• Hoi Quizlettertjes,

    hier kan je je "ei" kwijt.
    Heb je een baaldag ?
    is je toets te moeilijk ?
    heb je ruzie ?

    drop het hier !!!!



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Er vloog net een vlieg in mijn neus, en waar die gebleven is, geen idee, maar ik heb hem definitely niet uit gesnoten....


    Slightly drunk.

    Een 7? What sorcery is this?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik blijf het bizar vinden dat Lumiere de enige met een frans accent is, terwijl Belle en het Beest gewoon afspeelt in Frankrijk, dus óf iedereen had met een frans accent moeten praten, of niemand. Het is bizar om een andere taal te spreken in Frankrijk en dan één iemand een frans accent te geven. Wtf Disney :')


    Happy Birthday my Potter!

    Hehehe 5 pakken choclate chip cookies voor jou ;)


    Draco dormiens nunquam titillandus

    ugh ugh ugh ugh ._.


    because i knew you, i have been changed for good

    Superblij voor Star Wars fans, maar ook voor eeuwig bitter over wat de Star Trek reboot had kunnen zijn. Je bent niet vergeven, JJ. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En net de eerste email gekregen van een moeder die op zoek is naar een oppas woah betekent dit dat ik binnenkort geld ga verdienen woAH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben zo ontzettend slordig :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ahh. Middelbaarnostalgie. Het was drie jaar geleden dat ik nog eens helemaal alleen overbleef wanneer er groepjes gevormd moesten worden. Iets te ambitieus om te denken dat het nooit meer zou gebeuren?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    *** rits :W


    Happy Birthday my Potter!

    Als ik met muziek kon trouwen, dan was het het Kyteman Orchestra.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HONGER.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Niet mee gaan op excursie maar het vreemd vinden dat je wel gewoon van 09.00 tot half vijf op school moet zitten net zoals iedereen die wel mee gaat op excursie. Ga toch


    "Ignite, my love. Ignite."

    En toen had ik een netflix account. Bij deze heb ik officieel geen leven meer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dumbledory schreef:
    Ik blijf het bizar vinden dat Lumiere de enige met een frans accent is, terwijl Belle en het Beest gewoon afspeelt in Frankrijk, dus óf iedereen had met een frans accent moeten praten, of niemand. Het is bizar om een andere taal te spreken in Frankrijk en dan één iemand een frans accent te geven. Wtf Disney :')


    In het Frans (heb ik gehoord) is Lumiere ook de enige die een accent heeft en klinkt dus als enige niet Frans


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!