• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    Wat essentieel, hoezo essentieel? Wat nu als ik mijn familie en vrienden daarmee niet wil lastig vallen?
    Ik moet toch gewoon genoeg sales schrijven? Ach, ik heb hier eigenlijk helemaal geen zin meer in, maar ik probeer het gewoon nog even...


    Deep inside, I've never felt alive



    Ik bedoel, waar de fuck slaat dit op. Het gaat om een SUPERMARKT-baantje. Niet om een baan in een vijf-sterren hotel. Doe even fucking normaal zeg.


    26 - 02 - '16

    Snack schreef:



    Ik bedoel, waar de fuck slaat dit op. Het gaat om een SUPERMARKT-baantje. Niet om een baan in een vijf-sterren hotel. Doe even fucking normaal zeg.

    En van B is natuurlijk expres een slechte foto gekozen. A staat netjes en van veraf en B is close up en heel anders. Is er nou ook nog een goed en fout antwoordt? Ehh, discriminatie much?
    Ik zou voor B gaan, als ik moest kiezen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 10:02 ]

    Chizuru schreef:
    (...)
    En van B is natuurlijk expres een slechte foto gekozen. A staat netjes en van veraf en B is close up en heel anders. Is er nou ook nog een goed en fout antwoordt? Ehh, discriminatie much?
    Ik zou voor B gaan, als ik moest kiezen.


    Echt hè? Daar komt bij dat je meer aan iemand hebt die onder de piercings en tatoeages zet en het werk goed doet, dan iemand die er keurig uitziet en de kantjes er maar een beetje afloopt. In mijn ogen ben je gewoon een fucking idioot als je iemand weigert op basis van uiterlijk.


    26 - 02 - '16

    Herinner me even aan het feit dat het warm is, ik vanavond ga sporten en IK VEEL MOET DRINKEN


    Slightly drunk.

    Snack schreef:
    (...)

    Echt hè? Daar komt bij dat je meer aan iemand hebt die onder de piercings en tatoeages zet en het werk goed doet, dan iemand die er keurig uitziet en de kantjes er maar een beetje afloopt. In mijn ogen ben je gewoon een fucking idioot als je iemand weigert op basis van uiterlijk.

    Ja, zeker. Over het algemeen werken de 'rare' mensen harder dan de 'nette' tutjes die van een korreltje zand al gillen dat ze weer moeten douchen. Vaak zijn mensen met piercings en tatoos ook veel aardiger dan anderen.

    Chizuru schreef:
    (...)
    Ja, zeker. Over het algemeen werken de 'rare' mensen harder dan de 'nette' tutjes die van een korreltje zand al gillen dat ze weer moeten douchen. Vaak zijn mensen met piercings en tatoos ook veel aardiger dan anderen.


    Indeed. Die zijn vaak ook meer 'recht door zee'. Daar heb je tenminste wat aan


    26 - 02 - '16

    Jerker schreef:
    Herinner me even aan het feit dat het warm is, ik vanavond ga sporten en IK VEEL MOET DRINKEN

    Vanavond sporten? Succes daarmee.

    Vergeet je niet ook alvast je wekker te zetten voor het songfestival vanavond? ^^ ik hoop echt dat het weer zo gezellig wordt als dinsdag.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 10:10 ]

    Chizuru schreef:
    (...)
    Vanavond sporten? Succes daarmee.

    Vergeet je niet ook alvast je wekker te zetten voor het songfestival vanavond? ^^ ik hoop echt dat het weer zo gezellig wordt als dinsdag.

    Jep, dank je en jaaaaaaa I know! Ik weet alleen niet of ik het ga volhouden om weer zo lang wakker te blijven, want ik heb al vanaf zondagavond rotnachten gehad.


    Slightly drunk.

    Snack schreef:
    (...)

    Indeed. Die zijn vaak ook meer 'recht door zee'. Daar heb je tenminste wat aan

    Inderdaad, maar dat 'schrikt anderen af'. Ja, dat schrikt de closed minded mensen af en dat is goed.

    Jerker schreef:
    (...)
    Jep, dank je en jaaaaaaa I know! Ik weet alleen niet of ik het ga volhouden om weer zo lang wakker te blijven, want ik heb al vanaf zondagavond rotnachten gehad.

    Hopelijk wel (: en anders geef ik je de uitslag wel door ^^

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 10:15 ]

    Zojuist tickets gekocht en WIJ GAAN NAAR TWENTY ONE PILOTS WHOOHOOO (dance)

    Chizuru schreef:
    (...)
    Inderdaad, maar dat 'schrikt anderen af'. Ja, dat schrikt de closed minded mensen af en dat is goed.


    Inderdaad, maar ja. Mijn opleidingsinstituut lijkt alleen barstensvol te zitten met al die close minded retards T-T

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 10:17 ]


    26 - 02 - '16

    Chizuru schreef:
    (...)
    Vanavond sporten? Succes daarmee.

    Vergeet je niet ook alvast je wekker te zetten voor het songfestival vanavond? ^^ ik hoop echt dat het weer zo gezellig wordt als dinsdag.


    We zorgen gewoon dat het weer zo gezellig wordt :Y) Ik weet alleen niet of ik de hele avond blijf kijken, want ik kan wel wat slaap gebruiken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Snack schreef:
    (...)

    Inderdaad, maar ja. Mijn opleidingsinstituut lijkt alleen barstensvol te zitten met al die close minded retards T-T

    Wauw, succes daar dan. Ik zou het er niet lang volhouden denk ik.

    @Starkbucks
    Ja, dat komt vast wel goed. (:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 10:19 ]

    Chizuru schreef:
    (...)
    Wauw, succes daar dan. Ik zou het er niet lang volhouden denk ik.


    Ik vraag mezelf het ook af, maar ja sigaretten en energiedrink verlichten de pijn al wat. Daar komt bij dat ze van mij mogen lullen wat ze willen, maar ik ga toch niet anders denken. Ik krijg trouwens ook nog over de 400 euro van ze terug, tenminste, dat moet ik terug krijgen. Daar hebben ze ook niet echt haast mee, zo lijkt het :W


    26 - 02 - '16