw ik. Ik kijk hem woedend aan. Mijn borstkas gaat hevig op en neer. Dan grijp ik hem bij zijn blouse en trek ik hem naar voren. Even wil ik hem heel hard weg duwen, maar in plaats daarvan druk ik mijn lippen op die van hem. Het duurt me even om te realiseren wat ik nou werkelijk aan het doen ben. Ik laat hem gaan en knipper dan. Ik kijk van Remus, naar Scarlett, naar James en wankel een beetje voordat ik langs Remus de Great Hall uit ren voorbij Blake en Jase. Ik kijk niet op of om naar hen en ren naar buiten de sneeuw in, waar ik buiten adem blijf staan en mijzelf vervloek voor mijn meest domme actie tot nu toe. Nu weet iedereen het. Nu weet iedereen wat voor een homosexuele eikel ik ben.


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 19:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Hallways • Caleb

    ‘Ik moet zeggen... ik heb zo iets maar zelden gehoord... eigenlijk nooit, maar het heeft iets schattigs.’ Hij knipoogt en veegt een pluk haar achter mijn oor. Een rilling loopt over mijn rug en ik lach zachtjes. Je bent echt vreselijk erg met hem aan het flirten. ‘Maar hey, ik deel soms spontane knuffels uit, ook niet hel normaal toch? Maar abnormaal is niet per sé slecht.’ Ik grinnik en frons lichtjes. ‘Heb je dat opgenomen? Ik ben zelden zo diepzinnig bezig.'
          'Iek zal 'et onthouden. De avond dat Caleb ineens niet meer zo oppervlakkig was. Wat een speciale avond,' zeg ik met een grijns. Hij trekt mij overeind en wikkelt zijn arm rond mijn middel. Ik leun een beetje tegen hem aan.
          ‘Heb jij al een plek gevonden hier waar je graag bent? Als het niet zo koud zou zijn buiten, zou ik je meenemen naar het meer, maar ik wil niet dat je doodvriest.’ Ik lach en haal mijn schouders op.
          'Iek ben niet gemaakt van porselein. Iek kan wel iets hebben. Laten we naar buiten gaan. Iek denk niet dat iek nog wil zien wat er gebeurt in de hal.' Ik frons lichtjes en trek hem mee richting de deuren die naar buiten leiden. 'Ben iek de enige of is dit echt een school met heel veel drama?' zeg ik en ik kijk op naar Caleb. 'Iek weet dat 'et bij mij ook niet altijd 'eel gezellig was, maar dit is wel extreem. Ach ja.' Ik stap de sneeuw in en buig om een sneeuwbal te maken. Ik kijk hem onschuldig aan en gooi de sneeuwbal dan recht in zijn gezicht. 'Oh, excuse moi, monsieur.' Ik lach en begin dan heel hard weg te rennen.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jason Axel O'Donnell
    'Baby, all I want for Christmas is you.’
    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Maia • Suit

    Voor ik het weet is Blake foetsie en sta ik alleen, zonder een verdere uitleg. Ik kan haar nog net de Great Hall uit zien lopen. Zal ik achter haar aan gaan? Een goed vriendje zou dat doen, maar de award voor het beste vriendje van het jaar zal toch niet meer door mij gewonnen worden, zodoende besluit ik te blijven waar ik ben. Daarbij ben ik eigenlijk te boos om nu als een soort oppas achter Blake aan te waggelen, en over haar schouder mee te kijken met wat ze in God's naam nu weer aan het uitspoken is. Het zou me niet eens verbazen als ze nu boven de pot hangt. Is het lullig om zo over je vriendin te denken? Hoogstwaarschijnlijk. Zal ik voor deze gedachten naar de Hel gaan? Absoluut. Ben ik te boos om daar een shit om te geven? Zekers.
          ‘Jason O’Donnell die alleen in een hoekje staat op een feest? Wat een once-in-a-lifetime moment.’ Ik kijk verbaasd op en mijn blik kruist met die van Maia. Onmiddelijk besluit ik minder nors te kijken, gezien ik haar niet wil afschrikken of iets. Een paar Derde Jaars hadden me al raar aangekeken en met een opvallend grote book om mij heen gelopen. ‘Alles goed Jase?’ Ze neemt mijn hand vast en ik kijk haar een tikkeltje bevreemd aan, voordat ik mijn lichtjes schokschouder. ‘Wil je anders even naar buiten? Waar het rustiger is?’ Ik zucht even diep en glimlach zwakjes naar Maia.
          ‘Hey Maia... Ik heb me wel eens beter gevoeld, de drama is me allemaal iets te veel geworden.’ Ik wuif het weg. ‘Nog een gelukkig Kerstfeest, trouwens.’ Ik trek Maia in een vriendschappelijke knuffel. ‘En jup, ik ben alleen, mijn date is... eh.. weggelopen, laten we het daarop houden. Hoe zit het met jou? Geen leuke date voor jou?’ Ik trek me terug uit de knuffel en kijk haar een tikkeltje verbaasd aan. Maia is een leuk meisje, dat zij alleen is verbaasd mij evenveel als dat het haar kennelijk verbaasde dat ik zojuist alleen was.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 19:27 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Peter "Wormtail" Pettigrew


    16 • Year 6 • Halfblood • Gryffindor • Great Hall • Jil

    ‘We hebben het er nog wel later over, volgens mij kan je nu beter een goede vriend zijn.’ Op dat moment zoent Sirius Remus echter. Ik knipper verbaasd en frons diep. Sirius schreeuwt nog wat voordat hij weg rent. Ik haal een hand door mijn krullen en draai mijzelf dan om naar Jil.
          'Ik denk dat hij al twee vrienden heeft die hem kunnen steunen en... ik hou mij hier liever buiten voor nu,' mompel ik. 'Het lijkt wel of jij mij weg probeert te krijgen echter,' mompel ik dan zachtjes. Ik kijk haar aan en zucht zachtjes. 'Kan je mij uitleggen waarom?' vraag ik. 'Of is dit gewoon weer om dezelfde reden dat wij zogenaamd niet bij elkaar passen en beter verder kunnen gaan? Of is het vanwege Scarlett? Dat hebben we al besproken toch?' Ik zucht diep en laat mij dan op een van de barkrukken zakken die een stukje verderop zit. 'Het spijt mij,' mompel ik. 'Ik weet niet goed wat ik allemaal precies fout doe, maar ik wil je gewoon niet kwijt. Wat moet ik allemaal doen om je vergiffenis te krijgen?' Ik kijk op naar haar met mijn grote -iforgotwhatcolour- ogen. Een paar krullen hangen voor mijn gezicht.
          'Zeg nu wat je wil Lajila. Alsjeblieft. Dan weet ik het en dan is dat duidelijk. Dan hoeven we er geen uitgebreide gesprekken meer over te hebben en kunnen we vanaf nu gewoon een leuke avond hebben... of niet.'


    "Mr Wormtail bids Professor Snape good day, and advises him to wash his hair, the slime-ball."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with Jase • Prefect Dress

    Als ik terug kom in de zaal zie ik Jase staan, maar hij is niet meer alleen. Ik wist al dat Maia bij hem zou zijn, maar niet dat ze zo dicht op elkaar zouden staan.
    Het frustreert me, maar ik weet ook dat ik niets mag zeggen. Ik ben degene die weg is gelopen. Degene die de sfeer verpest heeft.
    De huid van mijn knokkels bloedt nog steeds lichtelijk, al kan ik niet goed zien of het alleen mijn bloed is of ook dat van Sirius.
    Ondertussen draait mijn maag nog steeds rondjes en ben ik misselijk, maar daar is niets meer aan te doen. Jase is boos op me, of 'teleurgesteld in me', zoals hij het zei, en dat is een van de naarste gevoelens ooit.
    Het komt regelmatig voor, hoor, dat er mensen teleurgesteld in me zijn, maar.. Jase is mijn vriendje, en ik ben als de dood dat hij me dumpt.
    Ik ben nog steeds in dezelfde bui als tijdens de ruzie met Jase, en daarna - schuldig, verdrietig, angstig. Wat nou als...?
    Het liefst zou ik het goedmaken met hem, maar dat kan ik nu nog niet. Ik ben te bang dat ik ga huilen, of dat ik alles verpest.
    Ondertussen biedt Scarlett aan om naar me toe te komen, en na meerdere keren aandringen van haar en van Sirius, die ik langzaamaan aan het vergeven ben, stem ik in. Ik kan wel iemand gebruiken die niet boos op me is.. nog niet, in ieder geval.
    Ik regel een fles drank, waar ik al een aantal slokken uit neem. Ik zou niet gaan drinken vanavond, maar alles gaat toch al mis. Dan kan dit er ook nog wel bij.



    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Faelia 'Fae' Christina Brown


    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Dorian
    dress


    Het verbaast me hoe dominant en mannelijk Dorian is als hij me terugzoent. Het verbaast me überhaupt al dat hij ingaat op mijn zoen, laat staan dat hij het zo doet.
    Niet om hem af te vallen, maar hij was altijd nogal... soft, en voorzichtig. Dit is echter alles behalve dat.
    Mijn vingers vlechten zich in zijn haren en ik voel mijn hart sneller slaan. Nog iets harder, en het komt mijn borstkas uitzetten.
    Even moet ik zelfs checken of ik nog wel adem haal - en dat doe ik nog, gelukkig. Dat scheelt weer.
    Dit gaat mijn dood betekenen, maar dat moet dan maar. Ik wil namelijk geen dag meer zonder hem.
    "Dorian," mompel ik, als onze lippen kort wijken. "Ik hou van je.." Het is niet de eerste keer dat ik het zeg, maar ik heb het nog nooit zo erg gemeend als hier en nu.
    Als deze relatie gaat eindigen in mijn dood dan is dat een prima einde.
    Hoe dom, hoe egoïstisch, hoe naar het dan ook klinkt - ik wil niet zonder hem. Hij lijkt de enige in mijn leven die om me geeft om wie ik ben, en niet om wat ik kan of waar ik voor kan zorgen.
    "Laat me nooit meer gaan," fluister ik nog even, voor ik hem weer kus. Ik was degene die hem liet gaan, maar dat vergeten we nu heel eventjes.
    Het kan me niet schelen wat andere mensen vinden, het gaat nu alleen om hem en mij.
    In mijn achterhoofd blijft de deal met mijn vader spoken, maar ik probeer het 'het gaat nu alleen om hem en mij' idee door te voeren. Toch kriebelt het wel in me. Zijn ouders zouden hem haten, maar misschien is dat wel goed.

    "I'll have a blue Christmas without you."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ Great hall~ Sirius & Blake

    { Dress}


    Terwijl ik geknield zit naast Sirius en hem probeer te helpen zie ik een switch ontstaan. De tranen in zijn ogen zijn gestopt en in plaats daarvan kijkt hij heel boos. Hij staat op en geeft me een duw waardoor ik bijna mijn evenwicht verliest. Al zou het daar niet alleen aan liggen. De torenhoge hakken en vele shotjes helpen daar ook niet echt bij.' Ga naar je stomme vriendje, Scarlett. Ga over Caleb of Regulus lopen geilen of wie je vriendje ook is,', hoor ik Sirius mompelen. Een zucht verlaat mijn mond als ik hem verder door de zaal zie schuifelen. Nu is James aan de beurt, ook hij krijgt wat scheldwoorden en geduw naar zich toe. Daarna is Remus aan de beurt, maar in plaats van een duw eindigt Sirius dit keer met een kus. Voor even ben ik heel trots op Sirius. Waarschijnlijk zal hij er morgen wel spijt van hebben, maar het is al een hele stap voor hem wat hij net gedaan heeft. Sirius stormt de Great hall uit en ik stuur hem een whatsapp je waar die heengaat. Als antwoord krijg ik terug dat ik nu naar Blake opzoek moet gaan en hij ons zo vindt. Ik zucht even bij het eerste, begrijp me niet verkeert, Blake is echt mijn beste vriendin en ik zou zo iemand voor haar kunnen omleggen, bij wijze van spreken dan. Maar de laatste tijd heb ik het gevoel alsof ze me buiten sluit. Blake is nooit echt van het geheimen delen geweest, maar ik heb altijd veel van haar geweten. Tot nu, een gevoel van schaamte bekruipt me. Mijn beste vriendin heeft me nodig en ik ben al die tijd alleen maar met mezelf bezig geweest. Ik stuur haar een Appje met de vraag of ze wilt afspreken.

    > hey girl, you want to get together right now? ~ S
    >did I do something wrong? It feels like you are shutting me out more than normal. I want to be there for you, but you have to Let me. We don't have to talk if you don't want to, I Just miss my best friend ~ S
    >I'll Never judge you, not in a million years. I've made my own mistakes like you know. So I would be a hypocrit if I did that ~ S
    >maybe I can help. You don't have to face this all by yourself. That's what you have friends for, that's what you have me for. So where are you, so I can Come and give you a hug ~ S
    < A hug won't solve the shit I'm in right now - B
    > I know it wont. But it's better to be with someone Who cares about you, than being alone right ~ S
    >it is pretty ugly yeah. But I'm on my Way (: ~ S


    Hoewel ze een tijdje me probeert te ontwijken naar mijn idee vertelt ze uiteindelijk waar ze is. Blake is bang dat ik haar zou afrekenen op iets, niet dat ik zo iets ergs kan bedenken. Dat zou ik bij haar nooit doen, in al die jaren heeft ze het ook nooit bij mij gedaan. Het word tijd dat ik weer een goede vriendin ga zijn. Onderweg naar Blake grits ik nog snel een fles whiskey van de bar en loop richting het schilderij met de paarden. Daar zie ik Blake zitten op een bankje. Ik loop ernaar toe en ga naast haar zitten. Niks zeggend trek ik haar in een dikke knuffel. 'It's all going to be okay,babe.'

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 13:46 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Celebran and Alcina – Great Hall – Beater – Year 6


    Jase zuchtte even diep en glimlachte zwakjes naar Maia.
          ”Hey Maia... Ik heb me wel eens beter gevoeld, de drama is me allemaal iets te veel geworden.” Hij wuifde het weg. “Nog een gelukkig Kerstfeest, trouwens.”
          Hij trok Maia in een vriendschappelijke knuffel, voordat ze überhaupt antwoord had kunnen geven over wat Jase haar zojuist vertelde. Welke drama?
          ”En jup, ik ben alleen, mijn date is... Eh.. Weggelopen, laten we het daarop houden. “ Maia fronste even. Blake die zomaar weg zou lopen? Was het onbeleefd om er nu na te vragen? Of kon ze beter over een ander onderwerp beginnen? Ze kon niet ontkennen dat ze eigenlijk erg nieuwsgierig was geworden.
          ”Wil je vertellen wat er gebeurd is dan? Ik zie Blake nou niet echt als het type dat van haar date wegrent,” zei Maia toen. Het was een vaag verhaal.
          “Hoe zit het met jou? Geen leuke date voor jou?’ Hij trok zich terug uit de knuffel en keek haar een tikkeltje verbaasd aan. Maia zuchtte even diep en haalde haar schouders op.
          ”Laten we zeggen dat wanneer je neef te naam gaat als Celebran von Leirko een date vinden een van de moeilijkste dingen op aarde is,” antwoordde ze op Jase zijn vraag, een korte glimlach volgend.
          ”Terwijl, in werkelijkheid lijkt het Cel volgens mij weinig te boeien met welke losers ik op date ga, zoveel houdt hij nu ook weer niet van me,” vervolgde ze.
          “Maar je mag mijn date wel zijn hoor, als je het zo graag wilt.” Maia gaf hem een overdreven knipoog en sloeg hem daarna grappend op zijn kont.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 22:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with Jase • Prefect Dress

    Scarlett omhelst me stevig en ik voel tranen in mijn ogen branden.
    Nee, Blake, jij huilt niet. 'Emoties' is niet een woord dat in jouw vocabulaire voorkomt.
    Ik slik het gevoel dan ook weg, en wurm me na een minuut of twee los uit Scarlett's knuffel.
    "Ik kots mijn eten uit," mompel ik, waarna ik de fles whiskey uit haar hand trek en aan mijn lippen zet. Ik voel de vloeistof tintelen in mijn keel terwijl ik Scarlett's blik ontwijk. "Als ik al eet."
    Het voelt goed om het zo lomp, zo recht voor z'n raap uit te spreken. En ik weet dat Scarlett er tegen kan. Wij polijsten niets voor elkaar, doen niets mooier voor dan het is.
    Ik strijk een lok haar uit mijn gezicht en zucht diep, waarna ik de fles naast me neer zet. "En Jase kwam daar achter en nu is hij boos... Of nou ja, 'teleurgesteld'," ik maak air quotation marks met mijn vingers terwijl ik dat laatste woord uitspreek, "maar we weten allemaal dat dat eigenlijk 'boos' betekent. En hij wil een verklaring voor.. dit, maar ik kan moeilijk tegen hem zeggen..." Ik voel mijn keel dichtknijpen als ik denk aan hoe ik mijn zin zou moeten vervolgen.
    Oké, ik weet dat ik net zei dat Scarlett en ik niets mooier voor doen dan het is, maar dit gaat wel heel erg ver. Ik weet niet of ik haar hiermee kan lastigvallen, of ik dit zo in een keer op haar kan gooien.
    "Kan moeilijk tegen hem zeggen dat...," niet gaan janken, nu, Blake. Daar doe jij niet aan. "dat mijn vader.. dat hij mijn jeugd heeft gestolen en dat ik daarom.. weet ik veel. Godver," ik zet de fles nog een keer aan mijn lippen om het nare gevoel te verdrinken, of een poging daartoe te doen.



    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mischief Managed.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 18:30 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.