• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    EichenHouse schreef:
    Die kleine hartstilstand als Q er even uit ligt.

    Kleine hartstilstand? Had eigenlijk meer spontaan het gevoel dat ik tegen een stroomdraad was gelopen.


    Slightly drunk.

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Juup!
    We zijn hier in de les vissen aan het fileren, maar dan ook vanaf het begin (ze zitten dus nog vol organen) maar het is echt saai na 2 vissen te hebben gezien.


    (fish)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ik geef alle hoop op om een leuk leven te leiden want ik ben fucken moe en ik heb geen kans op een liefde in mijn hele leven want ik blijf altijd loner and no ones gonnz love me and ik haat mijn overgevoeligheid en ik haat mezelf in slaap huilen en ik haat mijn tranen inhouden op school en ik hou van niks en waarom zou ik moeite moeten doen lol fuck iedereen

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 17:20 ]


    Heaven is a place that we all have

    Eten smaakt me echt niet.

    // heel gemeen misschien, maar ik hoop dat mn zusje al verder is dan halverwege.

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 17:30 ]

    Hiver schreef:
    ik geef alle hoop op om een leuk leven te leiden want ik ben fucken moe en ik heb geen kans op een liefde in mijn hele leven want ik blijf altijd loner and no ones gonnz love me and ik haat mijn overgevoeligheid en ik haat mezelf in slaap huilen en ik haat mijn tranen inhouden op school en ik hou van niks en waarom zou ik moeite moeten doen lol fuck iedereen


    Weetje, ik heb dit ook altijd lang gedacht. Like, ik heb amper vrienden hier thuis, ik heb nog nooit een relatie gehad en ga zo maar door. En het klinkt heel cliché wat ik nu ga zeggen, maar het wordt uiteindelijk beter. Voor mij is het beter geworden doordat ik iets heb gevonden waar ik voor kan gaan en omdat ik hier op Quizlet echt een paar toffe mensen heb leren kennen. Dus alsjeblieft, zeg niet dat het nooit beter zal gaan worden. Er is vrijwel altijd licht aan het eind van de tunnel. Je bent nog jong en je hebt een heel leven voor je. Jouw tijd komt nog wel c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    (...)

    Weetje, ik heb dit ook altijd lang gedacht. Like, ik heb amper vrienden hier thuis, ik heb nog nooit een relatie gehad en ga zo maar door. En het klinkt heel cliché wat ik nu ga zeggen, maar het wordt uiteindelijk beter. Voor mij is het beter geworden doordat ik iets heb gevonden waar ik voor kan gaan en omdat ik hier op Quizlet echt een paar toffe mensen heb leren kennen. Dus alsjeblieft, zeg niet dat het nooit beter zal gaan worden. Er is vrijwel altijd licht aan het eind van de tunnel. Je bent nog jong en je hebt een heel leven voor je. Jouw tijd komt nog wel c:


    awh connor. blackbeard thanks you


    Heaven is a place that we all have

    Mijn zin om te leven is bijna helemaal weg..

    Oeps, die pannenkoek hoorde niet zo zwart te zijn...


    Deep inside, I've never felt alive

    /falls over/ Okay mijn sollicitatiegesprek ging best decent denk ik wow


    because i knew you, i have been changed for good

    WAAROM BEN IK EERST BOOS, DAN VERDRIETIG EN BLIJ? GET YO FACTS STRAIGHT BODY


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil huilen.

    Jily schreef:
    Oeps, die pannenkoek hoorde niet zo zwart te zijn...


    Wij eten ook pannenkoeken, als je alleen maar zwarte heb mag je hier wel komen :Y)

    Trees schreef:
    (...)

    Wij eten ook pannenkoeken, als je alleen maar zwarte heb mag je hier wel komen :Y)


    *gluurt vanaf hoekje en wenkbrauw-wiebelt zodat het lijkt op een golf* can i have some


    Heaven is a place that we all have

    Een pizza en een berenklauw. God Lotte, je zinkt nu toch wel erg diep onder het mom van vaneenextraberenklauwofvettekleffepizzakomikechtnognietaan.


    She's imperfect but she tries

    welcome to Feeladelphia. Eigen schuld, moet ik maar een andere film gaan kijken hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."