• Het ‘Get out of your comfort zone’- topic
    “Everything you’ve ever wanted is right outside your comfort zone.”



    Al jaren vind ik het erg moeilijk om uit mijn comfort zone te komen en dingen die ik lasting vind, vermijd ik dan ook liever en dat helpt natuurlijk niet.
    Omdat ik mezelf toch graag wil uitdagen om mijn comfort zone te vergroten, open ik dit topic, want er zijn ongetwijfeld wel meer mensen die hier last van hebben!
    Ik ben iemand die graag in haar eigen wereldje blijft, een ontzettende perfectionist is en contact met onbekenden best lastig vind. Wellicht kunnen we elkaar met dit topic motiveren om toch dingen te doen die we lastig vinden. Natuurlijk hoeven het geen grote dingen te zijn zoals uit een vliegtuig springen, maar juist kleine stapjes waar je tegenop ziet.
    Voor mij is mijn eerste stap uit mijn comfortzone het openen van dit topic geweest, want wat als dit niet goed ontvangen gaat worden of ik rare dingen in de openingspost zet? Toch heb ik vandaag deze stap gezet, want ik wil toch mijn comfort zone vergroten.
    In dit topic kunnen we bespreken wat we moeilijk vinden (nee, er zijn geen ‘domme’ angsten), elkaar motiveren om het toch te doen en natuurlijk onze overwinningen vieren!
    Dus, wie doet er mee en stapt ook zijn/haar comfort zone uit?


    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 12:55 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Zapdos, knap dat je die stap toch genomen hebt. Ik weet zeker dat uiteindelijk weer gaan daten ook helemaal goed gaat komen. Net zoals school. You can do it!

    Belgiumball, ontzettend gaaf zeg dat je die kans hebt! Ik snap je twijfels helemaal, maar misschien valt het uiteindelijk mee? In elk geval, je moet kiezen waar jij je goed bij voelt (:

    Benevolence, zo herkenbaar dit. Nieuwe opleiding, nieuwe mensen, een heel nieuw leven. Wat voor mij nog een beetje een troost is, is dat ik al maanden weet dat ik deze opleiding echt wil doen. Maar precies al dat nieuwe is de reden dat ik dit topic maar weer omhoog geschopt heb haha. Maar het komt allemaal vast goed! Denk maar zo: iedereen heeft hetzelfde en niemand kent er mensen. (Goed, dat maakt het niet minder spannend, maar het geeft misschien wel net die boost om anderen toch te durven aanspreken, want iedereen vindt het eng en wil eigenlijk mensen ontmoeten).

    FeorgeWeasley, go girl! You can do it!

    Irreplaceable, ontzettend goed dat je het toch gedaan hebt ^^ en mooi dat het zo gezellig was ^^

    Okee, dat is mijn poging tot opbeurende/aanmoedigende woorden. Daar ben ik dus niet zo goed in haha (en stiekem ben ik ook altijd bang om het verkeerde te zeggen dus het is toch wel een klein stapje uit mijn comfort-zone eigenlijk)

    Wel, ik vind dat je poging een groot succes is geworden! Het is fijn dat iemand zegt dat het ook allemaal nieuw is voor de anderen, dan word ik daar eens aan herinnerd. So thank you. (:


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Het einde van mijn comfortzone begint eind deze maand als ik op mezelf ga en full time ga trainen op Papendal.
    Maar nu heb ik de eerste stappen al gezete door in twee dagen drie telefoongesprekken te voeren zonder mijn ouders er mee te rekenen. Ik haat bellen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Komende zondag weer een fotoshoot. Tijd om weer uit de comfortzone te gaan, beetje bij beetje.


    26 - 02 - '16

    Normaal gesproken ben ik best stil en ik draag ook nooit make-up ofzo, maar ik ben vrijwilliger bij een kinderfestival en daar is een rockthema. Dus ik heb de afgelopen 2 dagen al met rode lippenstift rondgelopen op een drukke plek (zo'n 200 mensen) en me eigenlijk nooit zo zeker gevoeld. Dat voelt best raar nu ik er zo over nadenk haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    know the feeling!
    ik ga zaterdag voor het eerst met de trein, nouja met 2 x overstap en een reis van meer dan 3 uur, plus waar ik nog nooit ben geweest.
    Alles zelf uitgezocht, ben er erg nerveus voor maar weet dat ik dit moet doen..

    heb het al met meerdere dingen gedaan en daarna is t ook gewoon niet eng meer!


    I just come to read

    Voor de tweede keer deze week ergens alleen heen en de eerste keer heb ik zelf uitgezocht hoe ik er moet komen. Het lijkt misschien simpel, maar ik ben altijd trots als ik dit soort dingen zelf doe. Het is een stukje zelfstandigheid en dat geeft een goed gevoel.


    Physics is awesome

    Wat een goed topic! Ik doe mee (:


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Wat een goed topic! Ik herken mezelf hier echt in.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wat een leuk idee! Ik ga zaterdag naar een groot evenement - wat voor mij kinda een big deal is aangezien ik het niet zo op grote menigtes heb.
    Ik wil daarnaast ff mededelen dat als er mensen zijn die over hun reptielen angst heen willen komen, ik hun hierbij wil helpen.
    Ik werk bij een opvangcentrum voor exotische dieren, dus als je daar langs komt kan ik je met je angst helpen. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik herken hier zoveel dingen van. Ik heb een ernstige vorm van faalangst en dus heb ik heel graag zekerheid in mijn leven. Plannen kan ik goed, maar zodra ik moet improviseren ben ik een totale ramp. Daar wil ik echt wel iets aan doen, want op school ben ik ook moeilijk om mee samen te werken, aangezien ik alles tot in de puntjes wil hebben geregeld. Hoop dat dit topic me toch kan motiveren om is iets spontaans te doen, al is het iets kleins.


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    In een andere auto met een andere instructeur gereden en volgens mij heb ik die arme man zijn oren van het hoofd gekletst. Ik was nerveus en dan ga ik nog wel eens kletsen. Daarnaast heb ik minstens 10 keer gezegd, dat is anders.

    Ik heb het dan wel niet zelf gedaan, ik bedoel het moest wel want de instructeur die ik normaal heb, is blijkbaar populair de afgelopen weken. Maar ik kon het wel vinden met de andere instructeur, ik had het gevoel dat hij een beetje zoals ik is als ik net iemand leer kennen. Daarnaast had ik het idee dat hij wist dat hij me gewoon dingen moest laten doen (zoals laten inhalen op de snelweg), zodat ik dat ook een keer heb gedaan en dat ik het anders niet zou doen.

    Aanstaande vrijdag heb ik weer rijles en weer met een andere instructeur. Tot mijn verbazing ben ik daar niet zo nerveus voor, mede vanwege dat deze les zo goed ging.


    Physics is awesome

    Ik heb mezelf geheel zelfstandig en zonder overleg ingeschreven bij een woningstichtingen platform.


    No growth of the heart is ever a waste

    Over drie weken ga ik helemaal uit mijn comfortzone. Ik ga in mn eentje naar een repetitie van een koor. Vet spannend. Ik laat wel weten hoe het was!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 20:41 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb even geen tijd om op iedereen persoonlijk te reageren, dus dan maar even zo:
    Jullie doen het geweldig! Ik lees echt al veel dingen waar jullie trots op mogen zijn!
    En voor degenen die het nodig hebben: jullie kunnen het, ik geloof in jullie!
    En welkom nieuwe mensen ^-^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb voor het eerst een jurk gedragen tijdens het fietsen :Y)
    Ik ben altijd bang dat ze dan gaan kijken wat voor onderbroek ik aanheb.
    Ik ben blij dat ik het toch gedaan heb, want ik heb een heerlijk dagje H'veen gehad (:


    all because i liked a girl