• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 17:23 ]


    What would Emma do?

    oh mijn god wtf waarom komt mijn oom altijd onaangekondigd naar dit huis zoek een hobby


    i put the fun in funeral

    Ik zou met school bezig moeten gaan, maar ugh. Niks kan mij momenteel ook maar een beetje schelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil godverdomme met die kutschool klaar zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    oke nu ga ik echt aan het werk
    I AM NOT THROWING AWAY MY SHOT!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    En toen kwam ik erachter dat de vriend van de vrouw van mijn gastgezin Moriarty heet. Hoe ga ik dit ooit serieus nemen? Sowieso wordt het dus geen Sherlock kijken in die tijd maar gosh... Ik mag echt geen Sherlock grappen maken. Dat heeft hij vast al te vaak gehoord. :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben zo'n walgelijke mislukking. Ik verspil alleen maar dingen, ik ben het niet eens waard.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 13:39 ]

    Zou iemand me een vriendelijke schop onder mijn hol willen geven, of even twee seconden halfslachtig met pompoms willen zwaaien, want ik heb gehoord dat mijn docent toch nooit hoge cijfers geeft voor het werkstuk dat ik nu aan het maken ben en het is zo ontzettend demotiverend dat ik mezelf niet meer aan het werk kan zetten. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Zou iemand me een vriendelijke schop onder mijn hol willen geven, of even twee seconden halfslachtig met pompoms willen zwaaien, want ik heb gehoord dat mijn docent toch nooit hoge cijfers geeft voor het werkstuk dat ik nu aan het maken ben en het is zo ontzettend demotiverend dat ik mezelf niet meer aan het werk kan zetten. :/


    Kom op Jip! *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wiarda schreef:
    Zou iemand me een vriendelijke schop onder mijn hol willen geven, of even twee seconden halfslachtig met pompoms willen zwaaien, want ik heb gehoord dat mijn docent toch nooit hoge cijfers geeft voor het werkstuk dat ik nu aan het maken ben en het is zo ontzettend demotiverend dat ik mezelf niet meer aan het werk kan zetten. :/


    Kom op Jip, je kunt het wel! Je gaat gewoon zitten, pakt al je spullen en je gaat dit gewoon even doen, want dit kan je! *O* Dit wordt het beste werkstuk dat ze ooooit heeft gehad, dus je gaat hier een dikke acht voor halen! *O* Go you!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ugh, ja, ik ben er van bewust van hoe verschrikkelijk mijn huid eruit ziet, maar het is niet alsof ik niet lelijk ben met een perfecte huid, dus ik heb er genoeg van.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    How do I code? Alles is zo'n mess, lol. Ik kan niet meer organiseren of dingen maken. Zelfs mijn tabbladen zijn een enorme mess.


    Your make-up is terrible

    Fuck everything.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet niet wat ik wil met mijn leven en ik begin er langzamerhand best wel doodsbang van te worden nu en dan.

    + Veel belangrijkere vraag, uiteraard: kun je iets nog een stripper AU noemen als er nooit wordt gestript en de twee hoofdpersonen in plaats daarvan een baby adopteren? (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En we lopen weer gelijk met de maanden. Top. Geweldig. Ik word hier zo moe van. Mag ik please aangereden worden of zo?


    Happy Birthday my Potter!

    Trees schreef:
    Ik ben zo'n walgelijke mislukking. Ik verspil alleen maar dingen, ik ben het niet eens waard.


    Nee, nee en nee.
    Als ik soms zie hoe jij anderen een pep talk geeft in LJH en in andere topics ben jij het echt wel waard.
    Don't let anyone tell you different.
    Je bent het echt wel waard!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt