• Hee, in dit topic kunnen jullie gezellig babbelen over vanalles. Dit is niet enkel voor deelnemers, maar ook mensen die te weinig tijd hadden om mee te doen. Dus, voor iedereen. (: SOCIALIZE Y'ALL!




    Waarom deze gif? Hahahahahaha, waarom niet? Kijk nou hoe grappig hij is! :'D

    >link naar het wedstrijd topic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zijn de vragen van de dag ineens ook afgelopen...? (cat)


    Slightly drunk.

    Scandicy schreef:
    Zijn de vragen van de dag ineens ook afgelopen...? (cat)


    Ik doe ze nog wel. Alleen vergeet ik het af en toe. Gelijk vandaag. En jullie mogen ze ook stellen hoor!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yay (cat)

    Zal je zien dat we deze vraag al gehad hebben. Wat is jullie favoriete sport?


    Slightly drunk.

    Ik doe aan paardrijden ;D Freerunning vind ik ook tof om te doen, maar helaas moest ik daar na 2 maanden al mee kappen wegens gebrek aan tijd :c En zeilen is ook leuk om te doen ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rigel schreef:
    (...)

    Dat staat in de huisregels. (:

    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan; 
    - Eén smiley-topics
    - Eén woord-topics
    - Een stelling-topic dat er uit ziet als een stelling van de week-topic. Een topic mag wel een stelling bevatten, mits deze geen [stelling] in de titel heeft en niet in het subforum "stellingen" wordt gepost. In de overige subfora mag hij wel gepost worden.
    - Een topic dat over een onderwerp gaat waar al een algemeen topic over is, zoals; ‘[Algemeen] Valentijnsdag’
    - Dubbele topics. Hiermee worden topics bedoeld die dezelfde inhoud, letterlijk en globaal, hebben als een eerder gemaakt topic.
    - "Plaats een reactie op mijn foto’s" topics
    - Rollenbekendmakings topics, zie overige forum regels
    - Promotie topics als er al eerder een topic voor deze story gemaakt is (bijvoorbeeld een rollen topic), zie overige forum regels
    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!
    - Topics die gaan over een al eerder geopend topic maar dan met de mening van een bepaalde user. Ieder post zijn/haar mening maar in het betreffende topic zelf.
    -"Ik ben het niet eens met een waarschuwing" topics. Stuur de moderator via pb een bericht.
    -"Waarom is die persoon geband?" topics. Stuur de moderators via een pb een bericht.


    Aah. Nou anderen mogen altijd erop reageren als ze willen? Het is net zo iets als een praattopic bij een RPG toch? Alleen dan bij een wedstrijd.
    Maar ja, het is wel zo dat het andere team precies kan zien wat je doet. Dus wat gaat groep twee wel doen? Chatzy?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vraag van de dag: Als jullie dood zouden gaan aan iets wat jullie het leukste vinden, hoe zouden jullie dan sterven?

    Oké, ingewikkelde vraag misschien, maar bijvoorbeeld: ik zou dan doodgeknuffeld worden door een panda. En eerlijk gezegd, dat lijkt me nog niet eens de slechte manier om te gaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Holy wat een vraag. Overdosis chocolade dan x)


    Aan niets denken is ook denken.

    Verdrinking schijnt een relatief mooie dood te zijn. Ik kijk nu een programma over plane crashes, dat lijkt me dan weer bepaald niet prettig.

    Overdosis boeken dan maar, I guess. Ik word wild als ik een boekwinkel binnenstap.

    Vraag van vandaag dan maar? Je gaat op vakantie en moet je koffer inpakken. Wat is het allereerste dat je in je koffer stopt?


    Slightly drunk.

    Oh, probably kleren, omdat die het handigst zijn om het eerste in te pakken denk ik? Maar als ik naar kot ga (iedere week pak ik dus mijn koffer) gaan mijn boeken er als eerste in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb gelukkig een wasmachine op kot dus ik hoef me geen drukte te maken over de was. Het enige wat ik dan elke zondagavond mee moet nemen is schooltas met laptop en bijbehoren.

    Ik denk dat ik als eerste mijn pantoffels zou inpakken, omdat die heel handig in de onderste groeven van de koffer passen. En dan kleren er over heen uiteraard.


    Slightly drunk.

    Mijn Assassin's Creed vest wss :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    @Team1:

    Even een samenvatting wat betreft communicatie.
    — Geen FB/Whatsapp.
    — Liever ook geen telefoon apps.

    — Discord is een optie, maar Eva had hier wat problemen mee. Telegram is ook een optie nog, dacht ik?

    @ Douleur / Claudia, wil jij nog willen laten weten wat jouw voorkeuren zijn?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    @Team1:

    Even een samenvatting wat betreft communicatie.
    — Geen FB/Whatsapp.
    — Liever ook geen telefoon apps.

    — Discord is een optie, maar Eva had hier wat problemen mee. Telegram is ook een optie nog, dacht ik?

    @ Douleur / Claudia, wil jij nog willen laten weten wat jouw voorkeuren zijn?


    Sorry, ik had Telegram ook afgekeurd ivm het opgeven van je nummer.


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    (...)

    Sorry, ik had Telegram ook afgekeurd ivm het opgeven van je nummer.


    Oki!

    Dus Discord blijft over, maar Eva vond dat niet fijn. Mhm dan heb ik ook niet veel opties meer.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Skype? En anders, als iedereen whatsapp wel leuker/handiger vindt, dan vind ik het ook wel prima. Anders komen we misschien niet verder.


    16 - 09 - '17