• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 17:23 ]


    What would Emma do?

    Steek die overwinning toch lekker in je reet.


    26 - 02 - '16

    Ik vraag me af waar je zo'n Q ESF topic neer zou moeten zetten..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    Ik vraag me af waar je zo'n Q ESF topic neer zou moeten zetten..

    Huehue, bij muziek denk ik?

    // Zo geen zin in vandaag. Hele dag met mijn zusje in de zelfde ruimte zitten...

    YES. Franse samenvatting af. Hij staat waarschijnlijk vol met domme, Nederlandse foutjes, maar zo weet hij tenminste zeker dat ik hem niet van het internet geplukt heb. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Chizuru schreef:
    (...)
    Huehue, bij muziek denk ik?

    // Zo geen zin in vandaag. Hele dag met mijn zusje in de zelfde ruimte zitten...


    Daar staat wel het ESF topic idd.. Nja, anders verplaatsen de mods hem maar x) Maak hem vanavond ofzo wel aan. Wil nu eerst even schrijven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom... valt mijn xbox controller uit zodra ik in het water spring met AC? Wtf. :')
    Naja hij valt wel vaker uit maar dit valt gewoon meteen op. Weird.

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Daar staat wel het ESF topic idd.. Nja, anders verplaatsen de mods hem maar x) Maak hem vanavond ofzo wel aan. Wil nu eerst even schrijven.

    Succes ^^ kon ik maar schrijven vandaag (':

    Vandaag inschrijven voor cursusje Zweeds dan maar? :'D


    Slightly drunk.

    Als iedereen pas na 4 uur komt is het vast niet erg dat ik tot die tijd op mijn kamer blijf.

    // "kijk naar kim, die is 22 en nog steeds niet volwassen"
    Pardon? Ìk ben niet de tiener die zwanger is! Dat ben jij.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 12:10 ]

    ik zou moeten leren voor mijn examens maar in plaats daarvan lees ik Les Mis/Dora the Explorer crossover fics
    ik denk dat ik goede keuzes heb gemaakt in mijn leven


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb 33 woorden geschreven en zit nu op 9gag. Slow clap voor mezelf.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    Ik heb 33 woorden geschreven en zit nu op 9gag. Slow clap voor mezelf.

    Hoe vaak ik dit wel niet heb (:

    // Het weer past perfect bij mijn stemming. Grijs, regen, harde wind..

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 12:13 ]

    Maar dit boek is geschreven in 2001 en ik weet wel iets over literaire stromingen maar ik weet niets over stromingen in 2001 en sowieso, het slaat toch nergens op dat de hulppunten onder het kopje 'eigen mening' ALLEEN MAAR TE MAKEN HEBBEN MET STROMINGEN en niet met je werkelijke eigen mening want het boeit me geen fuck tot welke stroming dit boek uit 2001 behoort, ik wil gewoon eventjes vertellen wat ik er zelf van vond, dank u very muts.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    This quicksand it pulls me under
    It pulls me underneath her
    And I'm learning how to live with my unintended consequences
    While you're busy jumping fences
    Afraid to stay in one spot for too long


    // Toch blijft het een raar gevoel als mijn vader lief tegen me doet.. Het maakt me heel ongemakkelijk want ik weet diep binnen dat het binnenkort toch weer fout gaat..

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 12:24 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hier zit ik, handige dingen te pinnen voor als ik kinderen heb, terwijl die de komende paar jaren nog niet zullen komen. Such a shame.