• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    Noa

    "Wat raar allemaal, Joyce is net weg en dan komt er een ander meisje." Er was meer aan de hand denk ik.

    Fabian

    Geïrriteerd pakte ik een koptelefoon en zette deze op. Kon ik nou nooit eens een keer rustig mijn huiswerk maken in dit huis zonder dat er zoveel lawaai was. De koptelefoon werkte echter niet, want ik hoorde Amber en nog steeds boven uit. Ik gaf de moed op en deed mijn schoolboeken weer in mijn tas en haalde de koptelefoon van mijn hoofd af. Af en toe hoorde ik nu ook Jeroen. Ik zuchtte eens diep. "Wat een chaos toch weer in dit huis."


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber:
    "Ja. Er klopt iets niet. Maar ja. Ik probeer wel aardig te doen."

    Jeroen:
    "Wat probeer je? Aardig te doen?! Daar zie ik niet veel van!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Amber:
    "Oke nou dan mag ze er uit. Of ze slaapt hier en ik doe nog een tikje gemeen of ze gaat op de gang slapen."

    Jeroen:
    "Onuitstaanbare Trut!" riep ik uit en liep weg.
    "Prutsers! Allemaal Prutsers!" riep ik er nog achteraan waardoor Fabian boos de kamer uitkwam.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Kan het voor één keer afgelopen zijn met dat gezeik van jullie? Ik probeer hier huiswerk te maken. Wat is het probleem nu weer?" Geïrriteerd keek ik Jeroen aan, wachtend op een antwoord.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jeroen:
    "Sorry Hoor, maar ga naar Amber toe, zij is begonnen." zei ik en loop verder, met een harde knal sla ik de deur van mijn kamer dicht, "Prutsers..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Sorry Hoor, maar ga naar Amber toe, zij is begonnen." Zoals Jeroen zei liep ik naar Amber toe. "Amber zeg me niet dat je nog steeds kwaad bent omdat Joyce weg is."


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber:
    "Tuurlijk ben ik kwaad, maar ik probeer nu minder erg te doen." En toen zuchte ik diep.

    Jeroen:
    Toen ik in mijn kamer zat kreeg ik een klein beetje spijt, maarja, dan moeten ze ook maar niet gaan zeiken!
    Eigenlijk heb ik wel zin in iets lekkers, snel sloop ik mijn kamer uit maar loop natuurlijk Fabian weer tegen het lijf.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Tuurlijk ben ik kwaad, maar ik probeer nu minder erg te doen." antwoordde Amber tegen mij. Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. "En dat lukt je zeker niet?" zei ik al lachend.


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber:
    Ik ergerde me dood. "Alsjeblieft stop boos worden is niet goed voor je. En jullie maken me boos dus stop dadelijk krijg ik rimpels of grijs haar."

    Fabian

    Jeroen kwam zijn kamer weer uit lopen. Hoe lang zou het duren voor hij weer over prutsers begon?
    "Alsjeblieft stop boos worden is niet goed voor je. En jullie maken me boos dus stop dadelijk krijg ik rimpels of grijs haar." nog voor Jeroen de opmerking kon plaatsen maakte ik hem al. "Dan mag je wel gaan oppassen, want ik zie er al één." ik wees met mijn vinger naar willekeurige haar.


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber:
    Ik flipe helemaal en rende gelijk naar boven naar mijn spiegel. En ik deed er gelijk alles aan om die grijze haar weg te krijgen. En ik raakte helemaal in paniek.