• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    I need sleep maar on the bright side ik heb zo'n 40% van harry potter and the chamber of secrets gelezen en het is te heet op mijn kamer om te slapen


    because i knew you, i have been changed for good

    Jafar schreef:
    Ik voel mij zo nutteloos. Wtf doe ik in Merlinsnaam. Ik ben echt het meest nutteloze wezen op deze aardbol.

    Jij bent alles behalve nutteloos <3 Niet zo denken want je bent een geweldig iemand met zoveel nog te geven aan deze wereld. Echt waar.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Helaas, dokter gaat niet door. Dan maar wel naar de les en zeggen dat ik naar de dokter moest.

    u stupid


    i put the fun in funeral

    BoIton schreef:
    (...)
    Oke je kent me niet en zo haha maarr don't feel like that.
    Iedereen voegt altijd wel iets toe, dus jij ook.
    En ik heb je wel eens op het forum gezien en dan ben je totaal niet nutteloos en een heel aardig persoon.


    Mentys schreef:
    (...)
    Jij bent alles behalve nutteloos <3 Niet zo denken want je bent een geweldig iemand met zoveel nog te geven aan deze wereld. Echt waar.


    Thanks both. Ik had gewoon zo'n geweldige droom en toen werd ik wakker en voelde mij ontzettend leeg, want niks uit die droom was waar. En toen probeerde ik te bedenken waar ik naar uit kon kijken om dat gevoel weer een beetje terug te krijgen en voelde ik mij enkel nog leger, want ik kon niks bedenken. Ik denk dat ik vandaag maar even veel ga schrijven. Dat helpt meestal wel c:


    Happy Birthday my Potter!

    Jesus christ ik hype zo hard om die film terwijl het nog een half jaar duurt

    De enige reden dat ik er nog ben is dat ik kinderen wil met mijn vriend. Verder niets.

    Ik word gewoon wakker in een zwembad. Niet chill.


    Slightly drunk.

    Bedankt voor het spoilen Q.Q


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En ik kom voor niets naar de les. Whatever. Ik ga wel huiswerk maken.

    Ik heb het wel weer gehad met wiskunde.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ikmoetschrijvenikmoetschrijven


    Slightly drunk.

    Ik ben die waardeloze Wizkit training helemaal zat. Wat een onzin. Als mensen je niet aannemen, omdat je bijvoorbeeld een bandshirt draagt, mogen ze zich wel eens even heel hard achter de oren krabben over ze niet aan het discrimineren zijn. Bovendien heb ik geen zin om me iedere donderdag uit mijn eigen comfort zone te smijten, omdat ik voor die training sollicitatiewaardige kleding aan moet en ik voel me niet fijn in über nette kleding. Daar komt bij dat als de mussen haast dood van het dak vallen van de hitte, ik gewoon mijn shorts wil kunnen dragen. Sollicitatiewaardig, of niet. Jullie kunnen mijn kont kussen. DOEI!


    26 - 02 - '16

    Pffff, op een warme dag moet ik s ochtends geen thee meer drinken, want jeetje, wat heb ik het warm....


    Stenenlikker

    Snack schreef:
    Ik ben die waardeloze Wizkit training helemaal zat. Wat een onzin. Als mensen je niet aannemen, omdat je bijvoorbeeld een bandshirt draagt, mogen ze zich wel eens even heel hard achter de oren krabben over ze niet aan het discrimineren zijn. Bovendien heb ik geen zin om me iedere donderdag uit mijn eigen comfort zone te smijten, omdat ik voor die training sollicitatiewaardige kleding aan moet en ik voel me niet fijn in über nette kleding. Daar komt bij dat als de mussen haast dood van het dak vallen van de hitte, ik gewoon mijn shorts wil kunnen dragen. Sollicitatiewaardig, of niet. Jullie kunnen mijn kont kussen. DOEI!

    Goed zo (: ik ben het helemaal met je eens.

    // wil iemand ruilen met mij? In groningen is de wind koud en ik wil graag nog een warm dagje voordat het vanaf morgen minstens een week lang slecht weer wordt.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 9:59 ]