• Aangezien de andere vol was...

    Hier een topic om lekker te kunnen zeiken over de examens. Nog anderhalve week te gaan Q'ers, zet hem op! _O_


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wij worden gebeld tussen 2 en 3, dacht ik. Ik hoop dat mijn mentor lief is en me meteen om 2 uur belt, gezien ik haar enige mentorleerling ben :')
    En dan 7 uur nog naar school voor het ophalen van je cijferlijst en het ondertekenen van je diploma.


    Stenenlikker

    Kendoka schreef:
    Wij worden gebeld tussen 2 en 3, dacht ik. Ik hoop dat mijn mentor lief is en me meteen om 2 uur belt, gezien ik haar enige mentorleerling ben :')
    En dan 7 uur nog naar school voor het ophalen van je cijferlijst en het ondertekenen van je diploma.


    Je diploma ook al meteen? Hebben jullie dan ook nog een officiële diplomauitreiking of is dat meteen dan?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    Je diploma ook al meteen? Hebben jullie dan ook nog een officiële diplomauitreiking of is dat meteen dan?


    We hebben een paar weken later de diploma uitreiking, maar mijn school laat ons ze alvast ondertekenen, zodat het tijd scheelt op de daadwerkelijke uitreiking.


    Stenenlikker

    Kendoka schreef:
    (...)

    We hebben een paar weken later de diploma uitreiking, maar mijn school laat ons ze alvast ondertekenen, zodat het tijd scheelt op de daadwerkelijke uitreiking.


    Oooh, zo. Dat heb ik nog nooit eerder gehoord, maar op zich wel logisch.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ben echt ontzettend zenuwachtig!

    Wij worden tussen 3-4 gebeld als je gezakt bent en na 4 als je geslaagd bent. Moet ik dus dat hele uur in spanning gaan zitten, hoe overleef ik dat :O


    Treat people with kindness

    Haha, wees blij dat jullie in ieder geval weten wanneer je gebeld wordt. Mijn school kan zoals altijd weer niets doorgeven, dus wij weten niet hoe laat we het moeten verwachten :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thymbraeus schreef:
    Haha, wees blij dat jullie in ieder geval weten wanneer je gebeld wordt. Mijn school kan zoals altijd weer niets doorgeven, dus wij weten niet hoe laat we het moeten verwachten :'D


    Damn.. Heb je het voor je gevoel een beetje goed gedaan?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Damn.. Heb je het voor je gevoel een beetje goed gedaan?

    Ik ben er behoorlijk zeker van dat ik geslaagd ben, dus daar gaat het gelukkig niet om :p Het is gewoon meer dat we niets weten en dat dat zeer irritant is :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Ik ben er behoorlijk zeker van dat ik geslaagd ben, dus daar gaat het gelukkig niet om :p Het is gewoon meer dat we niets weten en dat dat zeer irritant is :')


    Ja snap ik. Bij mij spant het er nog om.. geen idee hoe ik donderdag ga overleven xD


    Treat people with kindness

    Mijn tactiek om de zenuwen tegen te gaan donderdag: rond een uur of 10 mijn bed uit, dan heel rustig ontbijten, dan een appeltaart bakken (als ik slaag is het een leuk extraatje, als ik zak kan ik die hele taart in m'n eentje opeten om mezelf te troosten :'D) en dan krijg ik de uitslag al.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bij ons stond er al een berichtje op Blackboard voor als je een CE wilt herkansen.
    Wat een vertrouwen *huil*


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Gaan jullie eigenlijk herkansen als je geslaagd bent?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Gaan jullie eigenlijk herkansen als je geslaagd bent?


    Nee. 100% niet. Ik ben al toegelaten voor mijn studie en als ik geslaagd ben ga ik feesten in plaats van nog een keer de examenzaal in.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    Nee. 100% niet. Ik ben al toegelaten voor mijn studie en als ik geslaagd ben ga ik feesten in plaats van nog een keer de examenzaal in.


    Aha.. mijn loting is pas half juli.. dus ik ga wel herkansen denk ik. Tenzij ik overal een 8 voor heb maar dat is niet zo xD


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Gaan jullie eigenlijk herkansen als je geslaagd bent?

    Nope. Niemand vraagt je nog naar het cijfer van dat ene vak. Op mijn studie niet in ieder geval. Het gaat erom dat je slaagt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...