• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 17:23 ]


    What would Emma do?

    Ik word wakker en ik voel me meteen dood misselijk.. Ik dacht dat die medicijnen moesten helpen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw. Mijn ex-vriendengroep is zo leuk, zo charmant, zo gezellig -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik vanaf vandaag mijn koffer gaan inpakken?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Okee, hondennaam verzinnen voor deze pup, een teef. Namen bedenken is lastiger dan gedacht. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Okee, hondennaam verzinnen voor deze pup, een teef. Namen bedenken is lastiger dan gedacht. :')


    Mieke of Mega Mindy. Past bij Toby


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Mieke of Mega Mindy. Past bij Toby


    HAHAHA JA echt eh. :'D
    Maar tis een vriendinnetje voor Chevy though ghehe. Hoewel ik wel heb gedacht aan de namen die je opnoemt x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    HAHAHA JA echt eh. :'D
    Maar tis een vriendinnetje voor Chevy though ghehe. Hoewel ik wel heb gedacht aan de namen die je opnoemt x)


    Maakt niet uit, gewoon doen :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja tuurlijk. Ga gewoon maar door. Ik blijf wel doen alsof ik oké ben, alsof het mij niets kan schelen, want ja, ik kan je het niet kwalijk nemen he? Dan moet ik maar niet zo makkelijk te vergeten zijn -_- Ik haat mensen en ik haat leven. Maar ik ga wel gewoon weer door. Maar echt. Fuck you.


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, gewoon doen :')


    Maar mijn ouders vinden het niks. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet mijn bed uit want ik heb bondstraining maar ik heb echt zo geen zin.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Okay jap I'm so so so so so so done.


    Happy Birthday my Potter!

    Vandaag is echt een typische lamme dag... dat wordt de hele dag AC2 spelen en Q-en. :Y)

    Ik heb totaal geen zin om de verjaardag van mijn zusje te vieren. Wat valt er te vieren nu ze zwanger is? Helemaal niets.

    Hopen dat vandaag een wat productievere dag wordt dan gister. Prob not, omdat ik naar een verjaardag moet.


    Stenenlikker

    Ik kan niet wachten tot 19 juni o mijn god


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.