• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    Van toneelstuk, naar toneelstuk leven. Niet fijn, maar ja, ik moet toch wat he ):


    26 - 02 - '16

    Ik geef je alleen maar een tip dat je daar ook je foto's op kan bewerken, geen reden om zo tegen mij uit te vallen en als een idioot te gedragen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moet aan mijn PO werken en 1 regel tekst leren maar ik ben nu dus youtube filmpjes aan het kijken heeheh. Uitstelgedrag much. Nachtwerk en alles.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil eigenlijk heelmijn blog onder spammen met berichtjes maar dat is raar. Dan heb ik dadelijk op een dag 500 berichten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké AUW. Was mis met mijn oor?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh, meer rijles, zo goed voor mijn humeur.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oh dus nu is het mijn schuld dat ik ziek ben en voor die medicijnen moest betalen? Weetje, ik ga wel niet meer naar de dokter, ik sterf wel ofzo sinds je dat toch stiekem liever wilt dan dat ik hier blijf en je leven nog meer verpest.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe oreo peanut butter flavour je dag kan maken en verpesten.


    Your make-up is terrible

    Ik ben er vanaf. Eindelijk


    Deep inside, I've never felt alive

    Mentys schreef:
    Oh dus nu is het mijn schuld dat ik ziek ben en voor die medicijnen moest betalen? Weetje, ik ga wel niet meer naar de dokter, ik sterf wel ofzo sinds je dat toch stiekem liever wilt dan dat ik hier blijf en je leven nog meer verpest.

    Noo sweetie, don't think like that.
    Zoiets hoor je niet zelf te betalen (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    De kinderen van de buren huilen echt elke fucking 5 minuten.

    warm weer is leuk maar dit is niet eens warm meer maar heet and i dont want that

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 18:04 ]


    Heaven is a place that we all have

    let me die.

    sportdag in de ramadan
    examens in de ramadan
    festival in de ramadan
    allerlei vermoeiende dingen in de ramadan

    WHY


    Heaven is a place that we all have

    ok neen leah, gedestilleerd water moet je niet opdrinken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried