• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Peccata schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHA.


    Grappig? Het kan best pijn doen als mensen je problemen niet in ernst inschatten, zeker familie...



    Gatomon schreef:
    Ik vertel mijn oma dat ik depressief ben en ze doet alsof dat helemaal niets is en zegt dat ik eens naar buiten moet, dan gaat het wel over.


    Er zullen altijd mensen zijn die het niet begrijpen, vooral de mensen die boven de 40 zijn. Je oma is niet opgegroeid met ziektebeelden als depressie die echt heel serieus werden genomen, dus dan zal ze ook niet als zodanig reageren. Echt kut, ik loop er ook dagelijks tegenaan. Maar probeer het maar gewoon te negeren. Mensen die het niet zelf mee hebben gemaakt begrijpen vaak niet goed waar je doorheen gaat.

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 10:16 ]

    Ik heb geen zin om vandaag op straat te spelen. Ik wil gewoon aan de studie. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:
    (...)

    Er zullen altijd mensen zijn die het niet begrijpen, vooral de mensen die boven de 40 zijn. Je oma is niet opgegroeid met ziektebeelden als depressie die echt heel serieus werden genomen, dus dan zal ze ook niet als zodanig reageren. Echt kut, ik loop er ook dagelijks tegenaan. Maar probeer het maar gewoon te negeren. Mensen die het niet zelf mee hebben gemaakt begrijpen vaak niet goed waar je doorheen gaat.

    Ja, dat heb ik wel vaker meegemaakt met haar. En dan zegt ze dingen die nergens op slaan. 'Zorg dat school er niet onder lijdt', 'niet alleen maar op je kamer zitten'. Ze zal er inderdaad geen ervaring mee hebben en denken dat het iets als een griepje is en vanzelf over gaat.
    'Dan had je maar hulp moeten zoeken.' Ja, alsof dat een makkelijke is om te maken. En dan mis ik nog meer van school.

    Grappig? Het kan best pijn doen als mensen je problemen niet in ernst inschatten, zeker familie...


    Nee, dude. Ik bedoelde dat het lachwekkend is dat mevrouw oma dat serieus dacht. Like, wtf? Snapt ze het eigenlijk wel?


    Slightly drunk.

    I saw the full moon today and it made me a little sad. D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Gatomon schreef:
    (...)
    Ja, dat heb ik wel vaker meegemaakt met haar. En dan zegt ze dingen die nergens op slaan. 'Zorg dat school er niet onder lijdt', 'niet alleen maar op je kamer zitten'. Ze zal er inderdaad geen ervaring mee hebben en denken dat het iets als een griepje is en vanzelf over gaat.
    'Dan had je maar hulp moeten zoeken.' Ja, alsof dat een makkelijke is om te maken. En dan mis ik nog meer van school.


    Jup, zo gaat het vaak met zulke mensen. Heel frustrerend, want ze staan ook niet open voor een betere uitleg. Het beste is gewoon om dat onderwerp te vermijden met je oma, of toch proberen er meer over uit te leggen. Maar sommige hebben het ook als een soort griepje, iedereen heeft op zijn minst 1 keer in zijn leven last van een depressie. En bij sommige gaat het ook om meer sociaal doen en naar buiten gaan, maar bij veel zit het ook dieper. Dat zou je kunnen proberen uit te leggen, misschien met je ouders er bij zodat je serieuzer word genomen.
    Als je een keer wilt praten met iemand die je begrijpt, ik heb zware depressie dus ik weet hoe het voelt.

    Dat probleem van mensen die niet goed snappen wat er in mij omgaat, heb ik thuis heel vaak. Ik heb een angststoornis. Mijn ouders zeggen, wanneer ik in paniek raak, dat ik me niet druk moet maken of zelfs dat ik me druk maak om niets. Dan hebben ze vaak ook nog het lef om te zeggen dat ik me aanstel en dat ik het te moeilijk maak voor mezelf, what the fuck heb ik daar aan? D:


    26 - 02 - '16

    Ik ben van de trap gevallen en nu is mn voet blauw D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik ben van de trap gevallen en nu is mn voet blauw D;


    Au au au je voet is blauw, lol, ik haat rijm


    Slightly drunk.

    En nu mag ik weer terug naar huis. Leuk..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Deze schilmesjes zijn zo scherp als het achtereind van een varken, my god.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)

    Au au au je voet is blauw, lol, ik haat rijm


    Hij is nu ook dik D: it hurts so much


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    IJs erop tegen de zwelling! En als het niet gebroken is (wat ik niet vermoed) kan je er een compressieverband op doen voor steun en tegen de pijn.


    Slightly drunk.

    Ik heb nog steeds trek maar geen zin op te staan bwuh. En tis niet alsof ik de burger king nu altijd zo fantastidch vind :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Peccata schreef:
    IJs erop tegen de zwelling! En als het niet gebroken is (wat ik niet vermoed) kan je er een compressieverband op doen voor steun en tegen de pijn.


    Ga ik als ik thuis ben doen ja denk ik! Eerst maar eens thuiskomen:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!