• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    Jo:
    "Dit is mijn kamer, niet de jouwe." probeerde Fabian zo vriendelijk mogelijk te zeggen.
    "Dus?" zei ik terwijl ik alles oppakte was los stond.
    Op dat moment ging de deur open en daar stond Viktor...

    Haha, ik vind het goed, dat word heel veel ruzie tussen ons! Haha


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Dus?" zei het meisje dat ondertussen aan allerlei spullen van Mick en mij zat. Nog voordat ik wat kon zeggen ging de deur open en stond Viktor daar. "Af Fabian. Ik zie dat dat Jo Cornelissen en jij al kennis hebben gemaakt. Help jij Mick zo even in met inpakken? Jo dit is je kamer." Verbaast keek ik Viktor na. "Maar," stamelde ik. "Owja en geen viezigheid Fabian. Ik vertrouw je daarin." Met een boos hoofd sloot ik de deur.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Maar," stamelde Fabian. Ik moest grinniken, maar nu moet ik ook met hem op een kamer, eve serieus, een jongen!? Waarom kan ik niet gewoon bij een meisje op de kamer, maar ik weet dat tegen Viktor ingaan niet een slim plan is... Toen Viktor weg was slaakte Fabian een diepe zucht.
    "Nou... Nu is het wel mijn kamer." zei ik lachend.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 17:11 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Nou... Nu is het wel mijn kamer." zei het meisje dat Jo leek te heten al lachend. Ik liet een overdreven nep lach op mijn gezicht verschijnen, terwijl ik weer plaats nam aan mijn bureau. "Je bent familie van Jeroen?" vroeg ik mompelend.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Je bent familie van Jeroen?" vroeg Fabian.
    "Maakt dat wat uit?" zei ik fel, maar aan de ene kant ook wel verdrietig.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Maakt dat wat uit?" vroeg Jo. Ik keek haar kant op en gebaarde met mijn handen dat ze niet zo fel moest reageren. "Nee, maar je kan het ook rustig zeggen. Ik zie dus dat het woede niveau bij jullie in de familie hoog is." Ik pakte het schoolboek dat ik vandaag meerdere keren al had weggelegd weer uit mijn tas en sloeg deze open.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Je doet alsof je alles weet en heel volwassen bent maar dat ben je niet hoor! Dus geen woord over Jeroen of in die richting!" zei ik boos, langzaam kreeg ik waterige ogen...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Je doet alsof je alles weet en heel volwassen bent maar dat ben je niet hoor! Dus geen woord over Jeroen of in die richting!" zei Jo boos tegen mij. Ik zag dat ze tranen in haar ogen had. Ik had nu officieel de gevoelige snaar geraakt. "niet echt het wijste besluit om in dezelfde inrichting te gaan als je broer als jullie niet met elkaar op één lijn liggen." sprak ik haar aan. "Van alle inrichtingen dan toch deze, met je broer Jeroen?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Ja, niet mijn keuze..." zei ik snel. Oh wat Haatte ik Jeroen. De eerste traan gleed al langzaam over mijn wang maar ik veegde hem snel weg.
    Fabian hoeft niet te zien dat ik gevoelig ben voor dit soort dingen, al heeft hij het vast allang gezien.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Ja, niet mijn keuze..." Jo was zeer kortaf en ik kon makkelijk zien dat ze het er moeilijk mee had. Daarvoor hoefde je niet zo slim als ik te zijn. "Oke, als jij het zegt." ik besloot er niet verder op in te gaan. Twee Cornelissen in één huis. Kon het nog erger?


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Wat ben je aan het doen?" vroeg ik, ik vind het altijd wel leuk om Eri te zijn.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Wat ben je aan het doen?" ik draaide mijn hoofd haar kant op. Van het verdrietige meisje was ze opeens de irritante weer geworden. "Huiswerk, sommige mensen willen wat bereiken in hun leven." Ik probeerde mij weer te focussen, maar dit lukte gewoon niet.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Hoe oud ben je?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Hoe oud ben je?" Jo kon ook echt niet zien dat ik probeerde huiswerk te maken. "17." antwoordde ik.

    Lijkt me een mooie leeftijd aangezien ze nog op de middelbare zitten


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Oh, oké." zei ik en liep naar zijn kast, deed hem open en keek wat voor kleding erin zat.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]