• Now is our time
    "We are only a moment."


    Het begin

    Het begon allemaal op 20 mei. Een groep vrienden waren aan het genieten van hun leven. Ze waren aan het barbecuen in een of ander veld dichtbij een bos wanneer het plots hard begon te regenen en onweren. De jongeren liepen het bos in om ergens te schuilen. Ze waren hier al vaker geweest maar het kioskje hadden ze nog nooit eerder gezien. Toch besloten ze om er te schuilen omdat ze vonden dat dit misschien wel de veiligste en dichtste plek zou zijn. Uiteindelijk zijn ze er in slaap gevallen en wanneer ze de volgende ochtend wakker werden in het kioskje beseften ze al snel dat alles er helemaal anders uitziet. Hun kledij is anders en niets lijkt nog op hun omgeving. Ze zijn teruggekeerd naar de middeleeuwen. Ja, de tijd van ridders en grote kastelen. Hoe zullen ze ooit terug naar hun eigen tijd terugkeren?


    Roles:
    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:[15-18]
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Hoe is degene terecht gekomen waar hij/zij nu is?
    Rol:
    Relaties: Deze worden afgesproken in het praattopic.
    Extra:


    Naam | User | Pagina

    Middeleeuwse mensen:
    Mannen
    - Lukas Francisco Lukas Atanagildo | Oneira | 2
    - AlbertEden Steel | Dalis | 6
    -

    Vrouwen
    -Clemense Florie Godelief | Sanjit | 4
    - Genevive Rosabella Alexandria Fitzgerald | Artwork | 7
    Eigentijdse jongeren:
    Mannen
    - Evan James Hale | Inclination | 6
    - Nathaniel Alexander Jackson | Theodosia | 4
    - Sebastian • Mikael • Reyes | Oneira | 5
    -Calum Nabil Adib-McDonnell | Artwork | 6
    -

    Vrouwen
    - Imogen Autumn Campbell | Kaiho | 1
    - Joanne Lynn Wilson | Nakito | 2
    - Aurora Laure O'Neill | Dalis | 6
    -




    Rules:
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    • Reserveringen blijven vier dagen staan
    • Een post is minimaal 300 woorden
    • Geen ruzie OOC, alleen IC
    • Bestuur geen personages van anderen
    • Geen perfecte personages
    • Heb je vragen? Stel ze!
    • Sluit anderen niet buiten
    • Have fun!


    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 8:26 ]

    Ik baal er best van dat ik de enige actieve ben van de middeleeuwse tijd ;x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb daar niet zoveel ervaring mee, maar ze kunnen wel bevriend raken of iets dergelijks? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nathaniel Alexander Jackson
    "Somehow, you will find that you are enough."




    Geboortedatum en leeftijd:
    Nathaniel - Nate - is geboren op 13 mei. Momenteel is hij 18.
    Innerlijk:
    Photography. Zijn grote liefde is fotografie. Al van kleins af aan houdt hij ervan om momenten voor eeuwig te kunnen vastleggen. Hij vond het een talent om elke schoonheid te kunnen fotograferen, alle mooie momenten met zijn familie en vrienden, elk gevoel dat hij ooit heeft gevoeld te kunnen weergeven zonder woorden. Toen hij opgroeide was hij niet een van de meest extraverte personen uit zijn vriendenkring, dus zijn camera was een enorme steun voor hem. Het gaf hem de mogelijkheid zichzelf uit te drukken.
    Quiet. Toen hij wat ouder werd, werd hij steeds meer en meer teruggetrokken. Het was soms zelfs zo erg dat hij zich vaak ziek voordeed om niet naar buiten te hoeven. Zijn ouders hebben hem daarom op zijn veertiende op therapie gestuurd, die hem toch een beetje geholpen heeft. Hij heeft het nog steeds moeilijk met eerste stappen zetten, maar voelt zich al meer op zijn gemak dan vroeger.
    Respectful. Voor iedereen die hij tegenkomt, zal Nate respect tonen. Ook al heeft hij het gevoel dat hij een persoon niet meteen mag, zal hij zijn best doen om er het beste van te maken en niet meteen gemeen te gaan doen, wat hij meestal ook niet durft. Hij vertoont dit gedrag tegen iedereen om zich heen, en zelfs wat plagerijen bij zijn vrienden vindt hij soms te ver gaan. Hij vindt van zichzelf dat hij een te saai en stijf persoon is, dus hij probeert het wel wat te veranderen.
    Mature. Door zijn stilte en teruggetrokkenheid komt Nathaniel vaak over als een volwassen persoon. Op verstandelijk vlak is dit niet meteen zo, maar sociaal gedraagt hij zich makkelijk op een volwassen manier. Kinderachtig gedrag vindt hij vaak overdreven, al vindt hij het jammer dat hij daardoor soms uit de boot valt.
    Loving. Nate is een liefdevol persoon. Niet meteen op relationeel vlak, hij heeft nog nooit echt een relatie gehad door zijn stil gedrag, maar vooral naar vrienden en familie toe. Hij is niet meteen gelovig, maar is de persoon dankbaar die hem zoveel mensen geschonken heeft die hem graag zien. Hij zal haast alles voor zijn vrienden doen, waar maar al te vaak misbruik van gemaakt is geweest.
    Music. Een andere passie van Nate is muziek. Hij is kort na zijn therapie begonnen met gitaar en piano, waarmee hij zichzelf begeleidt om nummers te coveren. Hij loopt met deze passie niet meteen te koop, hij voelt zich namelijk enorm kwetsbaar wanneer hij voor anderen speelt, omdat het voelt of hij zich op die manier blootgeeft. Beautiful City is zijn meest favoriete nummer om te zingen.
    Righteous. Nate is een jongen die een situatie uit een zo objectief standpunt probeert te zien. Hij wacht liever af dan zich in dingen te moeien waar hij niets mee te maken heeft. Deze eigenschap zorgt ervoor dat men hem al wel eens om raad vraagt, maar dat vindt hij wat overroepen. Meestal geeft hij gewoon wat advies, maar zelden geeft hij hen de oplossing die ze zelf niet willen zien. Ook probeert hij zo eerlijk mogelijk te zijn, en zo weinig mogelijk mensen te kwetsen.
    Affectionate. Nate wordt vaak snel verliefd. Deze liefde is vaak echter van korte duur. Dit komt doordat de emotionele idealen van een grote en prachtige relatie snel realiteit worden. Stiekem droomt hij van een vrouw die gegrond is in de realiteit van het leven zodat zij hem kan helpen om beide benen om de grond te houden. Het kan misschien lijken dat hij terloops en afstandelijk is, maar dit is zeker niet het geval. Onbewust hunkert hij naar bewondering en goedkeuren en zal, indien hij dit ontvangt, zich erg hartstochtelijk voelen en haar een ongelofelijke affectie tonen.
    Jealous. Doordat hij zo affectioneel kan zijn, heeft Nate te vaak last van jaloezie. Hij probeert deze steeds te verbergen, maar slaagt hier niet altijd in. Dit heeft er al meermaals voor gezorgd dat een relatie al afgelopen is voor hij ze fatsoenlijk kan beginnen. Hij heeft een grondige hekel aan deze kant van zichzelf, en probeert zich te verbeteren. Op een eerlijk moment zal hij dan ook toegeven dat hij het hier moeilijk mee heeft.

    Uiterlijk (+ foto): ~ fc. finn/jack harries. Nate is wat uiterlijk betreft een redelijk onopvallende jongen. Hij is met zijn meter tachtig niet opvallend groot, maar ook niet klein. Zijn warrige bruine haren matchen zijn grijsgroene ogen niet echt, maar toch is hij er tevreden over. Hij vindt dat het hem er vriendelijk doet uitzien. Zijn haren laat hij meestal gewoon hun ding doen, behalve als het er niet uitziet, dan draagt hij graag een muts of iets anders om zijn badhairday te verbergen. Zijn ogen verbergt hij meestal niet, en draagt hij gewoon lenzen, maar wanneer hij moe is of gewoon geen zin heeft, draagt hij zijn bril. Zoals hij zelf graag zegt, dit geeft hem een groter knuffelgehalte. Zijn lichte huidskleur steekt wat af bij zijn donkerdere haarkleur, en soms durft hij hierom al eens grapjes te maken dat hij stiekem een vampier is. Nathaniel is niet meteen gespierd gebouwd, aangezien hij niet graag veel tijd daarin stopt. Hij heeft het geluk een geweldig metabolisme te hebben dat ervoor zorgt dat hij zoveel mag eten als hij wil zonder ook maar een grammetje bij te komen. Dit beschouwt hij als een talent, al wil dat niet zeggen dat hij nooit iets doet. Soms wandelt hij wat rond, of doet hij wat krachttraining om er niet als een slungelige sperzieboon uit te zien.
    Geschiedenis: Hij is een van drie zonen van Gerret en Pamela Jackson, die na een kortstondig huwelijk van slechts twee jaar uit elkaar gingen. Zijn beide ouders zijn opnieuw getrouwd, en in het begin leefde hij in de twee verschillende families. Vanaf zijn tiende verbleef hij echter steeds meer en meer vrijwillig bij zijn moeder. Phil, Pamela's nieuwe man, zag hij dan ook steeds meer als vaderfiguur, hoewel hij geen problemen had met zijn echte vader, die terug naar zijn geboortestreek is getrokken, in Canada.
    Eventuele relaties: Who's up for it?
    Extra: Nathaniel is linkshandig en heeft last van dyslexie. Zijn hobby's zijn fotografie en muziek. Stiekem rookt hij, maar weinig mensen weten dat van hem. Verder drinkt hij al eens graag wat alcohol.

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 12:12 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mag ik een middeleeuwse vrouw reserveren? (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Oneira schreef:
    Ik baal er best van dat ik de enige actieve ben van de middeleeuwse tijd ;x


    Ik maak sowieso wel een middeleeuwse rol aan, alleen weet ik nog niet of dit een jongen of meisje zal zijn (ik maak ook nog een eigentijdse rol)

    Ik zet de rest er straks bij :)








    Clemense Florie Godelief

    Je danst rustig door mijn gedachten, zoals je dat wel vaker doet



    Naam
    • Cemense - Zachtaardig en toegeeflijk tegenover anderen
    • Floris - Afgeleid van Flora, bloem
    • Godelief - God is liefde

    Leeftijd
    Clemense is geboren op een mooie, warme lentedag in mei. Binnenkort bereikt ze de leeftijd van 18.

    Rol
    Eén van de middeleeuwse meisjes.

    Innerlijk
    Ze noemen haar het zonnetje in huis. Niet enkel omdat ze een hart van goud heeft, maar ook omdat ze altijd met een glimlach rondloopt. Cemense is de jongste in het grote gezin en alsook de oogappel van haar oudere broers en ouders. Ze voelt niet enkel de liefde, maar geeft deze ook.
    Clemense is positief ingesteld en haalt het goede uit het leven. De mindere kant hiervan is dat ze moeilijk kan omgaan met tegenslagen. Ze raakt snel emotioneel en weet niet hoe ze dan moet handelen of reageren. Meestal zoekt ze steun bij anderen die haar kunnen troosten of advies geven.
    Ze is een persoon die veel affectie nodig heeft en is graag bij mensen. Je kan haar als een sociale en vrolijke meid bestempelen die graag contact zoekt met anderen. Soms vertrouwd ze mensen te snel, wat ook zijn nadelen kan hebben.

    Uiterlijk
    Het eerste wat je opvalt aan Clemense zijn haar volle lippen, die zich vaak vervormen in een stralende glimlach. Haar gezicht spreek boekdelen. Uit haar mimiek kan je zo aflezen hoe ze zich voelt of wat ze denkt. Ze kan daardoor ook niet gemakkelijk liegen of iets achterhouden - want je kan het zo aan haar gezicht zien.
    Ze heeft lange, donkerbruine haren die meestal losjes over haar schouders hangen. Als ze samen met haar oudere broers op pad gaat om te jagen, dan vlecht ze deze in.
    Clemense is niet erg groot, maar klein kan je haar ook niet noemen. Ze meet ongeveer 1 meter 72. Doordat ze erg smal gebouwd is, kan ze zich lenig opstellen.

    Geschiedenis
    • Adries Karan Godelief - Vader - 47 jaar
    • Ysebout Mari Casselaer - Moeder - 45 jaar
    • Henric Arnt Godelief - Broer - 25 jaar
    • Fabian Donovan Godelief - Broer - 21 jaar

    Clemence is opgegroeid in een heel warm nest. Haar ouders zijn beide hardwerkende mensen die vechten voor hun familie. Ze vinden het belangrijk dat hun kinderen goed worden opgevoed en een mooie toekomst hebben. Ze hebben een eigen zaak die ze met hart en nier runnen. Haar oudere broers zijn beide bekende jagers die voor vers vlees in het dorp zorgen. Het zijn twee goedlachse jongens waar je het gemakkelijk mee kan vinden.
    Toch hebben ze het niet altijd even gemakkelijk gehad. Een paar jaar geleden was haar vader zwaar ziek geworden en konden ze moeilijk rondkomen. Gelukkig kregen ze hulp van derden waardoor haar vader terug gezond werd en de zaak opnieuw goed kon draaien.
    Doordat haar ouders minder tijd voor haar handen - maar daarom niet minder liefde - was ze veel bij Henric en Fabian. Al van kleins af aan ging ze mee gaan jagen met de twee jongens, waardoor ze nu vaak met hen op pad meegaat. Door hen heeft ze een avontuurlijk kantje.

    Relaties
    Lukas Francisco Atanagildo - Hun vriendschap is ontstaan door de goede band tussen hun ouders. Toen Lukas met zijn ouders zich in Engeland settelde, konden ze vaak terecht bij de familie Godelief. Hierdoor spendeerden ze als kind zijnde veel tijd met elkaar - wat nog steeds niet is verandert. Als ze tijd met Lukas doorbrengt, dan voelt dit als een stukje hemel op aarde. Het valt niet te ontkennen dat ze prille gevoelens voor de jongen koestert, al kan ze dit moeilijk uiten omdat hij verloofd is met Lucia Gabriele Medici. Het voelt alsof ze zijn wereld in twee zal verscheuren omdat hij voor een keuze wordt gesteld. Daardoor probeert ze haar gevoelens jegens hem te onderdrukken.

    Extra
    Likes: Meeting new people - nature - flowers - late night conversations
    Dislikes: Hassles - fire - arrogant people

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 15:43 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Dankjewel!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 11:37 ]


    When you believe your dreams come true

    Ehh...?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik schreef per ongeluk mijn bericht in een verkeerd topic (zip)


    When you believe your dreams come true

    We beginnen donderdag :)

    Nice! Zin in


    When you believe your dreams come true

    Ik wil nog wel een vrouwelijke rol om eerlijk te zijn ;x
    en het liefste eigentijdse zodat ik variatie heb :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Maar er zijn al zoveel vrouwelijke rollen. No offense, maar ik vind dat persoonlijk niet leuk als je een jongen hebt, en er zijn alleen maar meisjes. Als er dan vriendschappen gevormd worden, is het standaard dat dat een relatie wordt (om gewoon een voorbeeld te nemen) en ik vind dat persoonlijk redelijk eentonig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.