• Het ‘Get out of your comfort zone’- topic
    “Everything you’ve ever wanted is right outside your comfort zone.”



    Al jaren vind ik het erg moeilijk om uit mijn comfort zone te komen en dingen die ik lasting vind, vermijd ik dan ook liever en dat helpt natuurlijk niet.
    Omdat ik mezelf toch graag wil uitdagen om mijn comfort zone te vergroten, open ik dit topic, want er zijn ongetwijfeld wel meer mensen die hier last van hebben!
    Ik ben iemand die graag in haar eigen wereldje blijft, een ontzettende perfectionist is en contact met onbekenden best lastig vind. Wellicht kunnen we elkaar met dit topic motiveren om toch dingen te doen die we lastig vinden. Natuurlijk hoeven het geen grote dingen te zijn zoals uit een vliegtuig springen, maar juist kleine stapjes waar je tegenop ziet.
    Voor mij is mijn eerste stap uit mijn comfortzone het openen van dit topic geweest, want wat als dit niet goed ontvangen gaat worden of ik rare dingen in de openingspost zet? Toch heb ik vandaag deze stap gezet, want ik wil toch mijn comfort zone vergroten.
    In dit topic kunnen we bespreken wat we moeilijk vinden (nee, er zijn geen ‘domme’ angsten), elkaar motiveren om het toch te doen en natuurlijk onze overwinningen vieren!
    Dus, wie doet er mee en stapt ook zijn/haar comfort zone uit?


    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 12:55 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb vragen van de lerares beantwoord vandaag. Dat zou ik normaal nooit doen. (:

    Gilderoy_ en Chizuru, ik ben trots op jullie! Ga zo door!
    *aanmoedigende gif die ik niet kan opzoeken zonder dat mijn telefoon crasht*


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ga zo in een jurk tussen vreemde mensen lopen D: Dat is echt buiten mijn comfort zone haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb een kort jurkje (waar nog een legging of broek onder moet) gekocht met een v-nek, wat ik nooit had gedaan als mijn vriend het niet leuk vond. Dus ik ben benieuwd hoe vaak ik dit ga dragen.

    Ik ga de komende tijd uit mijn comfortzone door mensen ongelijk te bewijzen en écht sterk te worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben naar de kapper gegaan en heb iets gedaan zonder eerst toestemming aan mijn moeder te vragen, die dan vervolgens mijn zelfvertrouwen de grond in stampte. Ik ben zo blij met mijn haar omg.


    26 - 02 - '16

    Goed bezig allemaal! *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Goed bezig!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Help ik moet zo telefoneren :X


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Help ik moet zo telefoneren :X

    Succes ^^ Dat komt vast wel goed (:

    Update: het was het slechtste gesprek ooit but i did it!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dat je het gedaan hebt is wat telt :)

    Pff als er iets is wat denk ik op het moment buiten mijn comfortzone is, is dat op een leuke jongen afstappen en een praatje maken.

    Maarja, dan moet ik wel eerst ergens een leuke jongen vinden :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 10:38 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Gisteren iemand teruggebeld vlak nadat ik had opgehangen en ik was zo zenuwachtig. Maar het heeft resultaat gehad, ik mag aanstaande vrijdag op gesprek en misschien heb ik daarna wel een baan.

    Het sollicitatiegesprek ligt uit ver buiten mijn comfortzone, ik weet niet wat ik aan moet en wat ik daar dan moet zeggen.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Gisteren iemand teruggebeld vlak nadat ik had opgehangen en ik was zo zenuwachtig. Maar het heeft resultaat gehad, ik mag aanstaande vrijdag op gesprek en misschien heb ik daarna wel een baan.

    Het sollicitatiegesprek ligt uit ver buiten mijn comfortzone, ik weet niet wat ik aan moet en wat ik daar dan moet zeggen.


    Goed gedaan!
    Succes morgen! Je kunt het


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.