• Now is our time
    "We are only a moment."


    Het begin

    Het begon allemaal op 20 mei. Een groep vrienden waren aan het genieten van hun leven. Ze waren aan het barbecuen in een of ander veld dichtbij een bos wanneer het plots hard begon te regenen en onweren. De jongeren liepen het bos in om ergens te schuilen. Ze waren hier al vaker geweest maar het kioskje hadden ze nog nooit eerder gezien. Toch besloten ze om er te schuilen omdat ze vonden dat dit misschien wel de veiligste en dichtste plek zou zijn. Uiteindelijk zijn ze er in slaap gevallen en wanneer ze de volgende ochtend wakker werden in het kioskje beseften ze al snel dat alles er helemaal anders uitziet. Hun kledij is anders en niets lijkt nog op hun omgeving. Ze zijn teruggekeerd naar de middeleeuwen. Ja, de tijd van ridders en grote kastelen. Hoe zullen ze ooit terug naar hun eigen tijd terugkeren?


    Roles:
    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:[15-18]
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Hoe is degene terecht gekomen waar hij/zij nu is?
    Rol:
    Relaties: Deze worden afgesproken in het praattopic.
    Extra:


    Naam | User | Pagina

    Middeleeuwse mensen:
    Mannen
    - Lukas Francisco Lukas Atanagildo | Oneira | 2
    - AlbertEden Steel | Dalis | 6
    -

    Vrouwen
    -Clemense Florie Godelief | Sanjit | 4
    - Genevive Rosabella Alexandria Fitzgerald | Artwork | 7
    Eigentijdse jongeren:
    Mannen
    - Evan James Hale | Inclination | 6
    - Nathaniel Alexander Jackson | Theodosia | 4
    - Sebastian • Mikael • Reyes | Oneira | 5
    -Calum Nabil Adib-McDonnell | Artwork | 6
    -

    Vrouwen
    - Imogen Autumn Campbell | Kaiho | 1
    - Joanne Lynn Wilson | Nakito | 2
    - Aurora Laure O'Neill | Dalis | 6
    -




    Rules:
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    • Reserveringen blijven vier dagen staan
    • Een post is minimaal 300 woorden
    • Geen ruzie OOC, alleen IC
    • Bestuur geen personages van anderen
    • Geen perfecte personages
    • Heb je vragen? Stel ze!
    • Sluit anderen niet buiten
    • Have fun!


    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 8:26 ]

    Ik denk dat ik Imogen maar even laat zoals ze nu is. Het is niet mijn langste innerlijk ook, maar ik heb echt problemen met verwoorden hoe ik haar in mijn hoofd laat, dus ik denk dat ik dat maar in de RPG zelf laat zien. Is dat goed, of moet haar innerlijk nog iets uitgebreider.

    Qua land heb ik trouwens echt geen idee, sorry.


    She was always looking for more..

    Het is goed hoor :)

    Dalis schreef:
    15 tot 18 jaar & iemand een voorstel voor een land?


    Schotland of Engeland?

    Ik ga zo snel mogelijk mijn rol invullen

    Alastor schreef:
    (...)

    Schotland of Engeland?

    Ik ga zo snel mogelijk mijn rol invullen


    Ik zal Engeland nemen, dat is het simpelste :)

    Doe me maar een mannelijk karakter in de middeleeuwen :3
    Als het noodzakelijk is om een mannelijk karakter in deze tijd mag je hem daar ook zetten.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 13:11 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mannelijk karakter in de middeleeuwen is helemaal goed :)

    Dalis schreef:
    Mannelijk karakter in de middeleeuwen is helemaal goed :)


    Mag hij ook een hoge status hebben? Zoals familie veel land of familie rijk en dergelijke? :3

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 17:06 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ontzettend leuk idee! Ik zou graag de rol willen invullen van een eigentijdse meid.


    ''In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.''




    Lukas • Francisco • Atanagildo



    • Naam
    Lukas × Spaans × Licht
    Francisco × Spaans × Vrij land
    Atanagildo × Spaans × Familienaam
    Zoals je aan zijn naam ziet is hij van Spaanse afkomst, maar zijn moeder is daarentegen van originele een Engelse en door problemen in Spanje, woont zijn familie nu tijdelijk in Engeland.

    • Leeftijd
    Op dit moment heeft Lukas de leeftijd van achttien bereikt. .

    • Rol
    Een van de middeleeuwse jongens.

    • Uiterlijk
    [FC: Toby Regbo]
    —Redelijk lange -voor een jongen-, blonde haren met krul
    —Blauw, groenige ogen
    —1 meter en 82 centimeter lang, gespierd lichaam
    —Over zijn lichaam zitten enkele littekens van het jagen

    —Zijn huid is lichtelijk gekleurd
    —Handen hebben redelijk wat eelt van het boogschieten
    —Zijn stem is niet heel laag, maar ook niet hoog of zo, gewoon oké
    —Hij heeft een Spaans accent


    • Innerlijk
    Positieve eigenschappen
    —Intelligent
    —Eerlijk
    —Loyaal aan vrienden en familie
    —Dapper
    —Realistisch
    —Verantwoordelijk

    Negatieve eigenschappen
    —Arrogant
    —Sarcastisch
    —Manipulatief
    —Ambitieus
    —Roekeloos
    —Eigenwijs

    • Geschiedenis
    × Venceslas Galeno Atanagildo × Vader × 46 jaar ×
    × Annabeth Sophia Atanagildo-von Cornwall × Moeder × 45 jaar ×
    ×Catalina Martirio Atanagildo × Oudere zus × 22 jaar ×
    × Zacarias Antonio Atanagildo × Jonger broertje × 15 jaar ×

    Lukas is geboren en getogen in Spanje, ging vaak naar Engeland toe en nu woont hij daar tijdelijk.

    • Relaties
    Clemense Florie Godelief × Ondanks dat de familie van Clemense een lagere status heeft dan die van Lukas, zijn hun ouders erg goede vrienden en hierdoor kennen de twee elkaar al hun hele leven. Wanneer de familie Atanagildo ook Engeland bezocht, kwamen ze vaak te verblijven bij de Godeliefs.
    Lukas is Clemense erg snel als een beste vriendin gaan zien en bracht veel tijd met haar om. De tijd die hij met haar spendeerd voelt altijd gewoon fijn en hij geniet ervan. Clemense is niet degene die te hoogeverwachingen heeft van hem en wilt dat hij al zijn keuzes maakt in de hoop op een erg rijke en machte toekomst. In de loop der jaren heeft hij gevoelens voor haar ontwikkeld en eigenlijk doet hij niet eens de moeite om deze te verbergen, wat vaak leid tot argumenten met zijn ouders, waar hij duidelijk maakt dat hij fel tegen de verloving is en gewoon zelf wilt kiezen met wie hij de rest van zijn leven spendeerd.

    • Extra
    —Zijn familie is vreselijk rijk en heeft ook een heel groot stuk land in Spanje.
    —Lukas spreekt vloeiend Spaans en Engels. Daarbij kan hij een beetje Frans en Italiaans.
    —Zijn talent is toch wel boogschieten. Hoewel hij ook niet verkeerd zwaardvecht.
    —Wanneer hij de leeftijd van twintig heeft is hij dankzij zijn ouders verplicht te trouwen met de kroonprinses van Italië, het is een goede deal voor beiden. Lukas krijgt een nog hogere status, wordt koning en helpt het land te besturen en de Italianen krijgen er een hoop land bij, sinds dat bij Lukas zijn ouders testament staat, dat hij het op zijn achttiende krijgt. Oftewel; op dit moment bezit de jongeman een hoop land in Spanje en momenteel laat hij er diverse dingen op verbouwen en zorgt dat er nieuwe dorpen komen.
    —De kroonprinses van Italië, Lucia Gabriele Medici, is zijn verloofde

    Alvast een beginnetje :3

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 13:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bedankt!!

    Wanneer er bij een van de twee tijden nog te min rollen zijn, geef maar een gil, dan kijk ik of ik daar nog een rol wil dan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oké dankjewel!

    Mag ik van de eigentijdse jongeren een meisje reserveren? Ik vul hem zometeen in ;)


    When you believe your dreams come true

    Joanne Lynn Wilson
    “Let’s find some beautiful place to get lost”.


    N A A M
    Joanne Lynn Wilson.
    L E E F T I J D
    Joanne is geboren op 20 augustus 1998, dit maakt haar 18 jaar oud.
    I N N E R L I J K
    Rustig
    Onafhankelijk
    Scherpzinnig
    Verlegen
    Vriendelijk[nextcol]
    Strijdlustig
    Sportief
    Bedachtzaam
    Nieuwsgierig
    Bescheiden[/column]
    Joanne weet niet precies wie ze is, wie ze wil zijn en wat ze wil bereiken. Aan het begin van haar volwassenheid is ze vooral opzoek naar zichzelf. Aan de ene kant is ze een meisje dat niet graag op de voorgrond treedt. Eerst moet ze alles kunnen overzien voordat ze zich op haar gemak voelt. Hierdoor komt ze vaak rustig en wat verlegen over. Ze heeft weinig mensen die ze echt in vertrouwen neemt en is daardoor vaak op haar hoede. Haar valkuil is dat ze zich vaak niet volledig durft te ontspannen, dit zorgt er voor dat ze nooit echt volledig van iets kan genieten. Het liefste is ze alleen, waarbij ze zich dan focust op sporten en het maken van muziek.
    Aan de andere kant is Joanne vriendelijk en heeft ze een vaste vriendengroep, waarbij ze zich op haar gemak voelt. Op deze momenten is ze heel anders. Meer open en durft anderen binnen te laten in haar leven. Ze helpt graag mensen en beschikt over veel humor. Bij haar vrienden staat ze voornamelijk bekend om haar sarcasme en scherpzinnige manier van denken en praten.

    U I T E R L I J K
    Joanne bezit een prachtige bos lange donkerbruine haren. Dit draagt ze meestal los of in een simpele paardenstaart. Haar grijze ogen geven haar een doordringende blik, wat haar soms wat hard en afstandelijk maakt. Van nature is Joanne slank gebouwd, daarnaast is ze erg sportief waardoor ze redelijk gespierd is. Toch is ze niet teveel bezig met haar uiterlijk. In haar kleding stijl is Joanne gemakkelijk. Een simpele spijkerbroek met een hemdje en sneakers is vaak al voldoende. Ze is niet echt het type dat graag in jurkjes of rokjes rondloopt. Met haar lengte van 1.74 heeft ze en gemiddelde lengte, waar ze zeer tevreden mee is. Make-up wordt heel lichtjes aangebracht op haar lichte huid. Joanne draagt liever niet teveel make-up, het is vooral tijdsverspilling. Joanne is een nagelbijter, waardoor ze altijd korte nagels heeft. Haar smalle handen zien er breekbaar uit, maar beschikken over veel kracht. Als ze praat klinkt het erg melodieus. Haar stem heeft een diepe, zachte klank en ze verheft deze alleen wanneer het nodig is.
    G E S C H I E D E N I S
    Joanne is geboren in een klein plattelands dorpje. Hier woonde ze met haar ouders Jack en Mollin Wilson en haar broer Chris Wilson. Ze had een fijne kindertijd, waar ze het meeste van haar tijd buiten spendeerde. Rond haar 15e levensjaar kreeg ze wat wrijvingen met haar ouders. Haar zeven jaar oudere broer ging die tijd uit huis. Al op jonge leeftijd had hij zijn huidige vriendin leren kennen en nu ging hij samen wonen. Dit zorgde ervoor dat iedereen moest wennen aan een nieuwe thuissituatie.

    Het was een hecht gezin dat veel contact met elkaar had. Haar ouders wilden de leegte die het vertrek van Chris achterliet compenseren door Joanne extra aandacht te geven. Dit resulteerde er in dat Joanne zich juist afzonderde. Als puber zijnde had ze meer behoefte aan tijd voor haarzelf. Dit leidde tot fikse ruzies en een verbeten sfeer in huize Wilson. Op haar 16e besloot Joanne dat het beter was om te vertrekken. Ze wilde iets van de wereld zien en besloot naar de stad te vertrekken. Ze koos voor Londen. Als ze dan toch haar leven om ging gooien, kon ze dat maar beter goed doen. Hier ging dan ook een wereld voor haar open. De vrijheid die ze kreeg, maar daarnaast ook de verantwoordelijkheden waren een nieuwe uitdaging. Het leren kennen van nieuwe mensen en het uitproberen van nieuwe activiteiten, maar daarnaast haar eigen ruimte hebben, voelde als een opluchting. Het contact met haar ouders werd langzamerhand weer opgebouwd. Zij zagen ook in dat ze zich teveel tot haar hadden opgedrongen en willen niets liever dan dat Joanne gelukkig is.

    De nieuwe uitdaging deed Joanne goed. Toch was ze niet volledig op haar plek in Londen. Na 1,5 jaar besloot ze dat deze grote stad toch niet helemaal haar ding was. Ze miste het platteland en de rust. Sinds enkele weken huurt ze een klein appartementje in een rustig stadje met veel natuur. Op deze nieuwe plek is ze sinds kort een nieuwe studie gestart en hoopt hier haar leven op te bouwen.

    R O L
    Eigentijdse jongere.
    Tijdens het schuilen voor een storm belanden de tieners in de middeleeuwen.

    R E L A T I E S
    Roept u maar… Ik sta overal voor open. Imogen?
    E X T R A
    Joannes grootste passie is paardrijden. Ze heeft haar eigen paard en brengt daar veel tijd mee door. Ze kan daar alles van zich afzetten en helemaal haarzelf zijn. Ze zou niet weten wat ze zonder hem zou moeten.

    Een andere passie is het maken van muziek. Dit uit zich in piano spelen. Het maken van muziek brengt haar rust en hiermee kan ze bovendien haar creativiteit uiten. Ze speelt liever als ze alleen is. Mensen die meeluisteren maken haar zenuwachtig en verlegen.

    Over haar geaardheid is Joanne het nog niet uit. Ze heeft zichzelf nog niet in een hokje durven plaatsen. Daarnaast heeft ze nog nooit een relatie gehad. Stiekem denkt ze weleens gevoelens te hebben gehad voor meisjes, maar dit maakt haar verward en durft zich niet aan dat gevoel over te geven. Niemand van haar familie of vrienden weet dit, ze houdt dit liever voor haarzelf.

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 21:24 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 april 2016 - 20:31 ]


    When you believe your dreams come true

    Met hoeveel mensen beginnen we?


    When you believe your dreams come true