• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rigel schreef:
    (...)

    Ik heb Jaimie?


    Waarvoor?^^ Vrienden of bijles (of iets anders)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dalis schreef:
    (...)

    Okey :)

    Dit heb ik er van gemaakt:
    Emilie Aspyn Michel
    Nog een studente die hij bijles geeft, fysica deze keer. Op zich werkt het meisje goed mee, maar het feit dat ze altijd positief en blij is, stoort hem lichtelijk. Hij snapt ook niet hoe je jezelf zo voor iemand kan wegcijferen en onzelfzuchtig zijn zoals zij dat doet. Hierdoor durft hij soms een beetje uit de hoogte doen tegen haar om te zien welk effect het heeft.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:56 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)



    Hmm ik denk niet echt dat Evita echt bij een van je suggesties past maar ik heb ook geen idee of ze wel iets van elkaar kunnen zijn zeg maar.


    breath of life

    weetje hoe moeilijk het is om iemand zomaar te labellen met een reputatie?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Esperite schreef:
    (...)


    Hmm ik denk niet echt dat Evita echt bij een van je suggesties past maar ik heb ook geen idee of ze wel iets van elkaar kunnen zijn zeg maar.

    Het ambitieuze in haar zou hem opvallen, aangezien hij zelf ook best veel ambitie heeft. Al zou hij niet om kunnen met haar houding, dus ik denk dat ze best tegen elkaar kunnen opstreven in schoolwerk ofzo. Zou ik nog grappig vinden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)
    Dit heb ik er van gemaakt:
    Emilie Aspyn Michel
    Nog een studente die hij bijles geeft, fysica deze keer. Op zich werkt het meisje goed mee, maar het feit dat ze altijd positief en blij is, stoort hem lichtelijk. Hij snapt ook niet hoe je jezelf zo voor iemand kan wegcijferen en onzelfzuchtig zijn zoals zij dat doet. Hierdoor durft hij soms een beetje uit de hoogte doen tegen haar om te zien welk effect het heeft.


    Vind ik helemaal goed :)

    Dit zou zo hard Angus's playlist zijn :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    Dit zou zo hard Angus's playlist zijn :'D


    en die van Santiago


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    en die van Santiago

    Ik zit nu aan 'A Midsummer Night's Dream' van Felix Mendelssohn AKA The wedding march


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)
    Het ambitieuze in haar zou hem opvallen, aangezien hij zelf ook best veel ambitie heeft. Al zou hij niet om kunnen met haar houding, dus ik denk dat ze best tegen elkaar kunnen opstreven in schoolwerk ofzo. Zou ik nog grappig vinden.



    Mmm ik denk dat ze hem juist eerder echt vermijd omdat hij haar de kriebels geeft. Ze heeft denk ik een beetje haar bedenkingen over hem en wil liever niet bij hem in de buurt zijn (no offense) al vindt ze hem wel heel knap (ik ook)


    breath of life

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Waarvoor?^^ Vrienden of bijles (of iets anders)


    Haha, Jaimie zal echt nooit bijles geven. Of misschien dat ze verplicht wordt bijles te geven omdat ze meer dingen naast school moet doen voor Yale. Ze wil naar Yale haha. Dat vind ik opzich wel leuk. ^^

    Anders is vrienden ook goed, als hij haar niet een te grote bitch vindt dan haha. :')


    -

    Thrones schreef:
    (...)
    Ik zit nu aan 'A Midsummer Night's Dream' van Felix Mendelssohn AKA The wedding march


    Ghehehehe. Ik zat laatst aan het hele zwanenmeer

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:08 ]


    Bowties were never Cooler

    Esperite schreef:
    (...)


    Mmm ik denk dat ze hem juist eerder echt vermijd omdat hij haar de kriebels geeft. Ze heeft denk ik een beetje haar bedenkingen over hem en wil liever niet bij hem in de buurt zijn (no offense) al vindt ze hem wel heel knap (ik ook)

    *sings Radiohead* Cause I'm a creep. Hehe, ik vind het goed. Ik zal het neertypen zo.


    Evita Delgado
    Angus merkt dat het meisje hem mijdt. Hij geeft er niet veel om, maar kan het soms geweldig vinden om de blik op haar gezicht te zien als hun blikken eender waar eens kruisen.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:14 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rigel schreef:
    (...)

    Haha, Jaimie zal echt nooit bijles geven. Of misschien dat ze verplicht wordt bijles te geven omdat ze meer dingen naast school moet doen voor Yale. Ze wil naar Yale haha. Dat vind ik opzich wel leuk. ^^

    Anders is vrienden ook goed, als hij haar niet een te grote bitch vindt dan haha. :')


    Ik denk inderdaad dat hij haar niet echt mag:') wat vindt zij van Jack eigenlijk? En van Mitch?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Ghehehehe. Ik zat laatst aan het hele zwanenmeer

    Is dat niet van Tchaikovsky? Nu is het Tocata in D minor van Bach. En ondanks mijn haat voor Bach vindt ik dat stuk nog wel ok op orgel that is :'D The Planets van Holst zijn ook prachtig trouwens ^^

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:11 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque