• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 7:55 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Oké ," zeg ik glimlachend als Ginny wordt geholpen en later ook Maria-Elena waardoor ik alleen overblijf. Ik loop naar buiten en inmiddels zie ik er nu normaal uit met mijn leren top,broek en jas gecombineerd met mijn zwarte laarzen. Ik stap het ziekenhuis uit en loop richting het park.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham

    "hoezo hart?" vroeg Emma. 'Regina had het. Ik vertrouwde haar.' Ruby keek naar Emma, ik volgde haar blik. 'Emma, jij kan het hart in Graham plaatsen!' riep ze uit. Ze pakte mijn hart uit mijn handen en gaf het aan Emma. 'Nee, wacht,' ze griste mijn hart weer uit Emma's handen. Het was niet fijn om te zien hoe er met mijn hart werd omgegaan. "Euh.." stamelde ik. 'Het is en het blijft Regina, we moeten het eerst testen.' Ruby keek me aan en ik wist gelijk wat ze wilde gaan doen, "Ruby, nee alsjeblieft niet doen,"
    'Dit kan even pijn doen.' Ze pakte mijn hand vast en kneep ik mijn hart. Ik kneep mijn ogen al samen voor de hevige pijn, maar die leek niet te komen. 'Voel je niets?' vroeg Ruby. Ik schudde verbaast mijn hoofd. Terwijl Ruby harder kneep legde ik mijn hand op mijn borst. Ik voelde toch echt een hart kloppen. Opeens zag ik stof uit de hand van Ruby dwarrelen. Het was een super groot risico wat ze genomen had, maar het leek goed te zijn afgelopen. Ruby keek me geschrokken aan. 'Het was niet jouw hart,' fluisterde ze. Ruby liet mijn hand los 'Ik moet gaan, ik ga jouw hart halen Graham.' Ze gaf me snel een zoen en stormde vervolgens het politiebureau uit. Ik keek haar sprakeloos na.

    Regina

    Via de spiegels in mijn kluis had ik alles meegekregen. Wat had ik zo graag in zijn echte hart willen knijpen op het moment dat Ruby erin kneep. Dan had zij Graham vermoord en was haar Happy End afgelopen. Misschien een leuk ideetje voor de vloek. Ik zou Graham in kerkers stoppen waar Belle ook had gezeten en vervolgens een grafsteen plaatsen met Grahams naam. Wat gruwelijk goed idee was dat toch. Ik zag dat Ruby weer op huis aanging, dus deed ik hetzelfde.
    'REGINA,' schreeuwde Ruby. Met mijn keukenschort om liep ik de keuken uit. "Wat is er lieverd?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Wat is er lieverd?" Regina kwam de keuken uitgelopen met een schort om. Verbaast keek ik haar aan, ze was al die tijd gewoon hier? Snel herstelde ik mij. Ik liep regelrecht naar haar toe en gaf haar een klap in haar gezicht. De tranen sprongen in mijn ogen van woede en emotie. 'Ik dacht dat je echt kon veranderen.' schreeuwde ik. 'Ik dacht dat ik je kon vertrouwen.' Ik keek haar confronterend in de ogen aan. 'Ik dacht dat wij familie konden zijn, dat.. dat je van mij hield.' fluisterde ik toen ik door mij knieën zakte. Ik stelde mij nu zeer kwetsbaar op, maar het kon mij niet schelen. Het enige waar ik aan kon denken was het verraad dat Regina mij had aangedaan. Ze had vast alles gespeeld, alles wat de afgelopen weken zich had afgespeeld was één grote leugen. Om mij om haar vinger te winden. Het ergste was dat ik eindelijk een moeder figuur in mijn leven had gevonden, maar hieruit weer bleek dat ze mij allemaal verraden.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    Een verbaasde blik kon van Ruby's gezicht aflezen, maar ze veranderde al snel van blik. Ze liep naar mij toe en gaf me een klap in mijn gezicht. Er verschenen tranen in Ruby's ogen, terwijl ze schreeuwde. 'Ik dacht dat je echt kon veranderen. Ik dacht dat ik je kon vertrouwen. Ik dacht dat wij familie konden zijn, dat.. dat je van mij hield.' het laatste zei ze op een fluisterende toon. Ze viel zichzelf door de grond zakken. Ondanks de klap in mijn gezicht liep ik naar haar toe. Ik deed net alsof ik van niks wist. "Rustig Ruby. Je hebt de afgelopen gewoon wat meegemaakt. Je moet alles laten bezinken." ik wreef met mijn hand over haar rug. "Het spijt me dat ik niet kan zijn wie je wilt dat ik ben, maar..." een kleine grijns kwam op mijn gezicht. "misschien is dat alleen in dit leven beschikbaar."


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Rustig Ruby. Je hebt de afgelopen tijd gewoon wat meegemaakt. Je moet alles laten bezinken." ze liep naar mij toe en wreef over mijn rug. "Het spijt me dat ik niet kan zijn wie je wilt dat ik ben, maar..." er kwam een grijns op haar gezicht. "misschien is dat alleen in dit leven beschikbaar." Ik stortte mij in haar armen. Hoe kon ik er nou elke keer weer in trappen? Maar ik had het nodig en het voelde vertrouwd. 'Hoe bedoel je dat?' snikte ik. Waarom kon zij gewoon niet de liefhebbende moeder/ vriendin zijn die ik nodig had. Waarom kon ik niet gewoon met Graham samen zijn? Ik wilde niet tussen hun twee kiezen.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    Ruby verborg haar hoofd in mijn armen. Ik bleef haar rustig strelen. 'Hoe bedoel je dat?' Ik moest dit proberen subtiel te brengen. "Ik heb Grahams leven niet soepeltjes gemaakt. Daar heb ik inderdaad spijt van. Zeg me hoe je zou willen leven en ik kan kijken of ik gedeeltes daarvan kan waarmaken." Ruby zou eens moeten weten wat ik allemaal voor elkaar kon krijgen met deze vloek.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Ik besluit om naar het sportpark te gaan. Eenmaal aangekomen pak ik een pijl en boog die ik ergens onder een struik vond en ik begin met schieten.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    "Ik heb Grahams leven niet soepeltjes gemaakt. Daar heb ik inderdaad spijt van. Zeg me hoe je zou willen leven en ik kan kijken of ik gedeeltes daarvan kan waarmaken." beantwoorde ze mijn vraag. Ik keek haar argwanend maar ook nieuwsgierig aan. 'Wat ben jij van plan?' vroeg ik voorzichtig. 'Ik zou willen dat wij een gezin waren.' Ik keek haar serieus aan. 'Ik mag je heel graag Regina, ik zou willen dat jij mijn moeder bent.' Ik sloeg mijn ogen neer. 'Het zou fijn zijn als Graham en ik rustig een relatie kunnen hebben. En.. dat zijn familie weer leeft.' Ook al wist ik dat het laatste onmogelijk was. Was ik veeleisend? Ik wilde gewoon de mensen om mij heen hebben die belangrijk zijn voor mij.


    When you believe your dreams come true

    Ginny Weasley

    Ik werd verzorgt door dokter Wayne. "Alles zou terug in orde moeten zijn. Morgen kan u alweer naar huis."

    Regina

    Ruby keek me argwanend aan, maar door die argwanende blik zag ik ook nieuwsgierigheid, 'Wat ben jij van plan?' vroeg Ruby. 'Ik zou willen dat wij een gezin waren.' Ze keek me met een serieus gezicht aan. 'Ik mag je heel graag Regina, ik zou willen dat jij mijn moeder bent.' Ze wendde haar ogen van mij af. 'Het zou fijn zijn als Graham en ik rustig een relatie kunnen hebben. En.. dat zijn familie weer leeft.' Ik knikte naar Ruby. "Het meeste moet wel lukken, maar zijn familie..." ik friemelde wat aan mijn schort. "Als ik het goed heb is zijn familie de pack van Alpha?" vragend keek ik Ruby aan. "Deze pack heeft voor mij gewerkt met hulp van Graham na dat incidentje met zijn familie. Zijn twee broers en vader waren over. Nadat Graham zijn eigen hart heeft gestolen heeft hij ze weggestuurd naar..." peinzend keek ik omhoog. Hoe heette die verdomde rotplek nou ook alweer? "Arrensdleeuw?" schudde ik mijn hoofd wetend dat dat het niet was.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Nadat Ellie pijl en boog had geschoten, besloot ze om naar Granny's te lopen. Eenmaal aangekomen neem ik plaats op een stoel aan de bar. "Een latte macciato caramel alsjeblieft," zeg ik tegen een onbekende bediende.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    "Het meeste moet wel lukken, maar zijn familie..." Regina friemelde aan haar schort. Zo leek ze weer op de Regina die ik de afgelopen tijd heb leren kennen. "Als ik het goed heb is zijn familie de pack van Alpha?" Ik knikte enthousiast. "Deze pack heeft voor mij gewerkt met hulp van Graham na dat incidentje met zijn familie. Zijn twee broers en vader waren over. Nadat Graham zijn eigen hart heeft gestolen heeft hij ze weggestuurd naar..." ze keek peinzend omhoog. "Arrensdleeuw?" ze schudde haar hoofd. 'Arendelle' vroeg ik? Dat was het enige waar ik op kon komen. Dat was het land waar Elsa en Anna vandaan kwamen. Het betekende in ieder geval dat nog een deel van Graham's pack in leven was. 'Kun je ze hierheen halen?' vroeg ik voorzichtig. 'Wacht wat.. Heeft Graham zijn eigen hart gestolen?' Ik keek Regina verbaast aan.


    When you believe your dreams come true

    Regina zou moeten weten dat Ginny dode mensen tot leven kan wekken...

    Regina

    'Arendelle' hielp Ruby me. "Ja precies, die ja." Ik knikte enthousiast naar Ruby. 'Kun je ze hierheen halen?' vroeg Ruby, maar voordat ik antwoord gaf sprak Ruby weer. 'Wacht wat.. Heeft Graham zijn eigen hart gestolen?' Ruby keek mij verbaast aan. Ik nam weer plaats op de bank. "Ik zou ze hiernaartoe kunnen krijgen als," ik stopte even en keek Ruby aan. "De wolven en ik ons in The Enchanted Forest bevonden, maar dat is niet het geval." ik stelde Ruby teleur. "En wat Graham betreft. Op een dag had ik Charming gevangen genomen. Het zou een ultieme val zijn voor Snow. Ik was niet goed gefocust die dag en mijn waakzaamheid liet me in de steek. Graham had op mijn bed het kistje met zijn hart gevonden. Hij had een mogelijkheid om te vluchten, maar kwam Charming, die ook ontsnapt was, tegen op zijn pad. Graham offerde zich op voor Snow en Charming en bleef in het paleis." Het laatste had ik vrij kort verteld besefte ik. "Toen hij Charming liet vluchten kwamen er twee bewakers. Deze twee bewakers versloeg hij, maar het paleis was al gealarmeerd. In de tijd dat hij de twee bewakers versloeg was ik met meerdere bewakers achter hem verschenen." ik keek Ruby niet de ogen aan. Ik durfde het simpel weg even niet.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ja maar waar is het lijk, van dit dooie persoon?



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Do I look like Mother Teresa?