• Hee, in dit topic kunnen jullie gezellig babbelen over vanalles. Dit is niet enkel voor deelnemers, maar ook mensen die te weinig tijd hadden om mee te doen. Dus, voor iedereen. (: SOCIALIZE Y'ALL!




    Waarom deze gif? Hahahahahaha, waarom niet? Kijk nou hoe grappig hij is! :'D

    >link naar het wedstrijd topic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Huh, series? Films?



    Series: 666 park avenue, american horror story, arrow, baantjer, catfish, da vinci's demons, death note, falling skies, flodder, game of thrones, ghost whisperer, gooische vrouwen, grimm, lie to me, misfits, neverland, nieuwe buren, once upon a time, once upon a time in wonderland, orange is the new black, pretty little liars, pride and prejudice, prison break, revolution, rome, sabrina: the teenage witch, salem, sherlock, sparatacus, teen wolf, the 100, the 10th kingdom, the flash, the lying game, the originals, the secret circle, the strain, the vampire diaries, the walking dead, under the dome, verliefd op ibiza, vikings, witches of east end.

    Qua films hou ik veel van fantasy. Harry Potter, LOTR, The Hobbit, the Avangers, en films van disney zitten ook nog steeds in m'n hartje <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben hier weer veel te laat, maar HALLO!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Jouska schreef:
    Discord... Volgens mij heb ik daar in het verleden problemen mee gehad, woeps. Kan Telegram anders niet? (https://web.telegram.org)
    Waarvoor is een teamcaptain precies nodig?


    Wat voor problemen?
    Ik vind Telegram ook een goed idee, heeft een webversie. Maar je moet wel je nummer invoeren. Mensen daar problemen mee?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wat de communicatie voor groep 2 betreft, ik heb het liefst FB. Maar heel veel mensen niet zag ik, haha, dus dat is niet handig.
    Ik wil alleen het liefst niet iets met een app op je telefoon en ook geen inactieve story. Dus misschien inderdaad iets als Chatzy (al gaan mensen daar vergeten te kijken) of gewoon een topic in het off-topic? Of mag het andere team niet zien wat er besproken wordt?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 11:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    gewoon een topic in het off-topic?

    Schijnt niet te mogen, anders was dat voor ons ook wel een optie geweest. ^^


    Slightly drunk.

    Anatomy schreef:
    (...)

    Wat voor problemen?
    Ik vind Telegram ook een goed idee, heeft een webversie. Maar je moet wel je nummer invoeren. Mensen daar problemen mee?


    Waarvoor is dat weer goed? Je nummer invoeren.


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    (...)

    Waarvoor is dat weer goed? Je nummer invoeren.


    Het wordt gekoppeld aan je telefoonnummer, vandaar.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    (...)

    Het wordt gekoppeld aan je telefoonnummer, vandaar.


    Liever niet dan, sorry. Ik ben volgens mij de enige moeilijke in ons team.


    16 - 09 - '17

    Why geen skype? Gwoon accnaam en verder lijkt me het prive


    Aan niets denken is ook denken.

    Anatomy schreef:
    (...)

    Wat voor problemen?
    Ik vind Telegram ook een goed idee, heeft een webversie. Maar je moet wel je nummer invoeren. Mensen daar problemen mee?

    Dat de link niet meer werkte of dat ik die kwijtraakte, en vervolgens vond ik het systeem ook niet heel prettig.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Scandicy schreef:
    (...)
    Schijnt niet te mogen, anders was dat voor ons ook wel een optie geweest. ^^

    Want dat wil Manon niet? Of heb ik wat gemist? :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Want dat wil Manon niet? Of heb ik wat gemist? :'P

    Ik heb dat eerder in dit topic al geopperd, maar ik geloof dat het Megan was die zei dat dat niet mocht. :'P Waarom dat niet mag, geen idee.
    Staat ergens op een van de vorige pagina's, hahaha, lekker specifiek ben ik weer. Zou je even terug moeten zoeken.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 22:09 ]


    Slightly drunk.

    Scandicy schreef:
    (...)
    Ik heb dat eerder in dit topic al geopperd, maar ik geloof dat het Megan was die zei dat dat niet mocht. :'P Waarom dat niet mag, geen idee.
    Staat ergens op een van de vorige pagina's, hahaha, lekker specifiek ben ik weer. Zou je even terug moeten zoeken.


    Dat staat in de huisregels. (:

    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan; 
    - Eén smiley-topics
    - Eén woord-topics
    - Een stelling-topic dat er uit ziet als een stelling van de week-topic. Een topic mag wel een stelling bevatten, mits deze geen [stelling] in de titel heeft en niet in het subforum "stellingen" wordt gepost. In de overige subfora mag hij wel gepost worden.
    - Een topic dat over een onderwerp gaat waar al een algemeen topic over is, zoals; ‘[Algemeen] Valentijnsdag’
    - Dubbele topics. Hiermee worden topics bedoeld die dezelfde inhoud, letterlijk en globaal, hebben als een eerder gemaakt topic.
    - "Plaats een reactie op mijn foto’s" topics
    - Rollenbekendmakings topics, zie overige forum regels
    - Promotie topics als er al eerder een topic voor deze story gemaakt is (bijvoorbeeld een rollen topic), zie overige forum regels
    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!
    - Topics die gaan over een al eerder geopend topic maar dan met de mening van een bepaalde user. Ieder post zijn/haar mening maar in het betreffende topic zelf.
    -"Ik ben het niet eens met een waarschuwing" topics. Stuur de moderator via pb een bericht.
    -"Waarom is die persoon geband?" topics. Stuur de moderators via een pb een bericht.


    -

    ^Dat dus.


    Slightly drunk.

    Vikings schreef:
    (...)
    Want dat wil Manon niet? Of heb ik wat gemist? :'P


    Door de huisregels, dacht ik.

    Je kan wel een topic aanmaken, maar dan kan/mag iedereen reageren. En bovendien kan het andere team dan spieken.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )