• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 7:55 ]

    Jens Potter

    "Ik was toen net afgestudeerd. Maar ik kende die school wel..."

    MY

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 15:09 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "En Graham zat naast je en heeft je al zijn gevoelens verteld. Zonder dat hij dacht jij het kon horen, nietwaar?" zei Regina. Ik keek haar met grote ogen aan. 'Hoe weet jij dat nou?' antwoordde ik verbaast. 'Hij is zo lief,' zuchtte ik. 'Alleen hij denkt dat het zijn schuld is dat mij dit allemaal overkomt. Ik moet hem duidelijk maken dat dat niet zo is.' Plotseling schoot mij iets te binnen. 'Regina?' Ik keek haar ernstig aan. 'Toen jij buitenbewustzijn was, vertelde Jos mij iets. Ze zei dat jij haar hebt gecreëerd.' Ik was benieuwd wat Regina hierop te zeggen had.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 8:03 ]


    When you believe your dreams come true

    Lisa

    Ik was aan het wandelen door het bos, toen ik me opeens iets bedacht. Spike heeft een nieuwe mand nodig. "kom Spike dan mag je een nieuwe mand uitzoeken." Spike begon meteen te kwispelen. We liepen naar de dierenwinkel.

    Regina

    Ruby staarde me met grote ogen aan. Ze was verbaast.. 'Hoe weet jij dat nou?' Een zucht ontsnapte uit haar mond 'Hij is zo lief,' zei ze. 'Alleen hij denkt dat het zijn schuld is dat mij dit allemaal overkomt. Ik moet hem duidelijk maken dat dat niet zo is.' Nog voordat ik Ruby moed kon inspreken ging ze alweer verder met praten. Je zou niet zeggen dat ze net nog een coma lag. 'Regina?' Ze keek me serieus aan. 'Toen jij buitenbewustzijn was, vertelde Jos mij iets. Ze zei dat jij haar hebt gecreëerd.' Ik schrok van wat Ruby zei. Het klopte wat Jos had gezegd, maar dat mocht ik niet laten merken. "Wat? Dat is absurd. Jos wil ons tegen elkaar opsteken. Daarom reageerde Graham zo in het gemeentehuis. Ik legde aan arm om Ruby's schouder. "Je kan me geloven. Ik ben te vertrouwen."


    Graham

    Vanuit mijn zijspiegel keek ik nog één keer naar het ziekenhuis. Ik was het eruit gezet door Doctor Whale. Ik ramde met mijn vuist op mijn stuur waardoor mijn toeter afging. Ik deed het nog een keer en nog keer. Het voelde goed om het te doen. "Problemen Sheriff?" Ik keek links uit mijn raam en zag Archie naast me staan met Pongo naast hem. "Archie." groette ik hem. "Problemen met de auto?" Ik schudde mijn hoofd. "Wil je erover praten? Je bent altijd welkom." Ik gaf een klein knikje richting Archie als mijn dankbaarheid.
    Het had geen zin om zo in de openheid boos te worden. Daarom besloot ik terug te gaan naar het politiebureau en daar zou ik de boel eens flink verbouwen. Ik had moeite me te concentreren op de weg, maar gelukkig kwam ik heel huid aan bij het bureau. Ik trapte de deur open smeet mijn sleutel op de tafel en smeet een archiefkast omver. Ik schreeuwde al mijn emoties uit.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 15:10 ]


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Dan hebben elkaar waarschijnlijk daarvoor nog nooit gekend," zeg ik terwijl ik grijns "spreek jij nog wel goed Cypriot? Of Grieks?"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Ja, ik spreek best goed Cyprioot en Grieks. Ik sprak het beide, want mijn vrienden daar spraken Grieks, maar de rest moest ik in Cyprioot spreken. Kan jij het? Dan hebben we een code taal..." Jens trekt een sneaky gezicht en kijkt even op zijn mobiel.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Ik ben afkomstig van Cyprus dus ik spreek geen Cypriot of Grieks," zeg ik Sacarstisch terwijl ik lach.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Het kon dat je alles in het Engels sprak..."



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Dat lijkt me sterk als je woont in een familie waarin je moederskant geheel Cypriot is en de andere kant helemaal Grieks," zeg ik knipogend.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisa

    We kwamen aan bij de dierenwinkel. "hallo meneer, heeft u ook honden manden voor grote honden?" Vroeg ik terwijl ik naar Spike wees. "jazeker, ze liggen daar." Hij wees naar een paar honden manden. Ik liep er heen, ee waren er maar 2 een roze met hartjes en een blauwe met smileys. Het was niet moeilijk om te kiezen. "Mag ik die blauwe met smileys?"
    "jazeker, ik pak hem wel, dat is dan €20,- "
    Ik gaf hem het geld en liep naar buiten met Spike, ik had haar mand in mijn handen. "zo, nu heb je een nieuwe mand." Ik liep naar huis en klopte aan.

    Jens Potter

    "Ohw, dat wist ik niet. Nog plannen vandaag? Misschien naar Jos opzoek?" Jens knipoogt. "Momenteel ziet Jos eruit als Belle..." Jens laat een foto zien.



    "Dat meisje is Belle." Opeens zien Jens en Ellie iemand door het bos gelopen. Jens roept "Hé! Wat doe jij daar allemaal?"

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 17:47 ]

    Vittoria Gold
    'Kom op Vittoria je kan het wel!' schreeuwt mijn vader tegen mij, ik kijk hem aan tranen rollen over mijn wangen.
    'Nee vader, ik kan het niet! ik ben toch niet sterk genoeg!' ik kijk naar de grond toe maar wordt gelijk door hem ruw vastgegrepen.
    'Kijk recht uit! en probeer het nog een keer concenteer je om de hart van dat beest eruit te halen!'
    Ik keek mijn vader aan duwde hem weg en rende de bos uit, terug naar storybrooke.

    iemand zin om te antwoorden?

    Vittoria Gold

    'He wat doe jij daar allemaal?'
    Hoort ze iemand roepen ze kijkt die kant op maar doordat haar gezicht zo wazig is door haar tranen ziet ze niet wie het is en loopt ze snel door