• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Trees schreef:
    Help, zal ik mijn ouders meenemen naar deze intake? Ik ben bang dat ik dan niet vrijuit durf te spreken en als ik dat niet doe is de kans groot dat ik de verkeerde crisishulp krijg. Maar ze willen zelf heel graag mee... Pleasen en toch wat steun hebben of niet pleasen maar er wel alleen voor staan?


    Je kan aangeven dat je graag je ouders er in het begin/einde bij wil hebben maar dat je ook graag een moment zonder ze wil spreken. Zo heb ik het altijd gedaan.


    The truth is out there.

    Hag schreef:
    (...)

    Je kan aangeven dat je graag je ouders er in het begin/einde bij wil hebben maar dat je ook graag een moment zonder ze wil spreken. Zo heb ik het altijd gedaan.


    Dat raad mijn psycholoog ook aan, dus ik denk dat ik daar maar voor moet kiezen, dat lijkt me wel het eerlijkste voor zowel mijn ouders als voor mij.

    Fucking kutwijf.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Even gedachten op een rijtje krijgen pls, it will make everything easier


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga trouwen met Jo Nesbo.


    Slightly drunk.

    Waarom zijn mijn tanden opeens zo gevoelig? D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Haha, omg. Voor de eerste keer iemand zien vast komen te zitten in een roltrap. :') Gelukkig geen lichaamsdelen, maar een veter. Het nadeel is dat het drie meisjes waren en ze bleven alle drie staan, dus dat was best awkward toen ik er ook bij kwam...


    What would Emma do?

    Let's go to the mall
    Today


    OP NAAR DE SUPERMARKT!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik hoop zooo hard dat we dit winnen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wil je met je beste vriend op "date" gaan in de middag, komt zij opeens last minute vragen of ze mee mag :]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Die kleine hartstilstand als Q er even uit ligt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 16:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EichenHouse schreef:
    Die kleine hartstilstand als Q er even uit ligt.


    Dat je echt even denkt van: WAT MOET IK NU VANDAAG?!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wi-Fi works in mysterious ways. Nu duimen dat het dit keer blijft werken, mysterieus of niet. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omgomgomgomghypehypehypehype

    Erso schreef:
    (...)

    Dat je echt even denkt van: WAT MOET IK NU VANDAAG?!


    Juup!
    We zijn hier in de les vissen aan het fileren, maar dan ook vanaf het begin (ze zitten dus nog vol organen) maar het is echt saai na 2 vissen te hebben gezien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.