• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 17:27 ]

    Wel of geen beta-aanvraag doen? That's the question....


    Slightly drunk.

    OMG. Ik heb net Civil War gezien. Heeft nog iemand de end-endcreditsscene gezien? <3

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 14:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy schreef:
    OMG. Ik heb net Civil War gezien. Heeft nog iemand de end-endcreditscene gezien? <3

    oh shit waren er twee endcreditsscenes shit fuck nee


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb net zo'n 300-400k gelezen in vier dagen en ik weet niet of ik dit nou moet zien als een nieuwe hoogte- of dieptepunt maar holy shit, het had zo ongeveer een happy end? Holy shiiiit. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    oh shit waren er twee endcreditsscenes shit fuck nee


    Ohh je hebt hem niet gezien? Nawhhh :c Youtube?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy schreef:
    OMG. Ik heb net Civil War gezien. Heeft nog iemand de end-endcreditscene gezien? <3


    Yesss, Civil War. :9~
    Ik heb ze allebei gezien, ja, al ben ik nog steeds gefrustreerd over die eerste. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Yesss, Civil War. :9~
    Ik heb ze allebei gezien, ja, al ben ik nog steeds gefrustreerd over die eerste. (cat)


    Ahh jij wel gelukkig :'D Ik was echt zo aan het fangirlen toen daarna die tekst in beeld kwam (vermijdt heeel subtiel de tekst zelf) I am very happy with Tom Holland :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Anatomy schreef:
    (...)

    Wel okay, voor de eerste keer! Niemand aangereden in ieder geval.


    Yaay! En yaay voor iedereen die het heeft overleefd! Haha c:

    OTOFT: straks wil ie helemaal niet afspreken ofseu. Oeps.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IK HEB HEM OP YOUTUBE GEZIEN EN WAS DAT NOU HET EINDE WAAR WE ALLEMAAL VOOR ZATEN TE VREZEN WAT WAT WAT

    mogelijke spoiler? edit: mogelijke spoiler voor films in de toekomst dus wees heel voorzichtig alsjeblieft

    zo van ik weet dat Bucky op een gegeven moment Captain America wordt in de comics (dacht ik?) nadat Steve sterft maar is dat dat ??

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 14:43 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gilderoy schreef:
    OMG. Ik heb net Civil War gezien. Heeft nog iemand de end-endcreditsscene gezien? <3


    Natuurlijk. Bij Marvel altijd blijven zitten tot het eind. Echt zo irritant dat IEDEREEN wegloopt en ik daar in mijn Marvel shirt zit... HALLO HET IS MARVEL GUYS.


    Happy Birthday my Potter!

    Wiarda schreef:
    IK HEB HEM OP YOUTUBE GEZIEN EN WAS DAT NOU HET EINDE WAAR WE ALLEMAAL VOOR ZATEN TE VREZEN WAT WAT WAT

    mogelijke spoiler? edit: mogelijke spoiler voor films in de toekomst dus wees heel voorzichtig alsjeblieft
    zo van ik weet dat Bucky op een gegeven moment Captain America wordt in de comics (dacht ik?) nadat Steve sterft maar is dat dat ??


    Reactie terug op grote mogelijke spoiler, dus wees ook hier voorzichtig
    Ik dacht inderdaad ook dat Steve dood zou gaan (toch ergens een spoiler opgepikt) maar ik ben heel heel heel blij dat ie nog steeds in leven is. En Bucky is nu opgelost, ik bedoel hij is niet dood, dat vindt Steve leuk, en hij loopt ook niet vrij rond, en daar houdt Tony dan weer van.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Natuurlijk. Bij Marvel altijd blijven zitten tot het eind. Echt zo irritant dat IEDEREEN wegloopt en ik daar in mijn Marvel shirt zit... HALLO HET IS MARVEL GUYS.


    Hahhahhhaa jaa dat had ik echt heel erg ja XD Ik zat echt zo van ''Zie je welll'' naar al die mensen die al weg waren :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy schreef:
    (...)

    Hahhahhhaa jaa dat had ik echt heel erg ja XD Ik zat echt zo van ''Zie je welll'' naar al die mensen die al weg waren :'D


    Ik zat tegen mijn moeder: Nee, we blijven zitten. Straks missen we iets EXTREEM BELANGRIJKS zoals taco's of zo :|


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Ik zat tegen mijn moeder: Nee, we blijven zitten. Straks missen we iets EXTREEM BELANGRIJKS zoals taco's of zo :|


    Hahahahahaaaahah net als de shoarma :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy schreef:
    (...)

    Hahahahahaaaahah net als de shoarma :'D


    DAAROM! Ooit komen er vast taco's of pizza.


    Happy Birthday my Potter!