• Het ‘Get out of your comfort zone’- topic
    “Everything you’ve ever wanted is right outside your comfort zone.”



    Al jaren vind ik het erg moeilijk om uit mijn comfort zone te komen en dingen die ik lasting vind, vermijd ik dan ook liever en dat helpt natuurlijk niet.
    Omdat ik mezelf toch graag wil uitdagen om mijn comfort zone te vergroten, open ik dit topic, want er zijn ongetwijfeld wel meer mensen die hier last van hebben!
    Ik ben iemand die graag in haar eigen wereldje blijft, een ontzettende perfectionist is en contact met onbekenden best lastig vind. Wellicht kunnen we elkaar met dit topic motiveren om toch dingen te doen die we lastig vinden. Natuurlijk hoeven het geen grote dingen te zijn zoals uit een vliegtuig springen, maar juist kleine stapjes waar je tegenop ziet.
    Voor mij is mijn eerste stap uit mijn comfortzone het openen van dit topic geweest, want wat als dit niet goed ontvangen gaat worden of ik rare dingen in de openingspost zet? Toch heb ik vandaag deze stap gezet, want ik wil toch mijn comfort zone vergroten.
    In dit topic kunnen we bespreken wat we moeilijk vinden (nee, er zijn geen ‘domme’ angsten), elkaar motiveren om het toch te doen en natuurlijk onze overwinningen vieren!
    Dus, wie doet er mee en stapt ook zijn/haar comfort zone uit?


    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 12:55 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Dat krijg ik als het goed is komende week te horen ^^

    @Hamming, welkom!

    @eledhel, super fijn dat het zo goed beviel! En alles is goed gegaan met de trein?

    Ja, ik kon met iemand anders eerder weg. Dus het is echt super!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ga naar een massagesalon :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    En toen was het topic bij mij helemaal ondergesneeuwd geraakt en kon ik hem niet terugvinden, dus vandaar extreem late reactie haha.
    @Salaryman, was het leuk?
    @eledhel, fijn!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2019 - 16:55 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ik eet zo vaak niks, omdat ik meestal wel wat interesanters kan bedenken zoals leren en dingen opzoeken.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    maar, ik stap altijd uit mijn comfortzone door zoveel mogelijk nieuwe muziek te proberen, met name muziek die me niet gelijk aanspreekt, tot ik een bandje vind die ik tolerabel vind.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Ik heb vanavond een sollicitatiegesprek :o


    No growth of the heart is ever a waste

    maar met mensen...


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Salaryman schreef:
    Ik heb vanavond een sollicitatiegesprek :o


    Succes! ^^


    Ik heb zondag een optreden. Doodeng. Het optreden valt me reuze mee en heb ik gen spanning voor. Maar het is op een plek die ik niet ken en ik moet er in mijn eentje heen met de auto! D: Bwaah! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    sterkte!


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Urgh...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben uit een comfortzone gestapt in de zin van dat ik meer op mijn strepen blijf staan dan ik voorheen deed. Zelf wil ik geen medicatie meer en eindelijk heb ik dat op de juiste manier duidelijk kunnen maken aan de psychiater.


    26 - 02 - '16

    Salaryman schreef:
    Ik heb vanavond een sollicitatiegesprek :o


    Hoe ging het sollicitatiegesprek?


    Physics is awesome

    Salaryman, hoe ging het?
    Gibbs, komt vast goed. Veel plezier!
    Yoosung, goed bezig!
    Storiefan, al goed bezig hoor!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Vandaag toch bloed laten prikken, wat ik eigenlijk liever had uitgesteld. Het viel reuze mee en ik ben ook wel een beetje trots op mezelf.


    Physics is awesome