• Hoi Quizlettertjes,

    hier kan je je "ei" kwijt.
    Heb je een baaldag ?
    is je toets te moeilijk ?
    heb je ruzie ?

    drop het hier !!!!



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Geardon schreef:
    (...)
    Nee.. Gewoon.. Nee...

    Helemaal welll (puh)

    // Hun babies gaan zo mega knap worden. Binnen nu en een jaar is hun eerste kind er. Dat moet gewoon. Ze is al 30, dus mag zeker wel opschieten.

    Het enige goede aan vandaag is dat ik nog aardbeien / fruitvlaai heb van mijn zusjes verjaardag.


    because i knew you, i have been changed for good

    BTS
    NIEUW
    ALBUM
    IEMAND
    HOU
    ME
    VAST
    IK GA DOOD
    JIMIN WAT DOE JE
    OMG OMG OMG OMG OMG
    FOREVER YOUNG ENZO
    OMG HOU ME VAST IK GA SERIEUS DOOD


    Bighit wat doe je me aan


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Het werd tijd dat er iets goeds gebeurde na alle dingen van afgelopen week

    Het schrijven gaat heerlijk! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik huil te hard.
    Ik lach en ik huil tegelijkertijd.
    HELP.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    DunkeIheit schreef:
    Het schrijven gaat heerlijk! *O*

    Agree. Ik heb tussen 3 uur en nu al vier hoofdstukken geschreven. ^^


    Slightly drunk.

    En toen presenteerde ik mijn ouders een rekening van enkele honderden euro's. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je hoeft niet op alles te reageren. Irritant persoon dat je bent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    En toen presenteerde ik mijn ouders een rekening van enkele honderden euro's. :W


    Ghehe how did they react? :')


    OTOFT: bleeeeeeh neus! Stop nou! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    En toen presenteerde ik mijn ouders een rekening van enkele honderden euro's. :W

    En toen dacht ik dat je had gereageerd in het betatopic -.- Wil je me niet meer zo laten schrikken. c: maarr.... hoe de fuck krijg je het voor elkaar om een rekening van honderden euro's bij elkaar te sprokkelen?


    Slightly drunk.

    Oh God, nu weet ik weer wat ik heb gedroomd. Ik droomde over jou en nu ineens doet het weer allemaal zo veel pijn. Verdomme, praat tegen me :c

    Ik heb gedroomd dat ik een speurtocht moest doen in de universiteitskantine, een speurtocht met aanwijzingen verstopt in boeken, en je was gekoppeld aan andere mensen, en ik was dan koppel met een fucking knappe dude. Maar toen was ineens de speurtocht afgelopen en moest ik weg of zoiets. Fucking raar. Ik droom echt te raar voor woorden. Laatst droomde ik over mijn lievelingsleraar die tevens mijn crush was. Ik droomde ook ooit over een online vriendin, my gawd, dat was echt apart. Oh, en ik droomde ook ooit dat ik van een flat sprong.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Ik heb gedroomd dat ik een speurtocht moest doen in de universiteitskantine, een speurtocht met aanwijzingen verstopt in boeken, en je was gekoppeld aan andere mensen, en ik was dan koppel met een fucking knappe dude. Maar toen was ineens de speurtocht afgelopen en moest ik weg of zoiets. Fucking raar. Ik droom echt te raar voor woorden. Laatst droomde ik over mijn lievelingsleraar die tevens mijn crush was. Ik droomde ook ooit over een online vriendin, my gawd, dat was echt apart. Oh, en ik droomde ook ooit dat ik van een flat sprong.



    Ik droomde dat ik in een Zombie apocalypse zat met K-pop sterren |:

    [ bericht aangepast op 19 april 2016 - 18:41 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Oh well dat had ik een nachtmerrie genoemd denk ik.


    Slightly drunk.