• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 7:55 ]

    Rumplestiltskin
    Ik liep naar de politiebureau nadat Vittoria nergens te bekennen was daar aan de deur zag ik een jongen staan die ik toen ik dichterbij kwam herkende als Jens, ik bleef naast hem stil staan en keek hem aan.
    'Wat ben je aan het doen?' vroeg ik hem.

    Vittoria Gold
    Ik hoorde vaag wat ze tegen elkaar aan het zeggen waren, mooi ze waren afgeleid. ik richte mijn hand op de sleutelgat en concenteerde me er op, ik hoorde een klik en wist dat de cel nu open was en ik eruit kon, zachtjes maakte ik de celdeur open.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik besloot in het bos te blijven. Eenmaal veder lopen, zie ik een dier, een gevaarlijk dier. Ik ren weg, maar hij grijpt mijn enkel. Vervolgens gebruik zonder te weten mijn vuurkrachten. Eenmaal gestorven, kijk ik angstig om me heen. Wat voor monster wordt ik?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    'Wat ben je aan het doen?' Hoorde Jens opeens. De goede reflexen die Jens had kwamen nu goed van pas. Met zijn toverstaf in de hand draaide hij zich om. Het leek geen vijandig type op het eerste zicht. Jens verzon snel een uitvlucht. Niet te veel mensen moesten de waarheid weten. "Ik euhm... Oh ja! Ik ben de slotenmaker. De deur zit op slot ziet u. Probeert u maar." De man lette even niet op, en Jens luisterde naar mijn gsm. Het was de robotvrouw. Met zijn staf sprak hij een spreuk uit over een raam. En hij hoopte dat het werkte. Subtiel klopte hij er op, maar hij kreeg een schok.

    Rumplestitslkin
    'Ik weet dat je liegt, ik weet namelijk wie je bent Jens Potter,' zeg ik dreigend waarna ik met mijn magie de deur probeer open te maken en terwijl ik Jens in de gaten hou.

    Jens Potter

    "Avada Kadavra!" De dodelijkste spreuk. Maar... Ze werkt niet? Nog voordat de man iets kon ondernemen sprak Jens een 2de spreuk uit. "Partitis Totalis!" En weer werkte het niet. Wat was dit voor een man? Jens gaf zich uiteindelijk over aan de man. "Wie bent u?" Vroeg Jens met een verslagen stem.

    Rumplestiltskin
    Ik lachte toen hij probeerde om wat spreuken op me af te sturen en die alle geen effect op me hadden.
    'Ah dus jij kent me nog niet? dan kom je vast en zeker uit een andere wereld.' ik grinnikte.
    'Mijn naam is Rumplestiltskin, ook wel de dark one en een van de krachtigste en de slechtste tovenaar die ooit heeft bestaan.'
    Ik richte mijn hand op Jens waardoor hij een stuk omhoog kwam en gooide hem daarna tegen een muur aan.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 15:31 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik besluit in het bos te blijven. Ook al regent het, het maakt me niks uit. Ik moet het even verwerken dat ik een monster ben. Mijn Oogkleur wordt onnatuurlijk blauw en mijn kleding veranderde in de kleding dat van een godin kan zijn. Ook is mijn haar opeens langer en golvender. Nu besef ik me het, ik zie er nu uit als een waterfee, vanwege regen. Ik voel me nu daarom ook stukken machtiger.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    "En door mensen zo hard aan te pakken maken we deze onrust" riep hij boos terug. Was dit nou onze eerste echte ruzie? Waarbij geen van ons betoverd was of iets. "Oke, oke!" hij smeet een pennenbak van het bureau. Ik was benieuwd wat hij wilde zeggen. "Je begint steeds meer op Regina te lijken en niet de Regina die in het ziekenhuis ligt, maar de Regina die mijn hart uit mijn lichaam greep, the Evil Queen." mijn mond viel open van verbijstering. Wat zei hij nou net tegen mij? Secondenlang bleef ik zo staan. Van alles wat hij tegen mij had kunnen zeggen had ik dit niet verwacht. Hoe kon hij mij zo erg kwetsen? De tranen sprongen in mijn ogen. Met mijn platte hand sloeg ik hem in zijn gezicht. Ik draaide mij om, zonder iets te zeggen en stormde het politiebureau uit. De deuren klapten open, ik zag dat er mensen stonden maar besteedde er geen aandacht aan. Naar Regina kon ik niet gaan, dan zou zij ook gekwetst worden. Ik was verbijsterd, gekwetst en boos, steeds sneller rende ik. Mijn benen maakte plaats voor poten en een luide huil kwam uit mijn mond. Ik stoof het bos in, iedereen achterlatend.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Een grote klap kreeg ik in mijn gezicht. mijn hoofd draaide met de klap mee. Ik draaide mij hoofd terug om naar Ruby en ging met mijn hand over mijn wang. Ze rende het politiebureau uit en liet me achter. Opnieuw ging ik met mijn hand over mijn wang een kleine kreun kwam uit mijn mond. Wat gaf dat toch een brandend gevoel. In de spiegel die aan de muur hing kon ik zien dat mijn linkerwang rood was gekleurd. Vittoria liet ik maar even voor wat het was en nam plaats achter mijn bureau en dacht na over wat er allemaal was gebeurd.


    Do I look like Mother Teresa?

    Vittoria Gold
    Nadat ik de deur open had gedaan uit de cel was gestapt en de deur weer dicht had gedaan keek ik even rond het kamer waar cellen zat, ik had gezien dat de vrouw de politiebureau was uitgerend en dus alleen de sherrif er nog was, ik begon wat te haastig naar de deur te lopen waardoor ik met mijn voet tegen een kast aankwam.
    'Shit!' riep ik perongeluk iets te luid.

    Graham

    Terwijl ik mijn hoofd op mijn bureau bonkte hoorde ik opeens een zachte tik. Ik dacht dat het niks was, maar vlak daarachter hoorde ik overduidelijk Vittoria.
    'Shit!' Ik opende het kantoor en zag Vittoria buiten haar cel. "Oke," ik pakte mijn pistool erbij. "we kunnen het op de gewelddadige manier of gewoon vredig. De keuze is aan jou." ik maakte mijn pistool schietklaar. "De keuze is aan jou Vittoria..."


    Do I look like Mother Teresa?

    Vittoria Gold
    Ik hoorde een deur open gaan de sherrif had me blijkbaar gehoord. 'We kunnen het op de gewelddadige manier of gewoon vredig. De keuze is aan jou.' hijmaakte mijn pistool schietklaar. 'De keuze is aan jou Vittoria...''
    Ik liet een vuurbal uit mijn handen komen die ik nog vast hield, en keek de Sherrif aan.
    'Sherrif, als je mij neer schiet en mijn vader komt er achter dan heb je een groot problee, je hebt zo wie zo een probleem als mijn vader erachter komt dat je me hier vast houdt.' ik keek even naar de uitgang van de politiebureau.
    'Je weet niet wie hij is, hij is gevaarlijk.''
    Uit eindelijk liet ik toch de vuurbal verdwijnen en deed ik mijn hand omlaag zijn pistool in de gatend houdend.



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Ik loop in het bos, op een gegeven moment zie ik iemand liggen. Als ik dichterbij kom, zie ik dat het mijn zus Maria-Elena is, die er dood uitziet. Ik luister maar ik hoor geen kloppingen. Ik krijs het uit en de tranen vallen over mijn wangen. "Verlaat me niet," krijs ik "Wordt wakker, voor je zusje!". Ik hoor vervolgens een stem in mijn hoofd. "Je had maar moet luisteren,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Ik begon mijzelf te verliezen aan de wolf, ik wilde niet meer vechten om het tegen te houden. Ruby zakte steeds verder weg. Midden in het bos zag ik een meisje zitten."Verlaat me niet," krijst ze. "Wordt wakker, voor je zusje!" Ik zie dat er een lichaam naast haar ligt. Voorzichtig minder ik vaart, mijn nekharen gaan overeind staan. Grommend loop ik haar af, ik ontbloot mijn tanden.


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Vervolgens zie ik een wolf op me afkomen, die gromt en haar tanden laat zien. "Laat me met rust," zeg ik zachtjes "Ik wil niet dood,". Ik gil het uit in de hoop dat iemand me helpt "dood me niet,". Ik maak een vuurbal klaar ter bescherming.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina