• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    Flazeda schreef:
    Bestaan er lekkere suikervrije energy drankjes? Ik wil vandaag iets met smaak binnen krijgen en geen thee.


    Jaa. Suikervrije red bull geloof ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh kom op, nog meer röntgen foto's?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gosh, ik ben zo vreselijk gemeen voor haar. Hoe kan ik dit nu schrijven, terwijl ik al weet wat voor vreselijks ik haar aan ga doen?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Gosh, ik ben zo vreselijk gemeen voor haar. Hoe kan ik dit nu schrijven, terwijl ik al weet wat voor vreselijks ik haar aan ga doen?

    SamE EXACTLY I FEEL YOU

    Jonty schreef:
    (...)

    Jaa. Suikervrije red bull geloof ik.


    Maar die is niet lekker :c Ik vind alle 'gewone' energydrankjes niet lekker suikervrij.


    Your make-up is terrible

    Crossbow schreef:
    (...)
    SamE EXACTLY I FEEL YOU


    Hahaha, we zijn echt vreselijke personen. Ik schrijf atm echt een emotioneel stuk over afscheid en het verlies van haar vader (wat al voor het verhaal is gebeurd), waar ze nooit echt overheen is gekomen. En ik weet al dat ik nog meer mensen dood ga laten gaan waar ze om geeft en dat ze nog veel meer gruwelijkheden mee gaat maken.


    Happy Birthday my Potter!

    Chizuru schreef:
    (...)
    Idee voor volgend jaar (: de zaterdag op zondag lijkt me dan het handigst. En het hoeft geen mega groep te zijn. Mensen die niet meer naar huis kunnen zo laat moeten dan maar blijven slapen en de rest kan zo laat gewoon naar huis, als ze niet uren met de trein hoeven. En anders: tent in de achtertuin :Y)


    Yess!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Emma Watson in de Panama Papers. Dat is jammer voor haar. Er zijn vast meer bekenden die er in staan.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 11:52 ]

    Ik heb een beetje dorst, maar ik wil eigenlijk zo min mogelijk drinken, omdat ik tijdens mijn examen niet naar de wc wil :C


    Stenenlikker

    Kendoka schreef:
    Ik heb een beetje dorst, maar ik wil eigenlijk zo min mogelijk drinken, omdat ik tijdens mijn examen niet naar de wc wil :C

    I feel you


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yes.. Weer meer medicijnen. Ik wil mezelf nu al afmaken, want het worden er steeds meer en meer...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga dood van de jeuk. Oh my god. Gelukkig ga ik morgen naar de dokter en krijg ik wss de zalf weer.

    Jafar schreef:
    (...)

    Hahaha, we zijn echt vreselijke personen. Ik schrijf atm echt een emotioneel stuk over afscheid en het verlies van haar vader (wat al voor het verhaal is gebeurd), waar ze nooit echt overheen is gekomen. En ik weet al dat ik nog meer mensen dood ga laten gaan waar ze om geeft en dat ze nog veel meer gruwelijkheden mee gaat maken.

    Hahhaha echt he, toen ik mijn script schreef voelde ik mijzelf een moordenaar even serieus. Nu ik jou zo zie vertellen denk ik jij ook wel haahahah I lollll'd

    En ik moet ook nog boodschappen doen.. weetje? Ik ga me weer omkleden naar mijn pyjama, op bank liggen en uitzieken, mijn zus gaat maar boodschappen doen sinds zij vanavond wilt eten, en ik niet, en als ik nu weer in die hitte op de fiets stap ga ik zo weer over mijn nek, of misschien zelfs van mijn stokkie.
    //
    En dan ook nog dat gezeur over die school opdracht; LAAT ME UITZIEKEN, VERDOMME.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 12:15 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Crossbow schreef:
    (...)
    Hahhaha echt he, toen ik mijn script schreef voelde ik mijzelf een moordenaar even serieus. Nu ik jou zo zie vertellen denk ik jij ook wel haahahah I lollll'd





    Ik wil eigenlijk gewoon deze mok:


    Happy Birthday my Potter!