• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 17:23 ]


    What would Emma do?

    BoIton schreef:
    (...)


    Nee, nee en nee.
    Als ik soms zie hoe jij anderen een pep talk geeft in LJH en in andere topics ben jij het echt wel waard.
    Don't let anyone tell you different.
    Je bent het echt wel waard!


    Skins :9~


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik krijg complimentjes op ebay dat ik een sneller betaler ben. Jippie


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sporadisch herinner ik me dingen van vroeger op de meest random momenten. Zoals dat mijn eerste crush op Zorro was. Bedankt hersenen.


    What would Emma do?

    Trees --> Villainess

    Ik ben te lui om een topic aan te maken, maar ik wilde het toch even melden wat ik ben gek op deze naam :3 De villain's zijn altijd zo veel interessanter, ik wil graag meer over hén weten dan over de held. Now it's the turn of the villainess to take her place.

    GO MAX *O* ECHT WAUWW! Trots op deze Nederlander^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wtf am I doing?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    "Ik ben bob vandaag". Yeah, rite. Je mag ook gewoon zeggen dat je niet drinkt omdat je zwanger bent. Ook al rook je wel. Dus wat maakt drinken nog uit?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 16:16 ]

    JamesPotter schreef:
    GO MAX *O* ECHT WAUWW! Trots op deze Nederlander^^


    //
    Elk geluid doet pijn aan mijn oren... Gewoon alles.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    IK WORD GEK VAN DEZE GIF IEMAND HELP ME OF IK GA IEMAND SLAAN

    Ik gil echt te snel, opgelost hehe

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 16:34 ]

    Ik kan hier zo boos over worden. Echt, doe normaal en doe die slechte dingen niet tijdens de zwangerschap. Lekker je kind verpesten, is maar wat je leuk vindt.

    Doe eens een keertje normaal.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Visite? Maar mam, school. Druk. Toob doet eindexamen. We hebben geen tijd om beleefd beneden gasten te entertainen die we niet in ons huis willen hebben. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Broeken van jeans centre zijn echt zwaar ruk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké, maar like, het oude Star Trek fandom verdient meer liefde. Kirk/Spock meta uit 1997 geschreven door een vrouw die het geheel doodleuk ondertekent met haar volledige naam en "Dean, TSU Law School", dat is behoorlijk hardcore fandom'ing. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blyton schreef:
    (...)

    Skins :9~

    Yess :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt