• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    Jafar schreef:
    (...)




    Ik wil eigenlijk gewoon deze mok:


    HOLY DAYUM NU WIL IK DIE OOK CRYING

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 12:28 ]

    Ik ben kapot.


    26 - 02 - '16

    Wat moet ik hier nu weer mee? Ik snap echt NIETS hiervan. Eerst is het gewenst, dan is het essentieel en nu is het verplicht. Ugh, ik haat opstartende ondernemingen... Ik ga wel gewoon solliciteren bij goede ondernemingen, dan weet ik 300% zeker dat ik goed terecht kom.


    Deep inside, I've never felt alive

    Feels, zullen we even ophouden? Ik heb morgen een examen maar het enige wat ik doe is een zielige fanfiction schrijven.

    O mijn god, de man die vrouwen in de abortuskliniek dood schoot, kan niet worden veroordeeld omdat hij te ziek in zijn hoofd is. Opsluiten en nooit meer loslatn dat soort mensen. Hij noemt zichzelf "baby warrior" en schiet lekker de moeders dood..

    https://www.buzzfeed.com/claudiakoerner/accused-planned-parenthood-shooter-found-incompetant-to-stan?utm_term=.vkWaZbKAq7#.buA9BbP2R6

    Crossbow schreef:
    (...)
    HOLY DAYUM NU WIL IK DIE OOK CRYING


    I know right.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn laatst geschreven zin;

    Het was maar een kort gesprek geweest, maar Sigurd was uitgeput, en hij was er zeker van dat de komende maand een maand ging worden waarin hij nog meer ging zwoegen, keihard – en hij wist dat er moeilijke momenten gingen komen, momenten waarop hij het bijltje erbij neer zou willen gooien, maar ook momenten waarop hij dingen ging bereiken die hij de afgelopen anderhalf jaar niet had bereikt, en langzaam voelde hij een goede hoop ontstaan die langzaam omhoog kroop in zijn aderen tot het zijn hoofd bereikte en Sigurd niet anders kon denken dat hij dit ging doen.

    Ik houd van lange zinnen.
    (cat)


    Slightly drunk.

    Shhhhh Anna. Spreken is zilver, zwijgen is goud.


    Happy Birthday my Potter!

    Wat nou als ik later niet met de kleurencirkel ga werken, omdat ik geen make-up ga doen in mijn salon. Vreemde opdrachten weer.

    Oké, ik geef op. Deze opdracht is me veel te lastig. Ik heb geen idee hoe je iemand een andere gezichtsvorm geeft met make up, of hoe je ogen verder uit elkaar laat lijken.

    Yep, officieel klaar met je. (:


    Caution first, always.

    Dit is zoooo nutteloos (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kirk Lazarus zal altijd mijn favoriete filmpersonage zijn. Altijd. Holy shit.


    Caution first, always.

    Quality time with hot teacher. I approve. Ook al waren het maar een paar seconden alleen in het lokaal. Als ik van school af ga, ga ik hem echt laten weten dat ik door hem met meer plezier naar school ging. En misschien ook mijn crush op hem opbiechten.

    // Mijn ontstoken been is helemaal opgezet en voelt hard en dik aan. Gelukkig naar de dokter morgen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 15:53 ]

    Ik heb net de perfecte nostalgie foto kans laten gaan omdatcik niet durfde.